Évente két új Suzuki jön
Rákapcsol a japán gyártó Európában, a cél a piaci részesedés drasztikus növelése.
Rákapcsol a japán gyártó Európában, a cél a piaci részesedés drasztikus növelése.
Mától teljes vonalon jár a felújított 1-es villamos, minden határig autópályát ígérnek 2020-ig, állítólag olcsó a benzin, jön a CX-3.
A Swiftnél valamelyest nagyobb, de a Ciaznál kisebb lesz a jövőre várt Suzuki.
Várhatóan gazdasági totálkárként 300e Ft-ot állapít meg a biztosító.
A japánok egy kicsi és fura dobozautónak ítélték a lényegében ismeretlen 2015-ös RJC Év Autója címet.
Biztonsági gyermekülés vásárlás előtt állunk.
Az indiai Maruti Suzuki gyártmánya egy csillagot sem kapott a legutóbbi törésteszten.
Ismerőstől vettem egy Suzuki Swiftet, megúsznám a méregdrága átírást.
Az oldallégzsák és a fűtés vezérlése kompatibilis lehet-e más típussal?
Ahogy kinéz, azt jobb elfelejteni, bár az is igaz, hogy az első magyar Swiftet sem földöntúli szépségéért vették. De azon túl – meglepő ez a Celerio.
Újpesten több mint egy éve áll egy kék Suzuki elárvultan.
Megszűnt a Splash, így nincs annyi munka. Jövőre viszont jön a Vitara, most állítják át a gyártósort.
Én a lengés csillapítóra gyanakodtam
A képen a következő történik: a kis csapat megnéz minden ablaktörlőt az új modelleken.
Esztergomban gyártják majd a világ összes piacára a Suzuki új könnyű terepjáróját. Ez lesz a harmadik modell az Swift és az S-Cross mellett.
A japánok a sport- és a sport-túra kategóriában erősítenek, íme, a három újdonság.
A megmaradt téli szett jó-e rá?
Autópályán kakaskodott egymással a két autós. Egyik sem engedett, egymásnak mentek. Aztán újra.
A magas hangok nagyon erősek, néha már fülsértő és tényleg fájó dolog, mély pedig nem is igazán volt az autóban eddig sem.
Olykor hihetetlen dolgokra lehet bukkanni az interneten. Most éppen két igen ritka Suzukit árulnak.
A Suzuki 1000-es kalandmotorja egyedi recepttel, résmodellként szeretne lyukat ütni a kategóriában egyeduralkodó GS eladásain.
Egy terepjáró és egy kisautó tűnik el a kínálatból, gyors egymásutánban.
Az elmúlt évekre visszatekintve, nehezen tudom felidézni azt a korszakot, amikor én voltam a Totalcar legnagyobb járműszédelgője.
Gázosra átalakított Suzuki SX4-esemben kimaradt a gázszűrő cseréje. Nagy a baj?
Szeptember 5-én, most pénteken, a Gellért téren találkoznak azok, akiket nem tántorít el a Halálos Horpadás, akiknek nem kezd el remegni az ajka széle, ha arról kérdezik, hogy és mondd Dani, mennyit evett a rendbe rakott Vespád? És menyibe is volt végül, mielőtt eladtad? Nem mindenki jár úgy pórul a vespázással, mint mindannyiunk Zách Danija, sőt, minden bizonnyal csak kellemes emlékek fűzik őket a legendás robogókhoz.
Az új modell a Dacia Loganhoz hasonló olcsó világautók ellenfele lesz, egy újabb célszerű és olcsó családi szedán.
Korlátlan jogsihoz keresek tanulómotort, jelszó a megbízhatóság. Jó lesz a Suzuki?
Egyelőre szinte semmit nem tudunk az új modellről, az azonban látszik, hogy egy tágas, ötajtós személyautóra számíthatunk.
Eddig elkerültek minket ezek a videók, de most belefutottam a KFC ügyes anyagaiba.
Húszezer csúcs-Suzukit kell visszahívni tűzveszély miatt. A probléma mögött pókok állnak.
Az egykor kategóriateremtő modell most a divat után ered: az új Vitarát a Nissan Juke ellen indítja a Suzuki.
Leválthatom a régi beváltat egy új olcsóbbért?
Elkészült az Inazuma teljes idomos változata is, de egyelőre csak a Távol-Keleten kapják meg.
Legalábbis erről árulkodnak a Kaliforniában készült kémfotók. Ősszel érkezhet a GSX-S1000.
Gányolás volt korábban, nem nyit a bal hátsó ajtó
Már elég ideje van a családban a Balenónk ahhoz, hogy kijelentsem: nem egy különleges darab.
A biztosító gazdasági totálkárra vette fel a Suzukit, de nekünk kéne a kocsi.
Egészen kevés pénzből is lehet nagyon nagyot menni. Csak gáz és fék: mindkettőt erősen húzd.
A nagyobb felni mivel jár?
Vannak pillanatok, amikre egy életen át emlékszünk – biztos, hogy a sofőr számára ez is egy ilyen.
Bármikor bekövetkezhet a tragédia, de egyelőre nincs jó terv a kezelésére.
Rossz olajat töltöttem bele, lehet, hogy ezért állt le?
Kaptam egy levélkét egy ismerőstől, benne egy eladó Yamaha XS 1100 Midnight Special-lel.
A vadiúj családi négyajtós, az Alivio lényegében készen van, már csak a bemutató van hátra.
Ötvenöt kilóval, törékeny testalkattal az új kalandokra készen. Képtelenség nőként jó motort találni?
Hétezer darabbal kevesebb autót készülnek gyártani Esztergomban, mint tavaly.
Száz kilométerenként fél litert spórolhat az új, dupla befecskendezéses négyhengeres.
Lezárták a 37-es főutat Szegilong határában.
Ez a Suzuki nagyrobogó régóta kapható, nem drága, nagyon jó vezetni és óriási a csomagtartója.
Súlycsökkentés, átdolgozott blokk, új futómű és rajtelektronika: ilyen lett az új RMZ 450.
Ez a modell lehet az SX-4 valódi szellemi utódja, egy divatos kis családi modell.
A tanulmányt és a vázlatokat már láttuk, most végre itt a sorozatgyártású változat is.
A robogóblog történetének ez az első hármas tesztje.
A cég jövője szempontjából a leglényegesebb pozíciót töltheti be a Suzukinál az Esztergomból Japánba visszarendelt szakember.
Ryoichi Oura fogja vezetni a céget, Magyarországon 2011 óta dolgozik.
Suzuki Swiftem van, a szelepfedélen olajsarat vettem észre. Ha fele-fele arányban etanolt tankolnék az leoldaná?