Pénzt kapnak az utcára tett malévosok
De csak a harmadát annak, amit várnak. És sokan beleesnek a 75 százalékos különadóba is.
De csak a harmadát annak, amit várnak. És sokan beleesnek a 75 százalékos különadóba is.
Valaki vegyen már egy repülőt, könyörgöm.
Újra meghosszabbították a felszámolás határidejét, de biztosan nem fizetik ki a dolgozókat.
A sok kudarc nem tántoríthatja el őket.
De már nem dolgoznak, csak tüntetnek a ki nem fizetett pénzeikért.
Már csak azért sem, mert a bérgarancia alap csak maximum havi egymilliós fizetést állt.
Kiárusít a Malév: vegyen ön is üdülőt, teherautót, repülőt, alkatrészeket vagy éppen adósságot.
Eddig a körülbelül 1000 egykori dolgozóból 64-nek fizettek ki mindent. A tapasztalt pilótáknak milliókkal tartozik a cég.
A közel 15 ezer órát repült, 12 éves Bombardier 820 millióért megint túl drága volt.
Senki nem tett ajánlatot a lellei üdülőre.
Nem kell egy repülő, egy üdülő, vagy egy csomagröntgen? Szőnyeg? Kamera? Még délig ráugorhat.
És más, levegőt megjárt tárgyakat is.
Decemberig több mint ezren még mindig nem kapták meg az elbocsátásuk után járó végkielégítést.
Egyre többen utalgatnak arra, hogy megvenné az állam, mélyen a zsebébe kellene nyúlnia.
Senkinek nem kellett, pedig 800 millió forintot vártak az eladásából.
Nem is pályáztak a jelzáloggal terhelt lellei üdülőre vagy Malév utolsó gépére.
A Malév utolsó Boeingjét alkatrészenként adják el.
Fél év alatt 101 ezer vendégéjszakát töltöttek nálunk. Sokan jöttek az Egyesült Államokból is.
A piros-fehér-zöld festésű gépekkel induló cég nem a fapadosokkal akar majd versenyezni.
Több volt a csőd és a fizetésképtelen cég tavaly, mint 2011-ben. Idén sem lesz sokkal jobb.
A cég felszámolása több mint egy éve tart, a munkavállalók 2 milliárd forintjukra várnak.
67,5 millió koronát fizettek érte, egy helyet kapnak a háromtagú felügyelőbizottságában.
De a becsődölt cég bútorai sem kelendőek, döcög a felszámolás, 180 milliárd forint a tartozás.
Limburger Lórántot leváltotta a Malév Ground Handling éléről a tulajdonos állami MNV Zrt.
Légitársaságuk durván veszteséges, gyorsan eladnák, mielőtt úgy járnak vele, mint mi a Malévval.
A Nemzeti Fejlesztési Minisztérium szerint nem ők tehetnek a légitársaság csődjéről.
Rátenné a kezét az orosz hitelező a jegykárpótlásra félretett pénzre.
Kijavítják a stuttgarti repülőtéren tárolt egykori Malév-gép sérüléseit, a munkás is jobban van.
2012. február 3-án reggel 6 órakor jelentette be, hogy 66 év működés után nem szállnak fel többet a cég repülőgépei.
Tavaly február 3-án állt le a Malév, aminek még mindig van repülője, néhány milliárdos vagyonát viszont hatvanszorosan haladják meg az adósságai. Elvesztettünk négy országot, tucatnyi várost és négyszázezer utast.
Ha tényleg elindul az új nemzeti légitársaság, sok olcsó fapadossal kell harcolnia rengeteg pénzből.
A Google Earthön az arizonai sivatagban, a Phoenix Goodyear repülőtéren még láthatók a repülők.
A fogászturisztikai cég megvásárolta a becsődölt Malév utazási irodáját; nem mondják meg, mennyiért.
A pórul járt Malév jegytulajdonosok kárának megtérítésével késlekedik jócskán a IATA.
Hétfőn kellett volna befejeződnie, de egyelőre nem látszik a vége.
A találkozón a Malév, a Dunfaerr, az állampapírok és egy botrányos ingatlanügy is napirenden voltak.
A fapados légitársaságok spórolásból nem veszik igénybe a reptér buszait, a BA sátrat épített.
A szakszervezet közvetítőt kérne, mert a Malév szerinte semmibe vette a Munka törvénykönyvét.
A 9,7 milliárd forintból eddig csak 0,9 milliárdot kaptak meg az egykori alkalmazottak.
Aki fapadossal jön, kevesebbet költ. Hiányolják a nagypénzűeket az utazásszervezők.
Lázár azzal indokolt, hogy a juttatás lehetővé teszi a méltó életfeltételt, a közéleti részvételt.
Az Európai Bizottság a Malévet elkaszálta, a cseh légitársaság megúszta.
Félmillóért már miénk lehet például a milliárdos árbevételű Malév Air Tours.
New Yorkból, Torontóból, és Ázsia jelentősebb fővárosaiból szeretnének járatokat.
A Malév-vizsgálóbizottság szerdai ülésén fontosabb szerepet játszott a naptár, mint a légitársaság.
Most még az sem biztos, van-e még vizsgálóbizottság, lehet, hogy az elnöke elszámolta a napokat.
A Hainan ismét indítana Budapest-Peking járatot.
A fapados megkapta a csődbe ment nemzeti légitársaság ukrán, orosz és izraeli repülési jogait.
A Nemzetközi Légiközlekedési Szövetség visszaadja a földön maradt utasok beragadt pénzét.
Pert nyertek, de a csődbe ment cégnek nincs vagyona. A Malévnál 200-an voltak, 60-nak van új állása.
A becsődölt légitársaság 24 repülési jogából 22-re még mindig lehet pályázni, rossz ez Ferihegynek is.
Az első pályázaton pc-ket, notebookokat, monitorokat és licenceket adnának el nettó 84,5 millióért.
Az NFM nem mondja meg, milyen, „a pénzügyi helyzet rendezésére vonatkozó” jogi tanácsokat kapott.
A biztos csődnél a nagyon kockázatos orosz terv is jobbnak tűnt, mondta Simor András a vizsgálóbizottságban. Abramovics nem jött el, inkább levelezne.
A felszámolás alatt álló Malév két leányvállalata átkerült a Tiszavízhez, azt nem tudni, mennyiért.
A Légügyi Hivatal meghirdette a repülési jogokat, az izraeli és ukrán vonalra már jelentkező is van.