Elég az, ha csak téliguminak hívják?
Nehéz választani, és ilyenkor ne az ár legyen elsődleges szempont. Még jó, hogy volt, aki letesztelte, melyiket érdemes megvenni.
Nehéz választani, és ilyenkor ne az ár legyen elsődleges szempont. Még jó, hogy volt, aki letesztelte, melyiket érdemes megvenni.
Úgy néz ki, az ADAC tesztjén nem volt egy nyitott autó sem, ahol az utasok megúszhatnák a fejsérülést.
A pilóták egymást segítették ki a megálló roncsokból a németországi autóversenyen.
A múltkori botrányt követően független szervezettől kértek vizsgálatot. Csúnya dolgokat találtak.
A klub szóvivője szerint ez nem szabálytalan.
Elszartam - vallotta be a kommunikációs igazgató, aki manipulálta a német autóklub díjának szavazását.
A német autóklub elutasítja a külföldieket terhelő autópályadíjak bevezetését.
A újabb vevőjelölt jelentkezett be a legendás versenypályáért, de úgy tűnik, fizetőképesség híján elmarad a megegyezés.
Lassan beköszönt a tél, ideje felrakni a téligumit. De milyet érdemes venni, ha nincs? Az ADAC idei téligumi tesztjén négy típus is bukott.
Olyan márka terméke lett az utolsó, amit idehaza is szeretnek az árérzékeny motorosok.
A németek által frissen tesztelt gyerekülések mind többé-kevésbé biztonságosak, egy viszont megbukott a károsanyag-vizsgálaton.
Kissé átrendeződött a gumikínálat az utóbbi években, a jók és a bukók között is akadnak meglepetések. Nyárigumi-teszt.
Elérhető árú, mégis komoly versenygép épül a formás kiskocsiból.
Kinéztem egy téligumit, de nem tudom eldönteni, jó-e.
Összerázódott a mezőny, de az ADAC megmondja a tutit. Van, hogy olcsóbb, ami drága, és megint fennakadt a szűrőn egy kis ipari hulladék. Gumiteszt.
Itt az egyértelmű bizonyíték: jön az energiacímke. Nem kell többé gumitesztet böngészni?
Az ADAC 24 órás versenyén minden van, mint a búcsúban. Virsli, fagyi, gumicukor, és egy öreg Manta lekörözi a Porschékat.
Egyetlen tizedmásodpercnyi kihagyás is pozícióveszteséggel járt volna. Patrik a kiváló 2. helyen ért célba.
Tomes Patrik és csapata ismét nekivágott az ADAC Mini Bike Cup sorozat 2012-es szezonjának.
Téved, aki azt hiszi, egyre megy az Apollo meg az Infinity. Ezek bizony gumimárkák, de ahol az egyikkel áll, a másikkal még negyvennel rombol az autó.
Ha alig pár ezres a különbség a tesztgyőztes és a sereghajtó között, ki az a hülye, aki nyúlós vackot vesz?
Nem számít, hogy hány csillagot kapott az autónk a törésteszten, egy üres teherkocsi is péppé lapít.
A németek szerint a 2010-es autók alig mennek tönkre. A BMW-k pedig szinte egyáltalán nem.
A németek szerint a 2010-es autók alig mennek tönkre.
Furcsa levelezést továbbított nekünk Tamás, aki az ADAC nyárigumi-teszt eredményeit ismertető cikkünkön talán kicsit felszívta magát, és levelet írt, az LMCS-nek.
Lebőgő Goodyear, és az európai élmezőny javát lelépő, névtelen indiai abrocsgyár – az ADAC friss nyárigumi-tesztje érdekes eredményeket hozott.
Többek között ezt a kérdést is fel kell tennünk, amikor téli gumit választunk. Ha nem szeretne húsz méterrel hosszabb fékutat a nyálkás aszfalton, itt az ADAC-teszt.
Tíz autót küldött a pályára az ADAC, hogy megnézzék, felborulnak-e, ha beleng az utánfutó vagy megfogja az ESP a kígyózást. Nem mindegyik remekelt.
A németek alaposak. Nem érdekli őket a pénz meg a maszlag: megvették az üléseket és elvégezték a törésteszteket. Kiderült, hogy nem feltétlenül a drága a jó.
Ezen a teszten mindenképpen. Ahol a Citroen Nemo felborult, a Landwind CV9 alig billen meg.
Több kategóriában is a franciák vezetik az ADAC hibastatisztikáját, de a BMW és a Mercedes se maradt nagyon le.
Már az NCAP megmondta: kellene beléjük az ESP. Az ADAC nem hitte el, dobtak is egy leszúrt Rittbergert.
Májusban és ősszel a legaktívabbak a vadak, ilyenkor történik a legtöbb baleset miattuk. Mi a teendő, ha felcsillan a szempár a bozótban?
Maloya? Tecar? Ezek is gumigyártók? Bizony, mégpedig nem is rosszak: vannak meglepetések az idei nyárigumi-tesztben.
Általános bölcsesség, hogy azok a gumik, amelyek remekelnek az üzemanyag-fogyasztás és a kopás terén, vizes úton általában rossz teljesítményt nyújtanak.
Lehet, hogy mégis igazuk van a huhogóknak. 160 emberéletet menthetett volna meg az ABS tavaly.
Vajon hogyan viszonyulnak az autósok, taxistok, nyugdíjasok, Suzukival és Audival közlekedők a téligumi használatához? Spórol-e a magyar, ha az életéről van szó vagy sem?
Mai cikkünk blogposztja.
A német autóklub, az ADAC az idén is két népszerű méretben, a 185/60 R14 T és a 205/55 R16 H kategóriákban tesztelte a téli gumi kínálatot.
A Renault Kangoo jávorszarvas-tesztjét tavaly a Német Autóklub (ADAC) végezte el, a francia kishaszonjármű pedig elég rosszul szerepelt.
Harmadik modelljének forgalmazását tervezi kínai egyik nagy autógyártója, a Brilliance. A BS6 és a BS4 után jön a BS4 kombi.
Kia Soul euroNCAP törésteszt
Az ADAC ezúttal nagyszabású bérautó inkognitó teszttel jelentkezett: 7 európai ország üdülővárosában béreltek kocsikat, megvizsgálták az állapotukat és szolgáltatás minőségét.
Egyre kevésbé megbízhatók a japán autók, a németeknél viszont erős a kettősség.
A német autóklub minden évben elvégzi két népszerű kategória gumitesztjét.
Legfrissebb ütközési tesztjeit az ADAC 30 km/órával, de biztonsági öv nélkül végezte el. Az eredmény rémisztő.
A Német Autóklub tesztje szerint már 30-as tempónál is összetöri magát, aki nincs bekötve. Részletes cikk a Totalcaron.
A német ADAC egy friss baleseti statisztikához kapcsolódó körképében az A-oszlopok vastagságát és a miattuk létrejövő holtterek veszélyességét vizsgálta.
Európa-szerte évente közel egymillió ember szenved nyakcsigolya-sérülést ráfutásos balesetben.
Jövőre az Euro NCAP program része lesz az a teszt, ami a ráfutásos balesetek sérülésveszélyeit értékeli.
VW Golf VI ADAC törésteszt
Fiat 500 vs.