Tovább öregszik a Facebook
Bár Zuckerberg nem hiszi, úgy tűnik, megint kevesebb a tinédzser a közösségi oldalon. A fiatalok szülőbiztosabb oldalakra menekülnek.
Bár Zuckerberg nem hiszi, úgy tűnik, megint kevesebb a tinédzser a közösségi oldalon. A fiatalok szülőbiztosabb oldalakra menekülnek.
Az önkormányzatnak elege lett, hogy vannak, akik kommentelnek rossz szándékúan.
A Facebook egymilliárdot adott érte 2012-ben, azóta feljebb ment kicsit a fotós app értéke.
A #Hot16Challenge hashtaggel van tele a magyar net, a hazai rapperek jegesvödör helyett rapszöveget zúdítanak egymásra. Az egész Lengyelországból indult.
Kidobja a Binget a Facebook, ezentúl jobban fognak figyelni a keresésre.
Zuckerberg azt mondta, gondolkoznak rajta, aztán visszakozott. Vagy mégsem.
Mesterséges intelligenciával szűrnék a rólunk készült kompromittáló képek feltöltését.
A régi bejegyzésekben is, nem kell többé a végtelenségig visszagörgetni a régi dolgokért.
Egy ausztrál játékújságírónak elege lett belőle, hogy erőszakos üzeneteket kap. De a nagy arcok mögött sokszor kisfiúk rejtőznek.
Vagy nem. Újra életre kelt egy 2012-es lánclevél, ami a Facebookora kitett tartalmainak jogait védi, de valójában csak saját magából csinál hülyét, ha kiposztolja.
A Facebooknak viszont már 1,35 milliárd aktív felhasználója van, de alig nő a számuk.
Csalók hirdetnek Facebookon, ne dőljön be!
Viták lehetnek, de a barátság örök - valami ilyesmi lenne Simicska Lajos és Orbán Viktor közös, facebookos köszönővideója.
A Messenger után a Groups is különválik, gyorsabb és egyszerűbb lesz a csoportokkal bánni. A reklámokat is megússzuk. Egyelőre.
A biztonsági szabályozás átgondolása kihúzza a szőnyeget a támogatói alkalmazások talpa alól.
A cég a privát profiltól elkülönülő, a közös munkát segítő alkalmazással próbál betörni a munkahelyekre.
A C-vitamin! A tengeri uborka! A petróleum! Még a hiperpulzatív mágneses teret is bevetettük, hogy feltérképezzük a magyar internet legsúlyosabb álhírgyártó birodalmát, az elképesztően népszerű alternatívmedicina-oldalak világát.
Sőt, többet is, minden közeli ismerőshöz külön-külön egyet. Köszönje meg a barátainak, hogy a barátai!
Több kontrollt ad a felhasználóknak az oldal, megtudhatjuk, kiktől látjuk a legtöbb posztot.
A választ Sheldon Cooper is megirigyelhetné. Felhasználók faggatták a Facebook vezérét.
A közösségi portál a tagoktól gyűjt adományt, mellyel a vírus elleni harcot támogatja.
Idén eddig 78 ember adatait kérték ki. Az oldal csak akkor működik együtt, ha úgy látja, hogy komoly bűncselekményről van szó.
A szervezők szerint előfordulhat, hogy mégis kimennek az emberek a Kossuth térre.
Mit kezd a törvény a macskákra photoshoppolt politikusfejjel? A más nevében írt posztokkal? A bosszúból feltöltött pucér képekkel? A más emailjei közt turkálással? Így ne keverje magát bajba a neten; bírákat kérdeztünk az internetről.
A nyereség és a bevétel is nőtt, mégis csökkent a részvények árfolyama. A reklámpiacra törnek.
Ennyien jelezték, hogy ott lesznek vasárnap.
A szervezők nem használhatják saját profiljukat sem a sok feljelentés miatt. Közben már 30 ezren jeleztek vissza a vasárnapi megmozdulásra.
Felesége miatt szereti a kínai kultúrát, csakhogy a kínai nagy tűzfal miatt ott nem lehet facebookozni.
Vasárnap este a Kossuth térre várják azokat, akiknek nem tetszik a javaslat.
Földrengés? Árvíz? Lávaömlés? Zombitámadás? Annyi baj legyen: amíg mobilnet van, minden van.
Szöulban találkoztak a cégek csúcsvezetői. Saját okostelefon? Virtuális szemüveg? Koreai kaja?
Az Apple és a Facebook több tízezer dollárt fizet a női dolgozóknak, hogy később szüljenek. Karriert akar? Fagyasszon!
100 millió dollárból kijön a 700 hektárnyi telek, a homokos tengerpart, a biofarm és a cukornádültetvény. Nyaralónak lesz.
Rájöttek, hogy egyszerűbb és jövedelmezőbb, ha saját megoldással segítik az emberek névtelen netezését.
A WhatsApp ennyit nyert, mert mire lezárta a felvásárlási üzletet a Facebookal, a részvénynek felment az értéke.
Egy gombnyomással utalhatunk majd pénzt az ismerősöknek, ahogy most képet küldünk cseten.
A júliusi botrány miatt átdolgozzák a felhasználókon végezhető kísérletek szabályait.
Női rendezők készítenek öt, az Alkonyat-könyvek világában játszódó filmet. Kristen Stewart és Robert Pattinson nem szerepel egyikben sem.
Az új hirdetési rendszerük látja például, ha egy mobilhirdetés hatására laptopon vásárolunk.
Kamuprofilok rohanják le az oldalakat, de a Facebook rendes hirdetése sem sokkal jobb.
A Tatooine-on kísérleteznek egy bejárható világgal, amit mindenki ismerne a Csillagok háborújából.
Elindult a felső tízezernek szóló Netropolitan. Éves díj is van, az már csak 730 ezer.
Zuckerberg nyomásának még ellenállt a Vkontakte, az ország elnöke és barátai viszont más súlycsoportba tartoznak. A Mail.ru az új tulaj.
Egy kardnyelő havert azzal csesztetni, hogy bezzeg a tablettákat nem tudja lenyelni? Ez a személyre szabott hirdetések kihasználásának világcsúcsa.
Tudja, hogy lehet tartalmat megosztani, hogy csak az érintettek lássák? Van két módszer, elmondjuk.
Az oldalra csak valódi névvel lehet regisztrálni, így joggal tilthatják le a transznemű előadók profilját. A macskák bezzeg maradhatnak.
19 milliárdért vette meg, pedig csak évi 20 millió a forgalma. De hamarosan nagyobbra nőhet, mint a Facebook, 3 milliárd embert összekötve.
Egy óra és egy hét között tudjuk majd állítani, mennyi ideig maradjon kint, amit írunk.
A Facebook-videók nézettsége meghaladja a napi egymilliárdot, új funkciók jöhetnek.
A Facebook már visszajött, a Tumblr még nem.
A Google népszerűségéhez csak Zuckerbergék mérhetők, de ők rögtön két appal is tarolnak.
Szabó Balázs, a világutazó irodalomtanár indította el az őrületet. Szerinte baj van az oktatással, és a magyar költészetnek szüksége van a marketingre.
Ennyit a szemtelenül fiatal lányok erotikus fotóinak ígéretéről. Ami ezután következik, attól eldobja az agyát!
A Facebook legalább ennyit fizet minden hibáért, amit az Oculus Rift programkódjában találunk.
A Facebook konkurenseként indult Nextdoor összehozza a szomszédokat és az önjelölt polgárőröket.
Egy internetes cég így próbál lájkokra vadászni.
Elkezdik jelölni az álhíreket. A címük elé írják oda szögletes zárójelben, hogy szatíra.
Lenne ön a 6-os villamos David Hasselhoffja? Már az óránkhoz beszélve csetelhetünk Facebookon.
Egy bécsi joghallgató azt nehezményezi, ahogy a közösségi oldal a személyes adatokat kezeli.