Kétszer annyian nézték az X-faktort, mint a Rising Start
Az RTL tehetségkutatója nagyon megverte a TV2 műsorát teljes lakosságban és a fiatalok között is.
Az RTL tehetségkutatója nagyon megverte a TV2 műsorát teljes lakosságban és a fiatalok között is.
Majdnem 25 millió dollár bevételt termelt egy nap alatt Peter Jackson trilógiájának utolsó része.
Azaz csak egészen kevesen veszik fel az adást, és nézik meg később. Nem is látnak annyi reklámot.
A teljes lakosság körében megint a TV2 tehetségkutatója volt a hét legnézettebb műsora.
A Google idén is összeállította a legnézettebb Youtube-videókat. Itthon valaki felért Majkához.
A teljes lakosságban és a fiatalok körében is nézettebb volt, mint az X-Faktor.
A magyarok inkább egy rajzfilmre kíváncsiak. A VAN még mindig kirobbanthatatlan a nézettségi toplistáról.
Az X-Faktort a fiatalok, a Rising Start az idősebbek nézték jobban. A Virtuózokat meg ők sem.
És ez csak az elmúlt 3 nap mérlege. Már a George Lucas-féle gagyi verziót is összerakták a rajongók.
Az X-Faktort is verte, bizony. A fiatalok körében ettől még az RTL nyerte a hetet, a VV7 viszont továbbra is elég gyengén teljesít.
Az idősebb korosztálynál jobban szerepel a zenés tehetségkutató, igaz, az RTL ott is veri a TV2-t.
24 moziban összesen kilencszázan nézték meg a Délibábot a hétvégén. A VAN még mindig a nézettségi top tízben.
Az utóbbi idők legjobb magyar filmje, a VAN valami furcsa már 12 ezer nézőnél jár.
A TV2 azzal sem járna sokkal rosszabbul, ha Bud Spencer-filmeket vetítene hétköznap este hat után.
A TV2 új tehetségkutatója is jól indult vasárnap este, de ez az egyetlen este, aminek örülhetnek.
Vasárnap ért véget az első Magyar Filmhét. A Fehér isten és a Van valami furcsa és megmagyarázhatatlan volt a legnépszerűbb.
Tavalyhoz képest nőtt a tévé előtt eltöltött idő.
A Holtodiglan közelít a százezer néző felé, az öregedő James Bond filmje viszont nem sokakat érdekelt a hazai mozikban.
A múlt héten tarolt a Celeb vagyok, ments ki innen!, a szombat estét pedig toronymagasan nyerte az RTL, mégsem örülhetnek igazán.
Mit vár az Éden hoteltől és a hamarosan induló Rising Star című tehetségkutatótól, miért elégedett a nézettséggel? Miben különbözik a TV2 és az RTL hírszerkesztése? György Bence, a TV2 program- és hírigazgatója válaszol.
A teljes lakosság körében azonban a Tények visszavette a vezetést a Híradótól. Őrületes izgalmak a tévés nézettségmérésben!
Az MTVA félmilliárdot költött a senkit nem érdeklő népművelésre. De addig variálták a nézettségi adatokat, míg 1,7 millió nem lett belőle.
A TV2 Bumm! című vetélkedője is jól indult, de hogy mennyit ér, az majd ezen a héten dől el. Főműsoridőben továbbra is az RTL Klub az úr.
Az RTL Híradója már veri a Tényeket. A Sztárban sztárra lehet csak büszke a TV2. A legutóbbi X-Faktort a tévénéző fiatalok fele látta.
Fizetik az adót, mégis külön sarcot vetettek ki rájuk, most ismét egy olyan érvényes szerződést rúgnának fel, amit jópár éve kötöttek a kereskedelmi tévékkel.
Szombaton az X-Faktor, vasárnap a Sztárban sztár volt a legnézettebb. A konyhafőnök is tarolt.
1,7 millió nézővel az RTL Klub tehetségkutatója a hét legnézettebb műsora lett. A Sztárban sztár is szép számokkal indította a második évadot.
A Facebook-videók nézettsége meghaladja a napi egymilliárdot, új funkciók jöhetnek.
A TV2 és a köztévé járt jól a tűzijátékkal, Harry Potter helyett sokan választották őket tegnap.
A FIFA történetét feldolgozó A közös szenvedélyt viszont alig 1500-an látták.
A fiatalok a TV2-n csak a Tényeket nézik, viszont főműsoridőben az RTL Klub fölénye nyomasztó.
A foci vb vége után senkit nem érdekel az m1. A Tények pedig még mindig elveri a Híradót.
A gázai konfliktus is hozzájárult a magas számokhoz.
Az estéket nyeri az RTL Klub, de a Híradóját továbbra is kevesebben nézik, mint a Tényeket.
A foci-vb szünnapján pont abban a sávban verte le a Tényeket az RTL Híradója, amiben a kormányt ekézték. Csak bejön a számításuk?
Az RTL Híradójának belpolitikai híreire vevők lettek a magyarok, álltja a cég egyik fejese. Megnéztük, tényleg így van-e.
A teljes lakosság körében tarolt a Tények, az RTL politikusabb Híradója viszont a kereskedelmi célcsoportban egyre jobban zárkózik.
Ha a világbajnokság egész évben lenne, a kereskedelmi tévék a reklámadó nélkül is bajban lennének.
Korrekt számokat hozott a Cannes-ban is jutalmazott magyar film az első hétvégéjén.
A kertévék közönségaránya a reklámtörvény elleni tiltakozás alatt a nullára esett vissza. Az m1 szédületes, 2,7 százalékos eredményt ért el.
A Galaxis őrzőinek előzetesét majdnem annyian látták, mint az új Pókember- vagy X-Men filmét.
A nézettségmérés nem ördögtől való babonaság, de nem is egzakt tudomány. Minden tévét ki lehet hozni nyertesnek, csak ügyesen kell buherálni a számokat.
111,5 millió nézőjével minden idők legnézettebb amerikai tévéműsora lett. Twitterrekordot is hozott.
Az átalakulás során szakítani próbáltak a rendkívüli hírekkel.
28,5 millió nézője volt az idei díjátadónak. A NIN-főnök Trent Reznor kiborult, amikor lekeverték.
Hetek óta vezeti a mozis toplistát, A mogyoró meló megpróbálta lenyomni, nem sikerült.
Nem tudjuk megunni DiCaprio kurvázós-kokózós brókersztoriját. Már 273 ezren látták.
A néhai Ro Mu Hjon dél-koreai elnök karrierjének kezdetéről szóló filmet imádják a helyi lakosok.
Őket is lenyomták az amerikaiak, tavaly a Gru 2, a Django, a Vasember 3 és a Gravitáció volt menő.
Az Index olvasói szerint a Magyar Népmesék a legjobb mese, és az m2 a legjobb mesecsatorna.
Naponta 3 óra 22 percet töltenek a 4-17 évesek a tévé előtt. Milyen mesét szeretnek a szülők, és mit néznek valójában a gyerekek? Szavazzon!
Megint ez lett a hétvége legnézettebb filmje Amerikában. Eddig 403 millió dollárt hozott.
Náluk az első részt látták többen, nálunk a másodikat. 50 ezernél jár a Coming Out.
Mókusok, vámpírok és James Bond uralták a november-decemberi mozis csúcsidőszakot az elmúlt években. Most eljött a hobbitok korszaka és nincs menekvés.
A Nielsen gátolhatja más cégek belépését a nézettségmérési piacra.
A Futótüzet 70 ezer magyar látta, majdnem 100 millió forintos bevételt hozott a hétvégén.
A Magyarország, szeretleket 583 ezren, az X-Faktort 2,2 millióan nézték.