Jaj, a Merci lesz az új Red Bull!
Ricciardo rossz műszeréhez miért ragaszkodik a FIA? Mutyi, sírás-rívás, de vajon változik-e bármi?
Ricciardo rossz műszeréhez miért ragaszkodik a FIA? Mutyi, sírás-rívás, de vajon változik-e bármi?
Porzó tank, leállás, kiesés, büntetés, káosz. Vettel sehol, Massa esélyes, Rosberg favorit. Pénteken indul a szabályváltó F1-idény. Száz évig fogják emlegetni.
Nyolcszor kellett félbeszakítani az utolsó F1-tesztet Bahreinben. Vettel végre meghajtotta az RBR-t.
Még Malajziában sem lesznek versenyben Grosjean szerint.
Az utolsó előtti tesztnapon egy kört sem futottak, a Mercedesek és a Ferrari utcahosszal vezetnek.
A Ferrari, a Merci és a többiek ötletét gyúrták egybe.
Áprilisban bíróság elé áll, de az F1-főnök ő marad.
25-én jön ki az új Ferrari, addig lehet szavazni.
A négyszeres világbajnok szerint példaképe élete legfontosabb futamához érkezett. Drukkol neki.
Nincs több értékelhető hely a Forma-1-ben, már csak a két Caterham és egy Marussia maradt.
Van, ami betonbiztos, de a 2009-es diffúzorügyhöz hasonló balhék várhatók az új motorokkal.
Lépnie kellett, különben elfogytak volna a helyek az F1-ben.
Csődölő Lotus, feltámadó Ferrari? Hiszünk a mesében.
A legendás 1976-os Forma-1-es párharc képei. A Hajsza a győzelemért című film a valóságban is megtörtént, de nem egészen úgy, ahogy a vásznon.
Forrong a Forma1-es átigazolási piac, a finn mellett a britnek sincs szerződése jövőre, az RBR-nél is képben van. Szinte mindenki megszerezhető, 3 bajnok is válthat.
Az F1 vénjeit nyugdíjba, helyükre olyanokat, akik már láttak versenyt belülről is. A Ferrari-főnök is léphetne.
Mateschitz eddig mindig tudta, mit csinál. De vajon most sem számítja el magát?