Másfél milliárd egy sikertelen Maseratiért
Az ötvenes évek legjobb versenyzői hajtották ezt a vörös 450S-t, mégsem nyert sehol.
Az ötvenes évek legjobb versenyzői hajtották ezt a vörös 450S-t, mégsem nyert sehol.
Kaliforniában árulják az egyedi példányt. A típust az államban nem is engedik utcára.
Egyelőre csak egy évet csúszik a bemutató – legalábbis ennyiről tudunk.
Akkor a Maserati az önnek való. Az alapító testvérek egyikéről elnevezett autójukkal túltesznek még a Ferrarin is.
Ezt a versenyautót magyar ember, egy bizonyos Festetics Ernő gróf vette 1934-ben. Majd 2007-ig itthon hányta-vetette a sors.
Ha nem jön össze az Alfa Romeó feltámasztása, akkor nemigen marad más, csak apró sportkocsimárkák.
Úgy néz ki, az olasz luxusmárka jó úton halad, tavaly legalábbis közel megduplázták az eladásokat.
Most már minden adat ismert a következő Californiáról. Tényleg egy átcímkézett Maserati lenne?
A magyar forgalmazó szerint a Ghibli már a csúcsmenedzsereik számára flottát vásárló cégeknek is vonzó.
Igen, bevallom: imádtam és elfogult voltam, naná! Mi más lettem volna, amikor végre megérkezik a fekete ötös BMW-k és szürke E-Klassék közé egy Maserati? És ha keresnék a magyarázatot, a titkok kamráját, ahol magyarázatot kapnak arra, miért is szerettem meg azonnal? Elsősorban azért, mert az olaszok szépérzéke a legegyszerűbb érzékszerveinkre hat.
Nem tökéletes. És ez a tény semmit nem von le abszolút jóságából. Az ötméteres élményautó, alapáras sperrdifivel.
Az új Ghiblit csak szeretni lehet és az a furcsa, hogy az öreg bálna-Mercedest is. Két autó, két világ, egy imádat.
1957 augusztusában nem volt tikkasztó a hőség.
A Jaguar és a Porsche után az olasz márka is hasznosítja Rudolf Diesel százegynéhány éves találmányát.
Az olaszok máris megháromszorozták eladásaikat, a legnépszerűbb az új Quattroporte lett.
A feleség előbb egy Porschéval üldözni kezdte férjét, majd bele is hajtott az olasz luxusautóba.
A fiatal gyakornok anyósa Maseratijával járt munkába, sajátosan parkolt Csungkingban.
Lehet, önökben is felmerül a kérdés: mit tud egy hathengeres Maserati, amit egy német prémium-szedán nem? Nem sokat, csak éppen gyönyörű, a vezetési élmény pedig nem csak üres duma és esztelen gáztiprás az Autobahnon.
Firenze, Toszkána fővárosa, tele a Medici-család titkaival és minden gazdagságával.
Mindenféle előjel nélkül válhatnak irányíthatatlanná az olasz sportkocsik, köztük a ritka Alfa 8C is.
A gagyi pótalkatrész miatt feldühödött tulaj kalapácsos embereket bérelt fel a Maserati megalázására.
A szuperautó helyett egy kisebb sportkocsit készítenének, mely három éven belül érkezhet.
A NAV által lefoglalt áruk raktárában jártunk, ahol a luxusautótól a hamis pólókig szinte minden megtalálható.