Prius-taxik, tömegével
Soha, senkitől nem lehetne annyit megtudni a Priusról, mint egy ilyen dzsemborin. De mi történt? Ezt a sok, forgalomban edzett, kérges lelkű fuvarost mind, egyenként megvette a Toyota?
Soha, senkitől nem lehetne annyit megtudni a Priusról, mint egy ilyen dzsemborin. De mi történt? Ezt a sok, forgalomban edzett, kérges lelkű fuvarost mind, egyenként megvette a Toyota?
Az autó magától meg is találja, és be is parkol, csak ki kell várni, hogy végezzen. Legalábbis ez az elképzelés.
Megígértem Pistának, hogy szombatra összekalapálok egy posztot azokból a képeimből, amiket nem tudtam elsütni sem a BMW 2-es bemutatóban, sem a hétfőn érkező 4-es kabrióban, a Vegas-Los Angeles útra kapott X5-ösről szóló tesztben, de még a BMW Designworks-üzemlátogatásomról készülő cikkben sem.
Nem fogynak el a kamu hirdetések, amíg akad egyvalaki, aki benyalja a sztorit.
Nem állítom, hogy teljesen józan voltam, ezért is kerestünk taxit.
Tizenöt autó gumiját szúrta kil, egyetlen kivétellel kizárólag Priusokét.
Szinte csak városban használnám, évente 15-20 ezer kilométerre.
Igaz, elmegy 11-12 literrel, de néha belém bújik a kisördög, hogy át kellene alakítani.