Veteránmotor fillérekért
Az egykori népmotort megszépítette az idő. Ma az egyik legolcsóbb lehetőség, hogy használható veterán járműved legyen.
Az egykori népmotort megszépítette az idő. Ma az egyik legolcsóbb lehetőség, hogy használható veterán járműved legyen.
A videomegosztók szerencsére nem csak szemetet termelnek ki, hanem akad a szarkupacon néha egy-egy gyöngyszem is.
A múltkori poszt végén pedzegetett dolog onnan jött, hogy év elején egy "évindító-célkitűző" konferencián bakancslistával és egyebekkel fárasztottak minket, amin az új évre meg is fogadtam, hogy több ilyen rendezvényre nem megyek.
Rájöttem, hogy spirituális kapcsolatom van a Simson Schwalbéval. Fateromnak volt egy: ez volt az első motor, amit életemben láttam.
A "legendás" Simson robogóhoz már volt szerencsém régebben, de ezt a szót most nem egészen olyan értelemben gondolom, mint amennyire legenda mondjuk egy Vespa, egy Yamaha SR 500 vagy egy Suzuki GSX-R 1100, hanem inkább amolyan idézőjeles, vagy inkább szocreál legendának.
A Simson Fan-klub jobb, ha tovább sem olvas: ha racionális akarok lenni, 2013-ban bátran kijelenthetem, hogy mind a konstrukció, mind a minőség megállja helyét a rakás szar kategóriában.
A barátaim sem értették soha, de egyik kedvenc magyar zenekarom a Persona Non Grata.
Szabó Zsolti egy állat, ez nem kérdéses, de szereti a motorokat.