Ha gyűlölöd az SUV-kat, itt az autód
Igazi, ereszd-el-a-hajam út volt. Előttünk két német csapat is leesett a hegyről, egy forgalomirányító porschés PR-csávó pedig a nap végére vett magának egy feleséget. Marokkó, Macan-bemutató.
Igazi, ereszd-el-a-hajam út volt. Előttünk két német csapat is leesett a hegyről, egy forgalomirányító porschés PR-csávó pedig a nap végére vett magának egy feleséget. Marokkó, Macan-bemutató.
A Dacia modellje elérte az egymilliós példányszámot, már több mint száz országban kapható.
Volt már Jimnyje és kabrió kispókja. Adott volt a következő lépcső, a világ sokak szerint egyik legcsúnyább kocsija.
Kaotikus formák, rengeteg LED, és a márka első turbómotorja – ezt kínálja a Lexus NX.
Vajon mire jó egy Audi Q7 és miért kell a világnak a sok, nagy SUV illetve miről ne feledkezz meg, ha turbódízel autód van. És persze Schwarzenegger.
Az X7-es eddig csupán pletyka volt, most azonban biztossá vált: a bajorok felfelé terjeszkednek.
Legutóbb, amikor láttuk, még borzasztóan nézett ki a luxus-szabadidőautó. Újragondolták.
A lett Dartz legújabb guruló bunkere egy fehér ló. Legalábbis így hívják, utaljon ez bármire.
Ezektől leszakad a pofád, az biztos. Nem tudom, hogy röhögjek-e rajtuk, vagy térdre boruljak előttük.
Nemcsak a formaterv újszerű: a koreaiak anyaghasználata és hajtáslánca is igen szokatlan.
A Mercedes végre elkapta a fonalat, az A és a CLA után itt a következő slágergyanús autójuk, a kis SUV.
Az emészthetetlen koncepcióból egy egész pofás crossover lett az NX hibrid.
A kompakt szabadidőautó a következő TT formáját vetíti előre, néhány nap múlva hivatalosan is bemutatják.
A franciák három újdonsággal bővítenék a DS-sorozatot, hobbiterepjárójuk jövőre érkezhet.
Úgy hírlik a Porsche megidézné a hetvenes évek legendás raliautóját. Akár szériagyártásban is kerülhet.
A gyártósor képeivel hergeli ügyfeleit a Porsche. Nem kérdés: az új belépőmodell készen áll a piacra.
A hobbiterepjáró bemutatása a korábbi tervekhez képest csúszik, de már így sem kell sokat várni.
A németek most mindenkinek megígérnek mindent: sportos szabadidő-kupé érkezhet.
A párthivatalnokoknak limuzin kellett, ezért nem támogatták az újító mérnök terveit.
A végeredmény az, ami megjelenik a képernyőn és a neten, de természetesen rengeteg minden kimarad- és elmarad a hosszú folyamat során.
Futurisztikus formai elemek a japánok tanulmányain. Tokióban ott lesz mind a három SUV.
A kicsi? A nagy? Elsőkerekes? Összkerekes? Az olcsó? A drága? Hat szabadidő-autót vizsgáltunk meg, a Daciától a Suzuki SX4-en át a BMW-ig.
Van belőlük mindenféle: kicsi, nagy, olcsó, drága, elsőkerekes és összkerekes, a vásárlók feje zsong a sok rövidítéstől: SUV, SAV, crossover és miegymás, de valójában mindegyik ugyanabba a kategóriába tartozik.
A címben feltett kérdésre nem adunk választ, ellenben tudjuk, melyiket kedveltük a leginkább és miért.
A brit márka vezére a következő M osztályban látja a Lagonda alapjait. Így 2017-re elkészülhet.
A Bentley és a Lamborghini már színt vallott SUV-s terveiről, de a Rolls nagyon lapít. Pletykák vannak, de biztosat talán még a fejesek sem tudnak.
Egy hónappal a bemutató előtt, sárban dagonyáznak a Macannal. Részben már az árát is tudni.
Európában is forgalmazzák majd az Edge második generációját, amely a Mondeo műszaki alapjaira épül.
Az állítólagos kezdeti nehézségek után nagyban zajlik a következő generáció fejlesztése.
Egyszer minden tabu megdől: a friss kémfotókon az a BMW szerepel, amelynek nem lenne szabad megszületnie.
Hisszük vagy sem, ezek az óriások tartják a felszínen a GM-et. Itt az új Tahoe, Suburban és Yukon.
Nem mintha sajgó fájdalmat éreztünk volna eddig hiánya miatt, de most, hogy itt van, csak elismerően csettinteni tudunk.
Egy amerikai párocska 2 tagja megszökött az iskolakezdés elől, 2 hétig egy autóban éltek. Így képzelik a romantikát a mostani amerikai tizenévesek.
Alig néhány nappal az első teaser megjelenése után szivároghatott ki a leplezetlen fotó a C-X17-ről.
Tényleg jön a Jaguar szabadidőautója. Még Frankfurt előtt sikerült közúton lefotózni a prototípust.
Ami egyszer nem jött össze másodszor még összejöhet, legalábbis a holland gyártó szerint.
Frankfurtra jön a koncepció, három éven belül pedig forgalmaznák első városi terepjárójukat.
A hagyományos luxusautókban csalódtak, így a 6008-as más lesz, mint a korábbi csúcsmodellek.
A kínaiak Taigun-koppintása akár meg is előzheti a Volkswagen hobbiterepjáróját.
A franciák a BMW X5-nek és az Audi Q5-nek állítanának konkurenciát egy csinos városi terepjáróval.
Immár biztos, hogy lesz szabadidőautója a brit márkának. A luxuskategóriás SUV-ot otthon gyártanák.
Decemberben indul meg a Macan gyártása, a lipcsei üzemet 150 milliárdból bővítették a németek.
A tesztelt autóról egy-két korábban látott elem hiányzik ugyan, de a forma véglegesnek tűnik.
Az összhatás nem rossz, de a megskalpolt Urust még az olaszok is nehezen adnák el.
Már tíz éve húzzák a dolgot, de immár biztosnak tűnik az Alfa szabadidőautójának érkezése.
Az apró szabadidő-autó formatervét levédette a Volkswagen, így kerültek napvilágra a vázlatok.
Az első generáció még óvatos kísérlet volt, de az ötajtós terep-kupéra ráharaptak a vevők, így a folytatás nagyszabásúbbnak ígérkezik.