Nyomoz a NAV az útdíj terminálok miatt
A szabadalom tulajdonosai szerint másolt terminálokat használnak az e-útdíj-rendszerben.
A szabadalom tulajdonosai szerint másolt terminálokat használnak az e-útdíj-rendszerben.
Öt évig fejlesztették a terminált, majd szerinte valakik lenyúlták az egészet. Feljelentést tettek.
Sok mindent felülbírálnak a rendszeren.
Szerintük az Európai Bizottság példaként állítja az unió elé a magyar innovációt.
Az e-útdíjrendszer adatainak segítségével követnék a szállítmányokat, és pontosabban ellenőriznének.
Főleg a kisebb, fuvarozó cégek mennének tönkre hitel nélkül. Nem kapja meg mindenki.
A közlekedési biztos szerint túl magas az útdíj. Akár kötelezettségszegési eljárás is indulhat.
A kihelyezett kedvezményes hitel összege elérheti a 10 milliárd forintot.
Egy hónap alatt 14 milliárdos bevételt hozott a konyhára a döcögősen indult új rendszer.
Börzsei Tibor lép a vezetői székbe. Az MFB szerint nem a hibák miatt rúgták ki az elődjét.
Libabőr a tizenkétezer köbcentitől gyerekként, gyomorgörcs a százezres útdíjtól felnőttként.
A hivatalos verzió hekkertámadásról szól, de úgy tudjuk, összeomlástól tartva lekapcsolták.
30 százalékkal nőttek a szállítási költségek, jelentősen megugorhat az élelmiszerek ára.
Azonnal le kell állítani az őrült hibákkal számlázó, élesben tesztelt rendszert a fuvarozók szerint.
A bank volt az egyetlen ajánlattevő a tenderen.
Bénázással és hosszú sorokkal indult az új rendszer. Dühöngő fuvarosok, rendszámokat írogató rendőrök, csalogató kiskapuk.
Kemény volt a véghajrá az e-útdíj rendszer felállításában, Orbán Viktor megmondta, július 1-jén működnie kell, nincs mese.
Hajnalban túlterheléses támadások érték a hétfőn élesedett informatikai rendszert.
A Közúti Közlekedési Szolgáltatók Ágazati Párbeszéd Bizottsága levelet írt Lázár Jánosnak.
Egyhónapos tesztidőszakot kérnek a fuvarozók, de nem valószínű, hogy a kormány belemegy.
Nem ismeri a rendszer például az eurót vagy néha a lezárt utakat. Attól még jövő héten bevezetik.
Tíz nappal az indulás előtt kiderült az elektronikus útdíj-szabályozás újabb részlete.
A júliustól induló magyar útdíj kétszer drágább lesz a németnél, és 1-2 százalékos általános áremelkedést hoz. És bizonytalanságot. A kormányon kívül kevesen hiszik, hogy a rendszer időre elkészül. Pedig az útdíj nem ördögtől való.
Ha túl drága lesz a rendszer, akkor pedig legfeljebb megint módosítják a költségvetést.
3,5 tonnánál nagyobb össztömegű teherautók után kell fizetni, kilométerenként 108 forint a legfelső kategóriában.
300 benzinkút teljesen új berendezéseket kaphat.