Az internetes reklámpiac először gyűrte le a tévést
A hirdetők 2,7 milliárd dollárral többet költöttek online, mint a tévében. Nem nálunk, az USA-ban.
A hirdetők 2,7 milliárd dollárral többet költöttek online, mint a tévében. Nem nálunk, az USA-ban.
A színész már meg is érkezett Magyarországra, és valószínűleg Andy Vajnánál lakik majd.
A reklámügynökség munkatársai saját és gyerekeik cipőiből készítettek hirdetést, szerintük a holokauszttal ma is foglalkozni kell.
Pedig volt már pár hiper-szuper ötlet a közelmúltban, de ez tényleg visz mindent.
Sőt, még 90 százalékkal el is térhetnek fölfelé, és így 1,33 milliárd forintot költhetnek majd el.
Az Amerikai Mozgássérültek Szövetségének hirdetése nincs túl cifrázva: "vannak, akiknek ez az Everest".
Minimálisan, de erre sem volt példa 2009 óta.
Zseniális reklám lehet ez is, meg ez is ugye, de a fenti megoldás azért üt hatalmasat, mert fillérekbe kerül.
Matricánként 20-40 ezret. Kató néni után, újabb unortodox húzás a Jesz-MDF Szövetségtől.
Hogy, hogy nem, a fideszes önkormányzat cége az összes plakáthelyet az kormánypártnak adta.
Persze elhiszem, hogy a törvény betűje szerint semmi kivetni való nincs ebben, de nekem akkor is bántja a szemem.
Először is baromira zavar, hogy miközben tilos dohányt reklámozni, dohányboltot simán lehet (miközben ugye az egész trafikozásnak az lenne a lényege papíron, hogy visszaszorítsuk ezt a káros szenvedélyt).
Másodszor baromira zavar, hogy miközben nem szennyezhetjük tele a várost óriásplakátokkal, ha szerelünk rá négy kereket már mehet is a dolog.
A televíziós reklámtorta 45,6 milliárd forintra zsugorodott.
Levakarták a győri buszokról a baloldal helyi jelöltje vallási krimijének reklámjait.
Visszaéltek a választási iroda nevével.
Napi átlag 4 óra 46 percet tévéznek az emberek Magyarországon, ebből 23 percig reklámot néznek.
Hiába költenek rájuk tízmilliókat, a nézők csak szórakozni akarnak rajtuk, és nem vásárolnak.
Megőrül, ha ugatós játékkutyát akarnak rásózni a tévében a gyerekre? Írjon nekünk!
Az utasnak csak a reklámokat kell elviselnie a fuvarért cserébe. Az elképzelést levédették.
A nyomtatott New York Times egy twitterüzenetet ábrázoló hirdetéssel jelentkezett.
94,5 méter átmérőjű gabonakörökkel hülyítették a kaliforniaiakat. Nem ufók voltak.
Ezzel kíván boldog karácsonyt.
Nagy-Britanniában közvetlenül a rajzfilm után sugároztak egy szexuális tartalmú reklámot.
A felhasználók falán jelennek meg még a héten, és automatikusan elindulnak.
Kétszeresére nőtt a reklámbevételük, 5,6 milliárd dollár jött be reklámból idén.
Főleg techcégek és italgyártók vannak a tíz legsikeresebb online reklámvideó-kampányban.
Te is szívrohamot kapnál tőle, mint a bostoniak? A legszebb benne az, hogy tulajdonképpen semmi ijesztő nincs az egészben.
A hobbit 2-premier miatt ismét turistalátványosság lett az erdei folyókból és a szőrös lábú pilótákból.
A reklámok ötöde, az akciós ajánlatok több mint, fele jogsértő. Szexfronton javult a helyzet.
A legnagyobb amerikai sportszergyártó cég reklámjában, amelyben a Féreg végleg kiutazik É-Korába.
Nem használ az ízületi bajokra és a fogyitabi se fogyaszt. 22 millióra büntették a visszaeső céget.
Miniszoknyás japán diáklány küzd gyilkos robottal, segít neki a mágikus Internet Explorer.
Egy tévé sem akarta leadni egy társkereső site reklámját, mert házasságtörésre buzdít. Lehet hirdetni az erkölcstelenséget?
Percenként 816 millió forintért lehet csak hirdetni a filmvilág legfontosabb eseményén.
De persze örülünk neki.
A BME-re pedig zombi tör be. Budapesten forgatták az Xbox One reklámját.
A PwC szerint emiatt 820 milliárddal nőtt a GDP.
A hosszú ideje tartó ellenségeskedés után megtört a jég: a Google Facebook-reklámokat fog árulni.
Lehet, hogy közeledik a választás? Egyre több állami cégnek jut eszébe, hogy reklámozni kéne.
Egy szlovák tévé azt nehezményezte, hogy a Híd párt plakátjain a magyar nyelvű felirat dominál.
A hercegnő életről szóló filmet ott is hirdették, ahol meghalt. A britek felháborodtak.
44 millió tévénézőre 100 millió facebookozó jut. A közösségi média a tévés reklámtortába harapna.
Az ismert márkán már a bocsánatkérés sem segít.
Most másfél milliárdért nyerték el a lehetőséget. Az állami reklámköltés 60 százaléka hozzájuk megy.
Nem mondom, hogy az évtized dobása (főleg, hogy javában az előző évtizedben készült), de Bobby McFerrin örökzöldje és a budapesti helyszín kárpótol.
Klapka György új vállalkozást, egy reklámügynökséget nyitott. Azt mondja, minden reklámot ő talál ki és ő gyárt le. Szerinte jó érzéke van hozzá. De milyen a jó reklám? És kié a vérnyomásmérő az asztalán?
Az iskolákban futtatják a politikai kommunikációra hajazó reklámhadjáratot.
Remek találattal örvendeztetett meg PG, a Fővárosi Blog szerzője.
Ilyen volt régen a devizahitel. Vicces, közben meg szomorú régi devizahiteles reklámokat nézegetni.
A Ramadán hatalmas üzlet a tévéknek, ilyenkor ugyanis megduplázódik a tévézéssel töltött idő.
Egy felmérés szerint a felhasználók hatoda fizetne reklámmentes közösségi oldalért.
Az új levélrendezés bevezetése után rögtön spameket is kapunk a Gmail-fiókunkba a cégtől.
Megtévesztette ügyfeleit a jutalompercekkel, amiket csak hálózaton belül lehetett felhasználni.
A Montreux-i Jazz Fesztivál magazinjának szerkesztői nem vették észre, hogy ki van a képen.
Közeleg a tévéutópia, soha többé nem kell mosóporreklámokkal megszakítani sorozatainkat.
A mezőny előtt reklámautókonvoj halad, amiről szórják a termékmintákat, megy a műsor is.
Állítólag fizetnek az Adblock reklámblokkolónak, hogy mindenképpen megjelenjen a hirdetés.
Most a Nokia fűzött fel egy reklámot arra, hogy mekkora zombik az Apple-rajongók.
Érdekesnek tűnő adatokkal turnézik az USA-ban, befektetőknek reklámozná a kiszámítható országunkat.
A Gangnam style mémsztárja meghódította az reklámpiacot. Sör, telefon, hűtőgép, minden játszik.