Ide menj, ha zokogni szeretsz
Csendes kis rendezvénynek indult még tavaly az Oldtimer Premier árnyékában, annak társeseményeként a Retropartyzánok.
Csendes kis rendezvénynek indult még tavaly az Oldtimer Premier árnyékában, annak társeseményeként a Retropartyzánok.
A Dacia modellje elérte az egymilliós példányszámot, már több mint száz országban kapható.
A látvány elég meglepő, de senki ne vonjon le elhamarkodott következtetéseket, a Duster nem jobb, mint a Macan.
Szélsőségek autója a Duster: van miért imádni, de meg is lehet utálni. Mégis, négymillió alatt mit várjunk?
Légzsákokkal, ABS-szel, ESP-vel együtt kerülhet az új kisautó ötezer euróba.
Az új Ka egyértelműen szakít az előd filozófiájával, de vajon mennyire lesz Dacia?
Nagy figyelmet kap az utcán, sokan érdeklődnek utána. A Dacia név azonban még mindig távol tart sok vásárlót, vajon jogosan?
A kedvező árú almárka bevezetésének ötletét nem vetették el teljesen, de egy kicsit még biztosan várnak vele.
Az MCV a majdnem legnagyobb Dákó, mégis eljár öt literrel. Megéri, de van egy nagy hibája.
Emlékeznek még az 1300-ra a hetvenes évekből? El tudják képzelni luxusautóként?
Nem valami ügyetlen kendács, mégsem biztos, hogy megvehetjük majd. A Dusternek mindenesetre jól áll a plató.
Ez nem vicc, a Dusterből készült harcjárművet tízezrek láthatták a bukaresti katonai parádén.
A Dacia mintájára új márkát hoznának létre, az első modellek akár jövőre megérkezhetnek.
A Duster második szériája nem ígér sokat, de azt mind teljesíti. És még mindig jó az ára.
A kicsi? A nagy? Elsőkerekes? Összkerekes? Az olcsó? A drága? Hat szabadidő-autót vizsgáltunk meg, a Daciától a Suzuki SX4-en át a BMW-ig.
Tényleg, már szinte el is felejtettem, hogyan nézett ki Karotta, amikor hazajött Amerikából.
Winkler megtalálta az eszközt, hogy revansot vegyen a hazai úthálózaton. Minden kátyúkáros nevében: Logan bosszúja.
Onnan, ahol megszületett a mindenkori hot-rod odáig, ahol meghal minden futómű. Kaliforniától a magyar kátyúig. Világjárás benzingőzzel.
A Dusterből próbáltak valami igazán látványosat faragni a Renault tervzői – ez lett belőle.
Az indiai piacra is kellenek az olcsó szabadidő-autók. A takarékosság itt már határtalan, de csomagtérbe zsúfolt harmadik üléssor talán már túlzás.
Még Európa nagyon nyugati felén is kapós a keleti olcsóság. A Dacia szűk egy év alatt befutott.
A mai kor Zsigulijai ezek. Még a mostani nyomott időkben is sokan megengedhetnek maguknak egy ilyet, és nem is kínszenvedés velük az élet. De a különbségek óriásiak.
Kívül-belül kiderültek a friss Duster részletei. Az SUV-ről nem sok titok maradt Frankfurtra.
Bólogató János lettem a benzines-turbós Dokkerben. Headbang, térvarázslás, és az infóközpont, mint kandalló. Vigyázat! Legyen kéznél mentőhelikopter, ha nyitva a két tolóajtó!
Az eddigi őszinte és egyszerű vonásokat jóval komplikáltabbak váltják, de ettől még ez marad a legdögösebb román.
Egy kis slick-maradványtól nem lett belőle kanyarvadász, de aki bátrabban autózik vele, előbb töri össze a rakományt, minthogy besokallna az autó.
Jön a következő Nissan Terrano. Nem fejlesztettek új modellt, egy Daciát dolgoztak át.
Három köbméteres csomagtartó. Kislagozható beltér. Hatliteres fogyasztás. Imádtam.
Júniusban a Dacia és az Opel volt a legnépszerűbb. Grafikon az autóvásárlásról.
A Dacia gyár egyik női munkása próbálkozott a szokatlan lopási módszerrel. Nem lett jó vége.
A Nissannál nincs hiány terepjárókból és szabadidő-autókból, de úgy néz ki, a jelenleg kínált hatféle modell mellé elfér még egy.
A Dacia agresszíven áraz, és első igazi kishaszonjárműve családi autónak sem rossz.
Meglepő kijelentést tett a Renault vezérigazgatója: egyelőre nem bővítik tovább a sikermárka modellválasztékát.
Négy csillag az EuroNCAP-nál már csak a középmezőny végéhez elég, de az olcsó modell igazából jól szerepelt.
Nagyon fura a jól ismert, szögletes forma a megszokott csomagtartó nélkül. Szebb biztosan nem lett.