Nincs tovább ingyenes LogMeIn
Egységesítik a kínálatot, és csak a fizetős szolgáltatást tartják meg.
Egységesítik a kínálatot, és csak a fizetős szolgáltatást tartják meg.
Bostonban, New Yorkban és San Franciscóban öt magyar startup alapítói, alkalmazottai és szakértők mesélnek a világpiacra kilépés receptjéről. Öt részes sorozatunk egyben!
De azért ne legyünk hipszternácik. És nem kellenek a seggfejek. Így csinálják a legjobb magyar cégek.
A startup-bizniszben is pályák követik egymást: a Prezi most 27 millió felhasználónál jár, a végső célja 2 milliárd. A befektetők is ezt mondják, hogy muszáj nagy léptékben gondolkodni.
Nem nagy varázslat startupcéget alapítani, ötlet és hit kell hozzá. Ha elbukik az ember, még mindig jobb, mintha egész életében azon keseregne, mi lett volna ha. Startup-túra, hatodik rész.
Anka Márton Plus/4-en kezdett programozni, cége a LogMeIn ma évi 150 millió dolláros bevételével a legnagyobb magyar gyökerű amerikai startup. Startup-túra, negyedik rész.
Milliárdnyi gépet hódítana meg a LogMeIn, a magyar alapítású vállalat termékeit 40 millióan használják, az új cél a gépek összekapcsolása.
Anka Márton Plus/4-en kezdett programozni, cége, a LogMeIn ma évi 150 millió dolláros bevételével a legnagyobb magyar gyökerű amerikai startup. Startup-túra, negyedik rész.
Startupokról szóló sorozatunk harmadik részében azt a kérdést tettük fel interjúalanyainknak, hogy hol élnének szívesebben, az Egyesült Államokban vagy Magyarországon. Az első részben a startupok hitvallását mutattuk be, a második részben pedig a munkához és partizáshoz való viszonyukat.
Országok mérkőzése a magyar startupok szemszögéből: vajon maradnának Amerikában, vagy inkább hazajönnének? Filmünkből kiderül.
Magyar startup cégeket látogattunk meg az USA-ban, akik azért vannak a Szilícium-völgyben, mert aki nincs ott, az a technológia világában nem is létezik. Sorozatunk második részében kiderül, hogy mindenki a Völgynek dolgozik, a vállalatok folyamatosan nagy fordulatokat tesznek, és startup-maffiák viszik tovább a megszerzett tudást.
Üzleti maffiák viszik szét a tudást a Szilícium-völgyben, ahol mindenki sörözik mindekivel. Startup-túra, második rész.
Az Egyesült Államokban meglátogattuk azokat a magyar cégeket, amelyek termékeit már most több tízmillió ember használja. Startupokról szóló sorozatunk első részében cégalapítók, alkalmazottak és szakértők beszélnek arról, hogy miért vágtak bele, és hogyan kell kilépni a világpiacra.
Gyorsan növekvő magyar cégeket kerestünk fel az Egyesült Államokban, százmillióknak akarnak szolgáltatást nyújtani. Startup-túra, első rész.
Világpiacon terjeszkedő vállalkozók el akarják hitetni: más is elérheti a globális sikert.
Cubby nevű fájlmegosztó szolgáltatásukat díjazták.