Ki mond nagyobbat?
Elárasztották a piacot az 1,6-os dízelek. Összeszedtünk párat: a magyar motoros Astra kombi ellen a Ceed-Mégane-Leon csatázik.
Elárasztották a piacot az 1,6-os dízelek. Összeszedtünk párat: a magyar motoros Astra kombi ellen a Ceed-Mégane-Leon csatázik.
Egy ütközés után a mentősök próbáltak meg elkapni egy ámokfutó autóst, de kis híján bajuk esett.
Eddig is hallottunk róla, de hivatalosan csak most erősítették meg, hogy a létezés pereméről visszatért márka hamarosan új modellt kap.
Pere Laci a legújabb evezős a Totalcar-gályán, amely továbbra is igyekszik magasra emelt orral hasítani a hullámokat és lehetőleg nekimenni mindennek, ami kényes.
Majdnem akkora, mint egy Octavia kombi, mégis dinamikusabb a formája.
Toledo hátsó lámpatestben lévő izzók rendszeresen kiégnek. Jobb és bal egyaránt. Típushiba?
A legújabb Seat Leonból most készült el a sportváltozat, nem is egy, de rögtön kétféle.
Egy bocsánatkéréssel szeretném kezdeni a képek minősége miatt, de csak telefon volt nálam, annak is koszos volt a lencséje, és a nagy kapkodásban elfelejtettem megtörölni.
A hobbiterepjáró bemutatása a korábbi tervekhez képest csúszik, de már így sem kell sokat várni.
Ez a VW történetének legnagyobb visszahívása, a Seat, a Skoda és az Audi több típusa is érintett.
A spanyol autógyár megerősítette, hogy két új olyan modellel készülnek, ami eddig náluk nem volt.
Többet kellett rá várni, mint a Golf és az Octavia hasonló változataira. Kérdés, hogy ki fogja megvenni?
Ha a két kapcsolón némi kábelen három eurót spóroltak, az évi százezer autónál már 300 ezer euró. De a spórolás ellenére tudja, amit kell.
Miért mostohagyerek a Seat, és a németek miért nem működnek együtt a Suzukival?
A technika német, a forma latinos, a tét pedig hatalmas: a márka fennmaradása.
A kőkemény pálya-Leont a rajongók előtt leplezik le, de ez ráadásul csak a kezdet.
Senki nem hitt már benne igazán, mégsem adják fel. Szép és nem jár hozzá az ötlettelen ember-matrica. Egy VW azoknak, akiket érdekel az autózás.