Ezek meg akarnak ölni!
És ami a legborzasztóbb: közben piszok jól érezzük magunkat. Bűn?
És ami a legborzasztóbb: közben piszok jól érezzük magunkat. Bűn?
Hogyan gondolkodik egy nepper és mivel nem számol az autóvásárló. Valamint egy kis oldtimerezés és persze tanács-hegyek!
Elkezdődött hát ismét.
Vajon mire jó egy Audi Q7 és miért kell a világnak a sok, nagy SUV illetve miről ne feledkezz meg, ha turbódízel autód van. És persze Schwarzenegger.
Április 16.
20.00
DoQ Channel.
Támadunk!
A Hungexpo területén megrendezett Parkoló Parádé sikere minket is meglepett. Olyannyira, hogy azzal a lendülettel szervezünk egy következőt.
Egy remek rendezvényt karoltunk fel. Miért? Mert tudjuk, hogy ennek csak így van értelme.
Mi biztosítjuk a helyet, ti hozzátok a hangulatot. Gyertek az idei első TC-találkozóra!
Ma, ha bármibe belekattintasz és megtalálod a Deezer-hirdetést, akkor tudd, hogy mi szól, ha rákattintasz a lejátszás-gombra.
Ne keress mögötte többet, mint ami: autós arcok, érdekes gépek és kötetlen szórakozás. Ingyen. Jössz?
Az Index Sales House-tól kaptunk a napokban egy felkérést, melynek valószínűleg beláthatatlan következményei lesznek olvasóink szellemi fejlődésének szempontjából.
Nem kell már sokat aludni és elkezdődik a Totalcar TV legújabb szezonja.
Cikkünk nagy port vert fel, ideje egy kicsit csillapítani a kedélyeket és eloszlatni egy-két tévhitet. És telefonáltunk is!
A Margit körúton, a Machwart liget és a Széna tér között, egy udvarban volt egy kis kocsma kávézó, a Tommies.
Ahogy a frissen megvett Fiat Ulysse-t vittük Szentendréről az M0-on, pár dolog kiderült.
Idei első adásunkban ajánlunk, lesznek olcsó lányok és menedzsereik és katonadalok. Kapaszkodjanak!
Aki bírja cérnával, az akár a videót is végignézheti, aki nem, az csak hangot is kap. Műhelytitkok, autós hibák és tévhitek, szekértőtől-trollig. És Karotta 911-ese.
A Mercedes márkanév szinte szinonimája a prémiumnak.
Volt egy favorit, a Palóc Reménység.
Nem, dehogy, ez nem olyan, nem lesz itt verseny, nem aranybugyira megy, gyere nyugodtan, tök jól fogunk szórakozni, frankó lesz, neked ennyit jelent a testület? Ilyen dumákkal csábítottam azokat, akik meg voltak győződve arról, hogy ha mi szerkesztőségileg elmegyünk valahová, ahol csak a versengés gondolata is felmerül, nos, az végtelen mészárszékké fajul hamarosan. Az eredményjelző tábla, a legfontosabb képernyő evör És igazuk van.
Kicsit megkésve ugyan, de betartjuk, amit megígértünk mindenkinek, aki annak idején eljött az első Faluvégi Farolásra.
Az 5 perc angol nem más, mint egy szépre tördelt, jól kinéző, informatív, szórakoztató nyelvtanulási segédeszköz, ami olcsó is, 750 forint.
Karotta nirvánában, Winkler verejtékben.
A becsületesnepper, és a német nepperkolléga is azt mondta: a Cougarnak kell egy fényezés.
Winkler folytatásos novellagyűjteménye nagy siker volt, kivonatolva, mozgóképben talán még plasztikusabban mutatja, valójában milyen is volt a Mazda3-nyúzópróba.
És a csaj? Nagy military-rajongó, most megadtuk neki a lehetőséget, hogy megmutathassa: mennyire is gondolja komolyan valójában.
A végeredmény az, ami megjelenik a képernyőn és a neten, de természetesen rengeteg minden kimarad- és elmarad a hosszú folyamat során.
Így járt Kopasz, a Becsületesnepper az első Faluvégi Faroláson, fogadjátok szeretettel: Az előző pályanapok után elhatároztam, hogy nem hagyok mindent az utolsó pillanatra, mindent megcsinálok időre.
Az ember életét sok dolog befolyásolja.
Van belőlük mindenféle: kicsi, nagy, olcsó, drága, elsőkerekes és összkerekes, a vásárlók feje zsong a sok rövidítéstől: SUV, SAV, crossover és miegymás, de valójában mindegyik ugyanabba a kategóriába tartozik.
Két évvel ezelőtt volt egy autóm, melyet legalább annyira szerettem, mint anno a Renault 15GTL-emet: egy 166-os Alfám.
Tényleg, már szinte el is felejtettem, hogyan nézett ki Karotta, amikor hazajött Amerikából.
Nagy a pörgés, talán ezért sem fűznénk hosszú magyarázatot a mai adáshoz.
- Mit csinálni? Artistákkal...mit?! Kilőnek? Persze, naná, csak puhára essek, hogyne, csináljuk meg.
Kézifékrángatók, Zsiguli-betyárok és wannabe-drifterek, halvérű családapák, fiatal utcai versenyzők! Jön a hideg, jön a tél, ilyenkor remegve várja minden gázrugdosó az első havat-fagyot-jeget.
Az kérem úgy volt, hogy egy szép napon felhívtak, hogy esetleg nem akarnék-e részt venni egy fizikai jelenségekkel foglalkozó műsorban.
A földből kiásott, másvilágról visszahozott kis AE86-os nem adja magát könnyen.
Utoljára tizenhárom hónappal ezelőtt írtam a felújított Bmw 518i-ről.
Ott vagyunk a Renault WSR-en, mégpedig egy zöld függönnyel.
Tegye fel a kezét, aki tudja, mi az a kartecsni! A választ a stúdióban csak a Becsületes Nepper tudja.
Várták a képeket? Hátha ott vannak? Tessék. Bónuszként pedig minden idő- és szektor. Kattintsanak bátran, van látnivaló!
Autós őrület, ahol Te leszel a főszereplő: off road, nagysebességű vezetéstechnika, driftelés!
Fárasztó nap volt, de holnap is szeretettel várunk mindenkit a Hungaroringre!
Bálna, Hangyász és sok egyéb állat a Hungaroringen. A legjobb móka iskolakezdés előtt, nem csak apának.
Aki kimarad, az lemarad. Ne főjön a feje, két napig áll a bál a Hungaroringen!
Tessék csak tessék, itt van a használati utasítás, pontosan. Nézőknek-résztvevőknek egyaránt. És van még hely!
Sokszor a csodásan drága versenyalkatrészek mögött egyszerű házi megoldások rejlenek. Csak szépen le vannak fényezve.
Lehet szemezgetni, készülődni. Itt az autók nem állnak, csodagépek megvárásra!
Lehet, sokan nem hisznek benne és meg vannak győződve arról, hogy mindent tudnak. Pedig nem.
Tökéletes a balansz? Könnyen autózható? Sikítson a flex, halál a rugóra! Új dimenzióba lépett a Shitgun.
Ma délután öt óráig ismét nyitva a regisztrációs kapu. A helyek vészesen fogynak, aki jönni akar az év legjobb bulijára, az siessen!
Kezdődik, aki jönni akar, az ne maradjon le. A következő regisztrációs kör holnap lesz!
Kiterítjük kártyáinkat. Ilyen lesz a Totalcar idei utolsó pályanapja a Hungaroringen. Hozd a családot, nem fognak unatkozni!
Itt választ kaphat minden kérdésére, ami a IV.
Az idei utolsó, nagy dobás következik. Mindent egy lapra tettünk fel és igazi családi-csapatós hétvégét tervezünk, veteránokkal, klimatizált játszóházzal, gumigyárral.
Hétfő reggel, értekezlet.
Pár hete hirtelen felindulásból írtam egy posztot Aladárról, a T3-as Transporteremről, pontosabban arról, hogy aznap reggel a Szentendrei úton gőzfürdővé változott a beltér, mert megadta magát egy vízcső, és ezért nem jutottam el vele a szerelőhöz.
Ha te is:
- jól érezted magad a tavalyi vetítéseken (például ezen, ezen, vagy ezen)
- élvezted a Belsőség Találkozón a földön fekve/ülve/hasalva/guggolva filmezést
- idegenkedsz a plázák zsúfoltságától, trendi hangulatától
- szereted a régi filmeket
- nosztalgiáznál egy kicsit...
...vagy csak szimplán jó társaságban, kellemesen töltenéd az idődet, akkor 2013.
Ha az öregautón kiütközik egy újabb probléma a legtöbb ember felteszi magának a kérdést: borítsak bele még egy talicska pénzt vagy vegyem tudomásul a hatalmas buktát és adjak túl rajta? Nem is tudom mikor, talán egy éve lehetett az a pillanat, amikor mindent megbocsátottam Aladárnak, az akkor még csak 31 éves Transporteremnek.
Annyira izgultam, hogy csak akkor láttam, hogy baj van, amikor a kerék megelőzött. Ugyanolyan, mint az én autómon van.
Rajta vagy? Látod magad? És milyen volt a hangulat? Hangok, képek, csapatás, jókedv.