Furcsán néz ki az új Yaris
Az igyekezet látszik, de az eredmény esztétikai szempontból legalábbis megkérdőjelezhető.
Az igyekezet látszik, de az eredmény esztétikai szempontból legalábbis megkérdőjelezhető.
Egy meteor néha elpusztít egy bolygót, máskor meg a Toyota kezd gyártani olyasmit, ami Hummernek is extrém volna. Csillagászatilag néha összejön.
Kirohadt alólam a hűséges Mercedesem. Megszoktam, hogy nem romlik el, ezért megbízható utódot keresek.
A japánok új benzinmotor-generációja jövőre érkezik, de a turbófeltöltésben továbbra sem hisznek.
Összesen 6,39 millió autót hívnak vissza világszerte, öt különféle hiba miatt.
Soha, senkitől nem lehetne annyit megtudni a Priusról, mint egy ilyen dzsemborin. De mi történt? Ezt a sok, forgalomban edzett, kérges lelkű fuvarost mind, egyenként megvette a Toyota?
Csúnyán elszúrt, felfordított kísérleti hajótestnek tűnik – a víz alatt nem is bántaná annyira a szemet.
Az énekesnő most nem kólát reklámoz, hanem egy autót. Egy Toyotát. Elhiszi neki, hogy magától beleülne?
A gigászi összeget az Egyesült Államok főügyésze taposta ki a japán gyártóból.
Így hallani, az Aygo után egy másik kisautót is külső segítséggel készít a Toyota – ezúttal a következő Mazda 2 az alap.
Hány élete van ennek az autónak? A Kakucsringről úgy jöttünk le a tavalyi Faluvégi Faroláson, hogy lényegében nem lehetett kormányozni, csapágyas volt a motor, és kuka a difi.
Tudják, mi a közös a Citroenben, a Peugeot-ban és a Toyotában? A cseh gyártású miniautó, ami most teljesen megújult és végre bazi érdekes is.
Ha akarod, nem is kell vezetni, visz magától. Ha döngetnél, a testeddel irányíthatod. Menő!
A japánok modelljén alig látszik a PSA rokonság, sőt, akad rajta egy szokatlan új ötlet is.
Kabriózni mindennel jó és ma már nem luxus a megbízható japán sem.
Annyi minden szól mellette, hogy az állkapocsroppantó ásítás, amit kivált az emberből, nevetséges finnyáskodásnak tűnik.
Az autó magától meg is találja, és be is parkol, csak ki kell várni, hogy végezzen. Legalábbis ez az elképzelés.
Frissíteni kell a szoftverüket, különben a túlmelegedő alkatrészek miatt leállhat az autó.
Szabályos csodáról beszélnek a baleset kapcsán – az autó egy magas felüljáróról esett le, de senkinek nem lett komoly baja.
Most már végleges: nem marad a földrészen egyetlen autógyár sem. A GM és a Ford után a Toyota is kivonul.
A Becsületesnepper fennállásának legrövidebb válasza.
Inkább tripla holtversenyről beszélhetünk, hisz az eltérés a három legnagyobb gyártó eredménye közt 3% alatti.
Még bénák, leejtik a poharat, nem adják oda a levlapot, a szoba közepén vinnyogni kezdenek, hogy nem találják a gazdit. De már csinálnak valamit. És az a valami a jövő első villanása.
Úgy tűnik, a Z4 szupermodern utódját már a japánokkal közösen fejleszti a BMW.
Corolla-komfortosítás kis ráfordítással, hogy élhetőbb legyen a mezítlábas kivitel.
Csak benzin kell bele? Netán még olaj? Egy biztos, ez a Corolla-nemzedék minden idők egyik legtartósabb autója, amit már félmillió táján is meg lehet kapni.
Elmész, kipróbálod, megveszed. Aztán pár nap múlva elkezd benned motoszkálni a kérdés: biztos, hogy jól választottam? Nincs rá válasz.
A Lexus LFA szinte nehézkesnek tűnik a Toyota új szupersportkocsijához képest.
A Corolla és az Auris lagymatag fogadtatása felrázott néhány Toyota-tervezőt a kómából. Megvilágosodtak: most valami igazán új dologra lenne szükség. Hát alkottak.
Nem fogynak el a kamu hirdetések, amíg akad egyvalaki, aki benyalja a sztorit.
A Toyota és a BMW együttműködése újabb fázisba léphet, a közös fejlesztés egy sportautó lesz.
A számok alapján az esélye megvan rá, hogy átlépje a határt. Az autógyárak közt elsőként.
Ez egy egyszerű kis konc: egy vízzel üzemelő kis óra (nagyon zöld és elég feltölteni), valamint egy vastag, meleg, James&Nicholson kapucnis-cippzáras, XL-es méretű pulcsi, Toyota logóval.
Azért azt megnézném, amikor egy kisgyerekes anyukának először megmutatják ezt a szerzetet – ültesse be hátra a Zsófikát, ő maga pattanjon a volán mögé, és hajtson el az óvodáig...
Szinte bárhol elmegy, kemény fából faragták. Az első nap után már nem is féltem benne.
A pick-upok vajon jó terepjárók? Megnéztük, mit tudnak. Melyiket választanánk, ha csak egy maradhat?
A General Motors és a Ford példáját követhetik. Mi lesz így az ausztrál autógyártással?
Az első három filmben látott eredeti példány kerül kalapács alá - Paul Walker is hajtotta.
...akkor a június 14-15-e közötti egy napra kérd délután háromtól másnap délután háromig.
Ha rendes bulvárújságíró lennék, azt mondanám, vezettem egy bolti értékesítésre szánt tüzelőanyagcellás autót. Tudják, ami jobb, mint az elektromos. De még csak majdnem végleges volt.
A GT86-osnál keményebb sportautón dolgoznak a japánok. A tanulmány már januárban jöhet.
Ha nem gondolják meg magukat, visszatérhetnek dicsőséges 90-es évek sikerei.
Ahogy ígérték, a japánok szép lassan német dízelekre cserélik a sajátjaikat. Először a Verso esik át a műtéten.
Van, hogy az embernek el kéne érnie a buszt, aztán mégse fut elég gyorsan, ám egy transzkontinentális járatnál kicsit gázosabb a lecsúszás.
A kicsi és sportos kétajtóst Tokióban állítja ki a legnagyobb japán gyártó.
Az autó külsőre a régi szép időket idézi, de az még kérdés, hogy mire lesz elég.
Nagyon megbízható a Toyotánk, de kéne valami sokkal fiatalabb. Franciákat nézegettem.
Csak három perc újratölteni, és 500 kilométert megy egy töltéssel. A Toyota szériagyártást is ígér.
A kicsi? A nagy? Elsőkerekes? Összkerekes? Az olcsó? A drága? Hat szabadidő-autót vizsgáltunk meg, a Daciától a Suzuki SX4-en át a BMW-ig.
Vagy nem láttak még Golfot, vagy nem is akartak olyan autót csinálni. Az eredmény jó, de mindig van egy kis lóláb, ami kilóg.
Nem volt véletlen az Aston Martin luxusminijének elmeszelése, búcsúzhat az IQ is.
A legújabb hírek szerint a japán nagyvállalatnál rábólintottak a tervre, így kezdődhet a négyajtós GT86 fejlesztése.
Vészvillogóval, fájdalmas grimasszal az arcán jött le Pista a pályáról.