Cadillac Escalade
Bunkó vagy Bugsy? Nem, csak jógázom.
Bunkó vagy Bugsy? Nem, csak jógázom.
Azt hiszik, hogy egy ekkora dögöt csak kompenzáló barmok vesznek? Ez egyáltalán nem biztos, lehet, hogy csak nyugalomra vágynak.
Novoth Tibi nem készült, Winkler autója ellenben igen. És elindult vele haza. De mi történt azután? És egy kis filmnézés.
Akkor a Maserati az önnek való. Az alapító testvérek egyikéről elnevezett autójukkal túltesznek még a Ferrarin is.
Megígértem Pistának, hogy szombatra összekalapálok egy posztot azokból a képeimből, amiket nem tudtam elsütni sem a BMW 2-es bemutatóban, sem a hétfőn érkező 4-es kabrióban, a Vegas-Los Angeles útra kapott X5-ösről szóló tesztben, de még a BMW Designworks-üzemlátogatásomról készülő cikkben sem.
Bár régóta hallani efféle pletykákat, az olcsóbb, nyolchengeres, automata változat nem készül el.
A Mercedes tuningrészlege egy negyedik motor fejlesztésébe kezdett, az Audi mintájára.
Feltöltéssel talán nem is olyan nehéz megcsinálni, de egy szívó V8-nál semmi sem röfög szebben.
Szeretne egy nyolcvanéves Fordot? Az sem zavarja, ha kétezer-ötszáz lóerős? Most hazaviheti.
A nap karbonfétise: a halálra ítélt V8-as, amelyet egy versenyautó-dinoszauruszba száműztek.
Olasz szülők gyermekeként született 1915-ben, tizenhat évesen hagyta ott az iskolát, hogy énekeljen.
...de szeretnél egyet, akkor menj egy negyedmérföldet ezzel és meglátod, a végére kinő. Ennyit tesz hozzá a zseniális Drive-sorozat műsorvezetője, Mike Musto a Gordon Tronson által épített Double-Trouble nevű 1927-es Fordhoz.
Azt gondolnánk, hogy a drága prémiumautókkal nincs gond. Íme az ellenpélda.
Tényleg, már szinte el is felejtettem, hogyan nézett ki Karotta, amikor hazajött Amerikából.
Tudják, hogy ég rommá a műsorvezető? Valahogy így, ahogy Karotta tette a csillió lóerő között
Dupla kipufogó, 48 köbcenti: nem csak dísznek jó, működik is az aprócska nyolchengeres.
Közel tízmilliárdot buktak a britek, az okot az európai autópiac gyengeségében látják.
A General Motors hatalmas luxus-SUV-ja nem lóg ki a benzinfaló amerikai böszmék sorából.
A Mercedes az S63 AMG-vel búcsúztathatja 5,5-ös V8-asát. Négyliteres hibrid válthatja.
Csak beszélünk róluk egymás között. És persze nepperűzés, V6 kontra V8!
A borzalmas rajongói replikák után végre egy brutális hot roddal büntethet a denevérember.
A gépjárműipar eme méltatlanul elfeledett szegmensében igazán szépen lehet kaszálni.
Mike Burroughs egy olyan srác, aki magasról tesz a szabályokra és a normákra, akit valószínűleg hidegen hagy a mások - és főleg az irigyek - kritikája.
Sokat gondolkodtam, mit is lehetne írni a mai adáshoz de nem jutott eszembe semmi, amit rutinos és tanult tévés majmaink ne mondanának és mutatnának meg ezerszer jobban.
Tudják, hány ember dolgozik a műhelyben, ahol harmincezer forint az óradíj? Egy. És tudják, hány ember vágyik M-es BMW-re? Sok. Nagyon sok.