OLX lesz az Apród.hu neve mostantól
A tulajdonos egységes márkanév alatt akarja futtatni oldalait minden országban, ahol jelen van.
A tulajdonos egységes márkanév alatt akarja futtatni oldalait minden országban, ahol jelen van.
7. Moziszoba pattogatottkukorica-tartókkal és dobfelszereléssel (?)
De a gyerek kalózszobája is nagyon ütős! (Kösz Geri!)
6.
Ez a kiláncolt bringa, mint hirdetés, amúgy sem túl etikus dolog.
Van, amelyikért 20 milliót se kell fizetni, van amelyiket 950-ért kínálják.
A reklámügynökség munkatársai saját és gyerekeik cipőiből készítettek hirdetést, szerintük a holokauszttal ma is foglalkozni kell.
Itt mulatott Kazinczytól Vörösmartyig minden reformkori celeb, de a hirdetés szövegét nem csak a tartalma teszi izgalmassá.
7.Nem szeretik az amerikai konyhát úgy látszik
Ezért egy szaggatott vonallal elválasztották az étkezőt a nappalitól és külön helyiségnek tüntették fel - pedig nem az.
Styxx rákattant az alacsony költségvetésű, újépítésű házikók felkutatására.
Az Amerikai Mozgássérültek Szövetségének hirdetése nincs túl cifrázva: "vannak, akiknek ez az Everest".
Zseniális reklám lehet ez is, meg ez is ugye, de a fenti megoldás azért üt hatalmasat, mert fillérekbe kerül.
Az első természetesen a moszkvai metróban volt: a guggolós jegykiadó automata! (via: 444)
Ha beül valahová, ahol valami nem tetszik, azonnal világgá kürtölheti a neten. A cégek egyre jobban figyelnek a check-in alapú reklámokra, de még nagyon kevesen vannak. A Microsoft milliárdokat fektetett a legismertebb ilyen vállalkozásba.
Természetesen közterületen! Lehetőleg száz négyzetméteres, hét emelet magas óriáshálón, ha egy mód van rá, akkor mindenképpen a fővárosban, az újpesti lakótelepen.
Napi átlag 4 óra 46 percet tévéznek az emberek Magyarországon, ebből 23 percig reklámot néznek.
Alig néhány nappal azután, hogy Punxsutawney Phil, az időjós mormota idén is megjósolta, hogy hosszú lesz a tél, piacra dobták a házat, amelyben szegény Bill Murray minden reggel ugyanarra a napra ébred.
Hálás téma a legkisebb és legolcsóbb lakások vadászata, mi is megtettük már párszor.
Örök rejtély számomra, hogy mit lehet csinálni egy ekkora kecóban.
Eszméletlenül jó kis főgonosz-adatbázist osztott meg az Observation deck.
Tökéletes állapotban van amúgy ez a 75 ezer euróért kínált írországi ház.
Egy vasútmegszállott házát árulják az USA-ban, az Oregon államban államban fekvő Sherwoodban, 3,5 millió dollárért.
A Worstroom egyike azoknak a mókás blogoknak, melyek ingatlanhirdetéseket posztolnak poénos képalákkal, szóval mikor azt olvastam legutóbbi posztjukban a fenti fotó alatt, hogy Please note that the bathroom door does not close if you are using the toilet unless you sit sideways :) azt hittem, csak a blogger élcelődik, de nem.
Nem tudom mi van a Dorottya Palace-szal, de úgy tűnik nem nagyon veri le semmi az árait.
Sajnos már kora reggel ellőttem a nap hirdetését, de sebaj, mert ez több napra előre borítékolhatóan a legjobb.
Azt írja a hirdetés, hogy "üdítően napfényes".
Mondhatnánk, hogy befektetésnek is kiváló, hiszen a népszerű pápát a tervek szerint április 27-én szentté avatják, ami mindenképpen megdobja az ingatlan értékét.
Ma sem maradtok hirdetés nélkül, igaz most kivételesen nem egy lakásé szerepel itt, hanem egy szép szőttesé.
Ingatlanhirdetési portálokon bukkant fel hetekkel ezelőtt a hányattatott sorsú cukrászda.
Miután tavaly a selfie lett az év szava, remélhetőleg idén ez lesz a trend az ingatlanhirdetésekben is.
Óriási Vona-felirat díszeleg a húszemeletesen.
Meglepő húzással a rendőrség is beszállt a Jobbik és az izraeliták közt folyó köztéri installációversenybe.
Bazinagy, szóval az egészet hajtás után raktam.
Miután megírtuk, hogy a nyíltan rasszista hírportál Budapest egyik frekventált helyén hirdeti magát.
Az OC egy örök témát dolgozott fel legfrissebb elemzésében: miért árazzuk többre a lakásunkat annál, mint amennyit valójában ér? Kimazsoláztam a lényeget, úgy tűnik öt hibát követünk el leggyakrabban: 1.
Horthy-villák és -vadászkastélyok korábban is felbukkantak már az ingatlanpiacon, de vajon mi lett velük azóta? Esetleg előkerültek újabbak is? Körülnéztünk, mennyiért és hova költözhet az, aki feltétlenül a kormányzó egykori ingatlanaiban szeretne lakni. 5.
Az Otthontérképért már korábban is lelkesedtem. Elsősorban azért, mert egy remekül beágyazható és kereshető ingatlaninformációs alkalmazás: városrészekre bontva láthatók rajta az átlagárak, legyen szó kiadó vagy eladó lakásokról, kínálati vagy valós árakról.
A Kindle Fire HDX a legújabb tablet, aminek a reklámja arra épül, hogy az iPad milyen túlárazott vacak.
Gyermekkoromban rajongtam a "bolondvárakért".
Figyelik a dohányárusok internetes hirdetéseit is.
Többen is a figyelmembe ajánlottátok azt a hirdetést, mely szinte napra pontosan két évvel ezelőtt szerepelt az Urbanista ingatlansalátájában.
Az intelligens reklámelhelyezéssel kísérleteznek.
Pénzzé teszik a sejtjeiket, szerveiket. A munkanélküliség az ok, pedig ott jobb a helyzet.
Megváltoznak a felhasználói felületek, ezentúl hirdetésekben köszönnek vissza az ajánlások.
Az ARC kiállítás egyik nagy erénye volt már 2000-es indulásakor is, hogy végre egy kicsit felkavarta a magyar óriásplakátok unalmas állóvizét.
Ez itt kérem ha úgy tetszik hirdetés, egy kiadó lakás hirdetése.
A hetvenes években, amikor még ott lebegett a fejünk felett az atomháború réme, az USA-ban is nekiálltak szorgos magánemberek "ojjektumok" építésének.
Alighanem az elmúlt öt év egyik legmeglepőbb lakáshirdetése landolt az Urbanistánál.
A Facebook végre pénzt akar látni a 150 millió felhasználóból, de nem tudja hogyan.
Néhány napja posztoltam az Astoria mellett 750 millióért kínált szellemházról.
Valamivel több mint 750 milliót kér a tulajdonosa az ingatlan.com-on az Astoria melletti kilenc szintes szellemházért.
Rengeteg pályázat érkezett a MOL felhívására, amelyben két bringást kerestek, akik augusztusban hajlandók bejárni Magyarországot a MOL költségén.
Olyat ugye már láttunk, mikor két lakást hirdettek ugyanazzal a fotóval (ráadásul az egyik Torontóban volt, a másik meg Pesten), de olyat nem amikor ugyanannak a lakásnak a fürdőjét kétféle fényképpel tolták fel a netre.
Ennyibe került a túlzottdeficit-eljárás végéről hírt adó levelek kézbesítése és a hirdetések.
A 22 éves férfi a neten hirdette meg az asztmás gyermeket. Unatkozott és viccelni akart.
A MOL Egymillió tekerés Magyarországon nevű bringaprogramja keresi azt a két belevaló bringást, akik nagyszerű fizetésért nem kevesebb, mint 1 millió pedáltekerésnyit kerekeznek majd augusztusban, Magyarország gyönyörű tájain.
A cég vezetői a cuki és meleg fiúk között hirdetett ajándékutalványok miatt döntöttek így.
Az amerikai hatóságok figyelmeztették a Google-t, a Yahoo-t és a többi keresőcéget.