Csak hitte, hogy nem érinti a cégét a reklámadó
Ha szórólapozik, vagy honlapja van, biztos érintett, de itt nem érnek véget a trükkök.
Ha szórólapozik, vagy honlapja van, biztos érintett, de itt nem érnek véget a trükkök.
Na megjött hozzánk is a világ legkülönbözőbb pontján felbukkanó gumikacsa.
Ha azt mondom, hogy készült egy reklám egy városról, amiben egy asztalnál ülő pasi majdnem négy percig magyaráz a kamerának, akkor elsőre egy hatalmas ásítás jut az eszünkbe.
Gábor levelet kapott, hogy meghalt a fia. Infarktusközeli állapotba került, de szerencsére kiderült, hogy csak szpemmelték. Mit lehet itt tenni?
Mi történik ha összeomlik a civilizáció és mindent nulláról kell felépítenünk? A reklámszakma hazai képviselőivel beszélgettünk karneváli hangulatban.
Kaptam egy csomó fotót egy csomó héliumos lufiról.
Na persze annyira nem bréking, mert pár napja már kidobta ezt a járatpótlós térképet a BKK, de gyakorlatilag senki nem vette észre, hogy már az új logók vannak rajta.
Persze elhiszem, hogy a törvény betűje szerint semmi kivetni való nincs ebben, de nekem akkor is bántja a szemem.
Először is baromira zavar, hogy miközben tilos dohányt reklámozni, dohányboltot simán lehet (miközben ugye az egész trafikozásnak az lenne a lényege papíron, hogy visszaszorítsuk ezt a káros szenvedélyt).
Másodszor baromira zavar, hogy miközben nem szennyezhetjük tele a várost óriásplakátokkal, ha szerelünk rá négy kereket már mehet is a dolog.
Szeretett családja körében látható a száműzött Budapest-ikon.
Szóviccel a jobb értékesítésért!
Természetesen közterületen! Lehetőleg száz négyzetméteres, hét emelet magas óriáshálón, ha egy mód van rá, akkor mindenképpen a fővárosban, az újpesti lakótelepen.
Mostantól minden Xbox One-ról pozitívan szóló videót bújtatott reklámnak fogunk nézni.
Egzisztencialista fordulatot vett a CIB marketingje: Albert Camus-idézettel morfondíroztat a bank.
Fotó: businessinsider.com Még pedig egy bizonyos La Carmina utazó blogger, aki ráadásul elég jól néz ki ahhoz, hogy elhiggyük, amit mond.
Szabó Béla lesz felelős a globális márkastratégiáért a világ egyik legnagyobb mobilcégénél.
Hidvégi Tom marketinges témákban ír az oldalra.
Tudtátok, hogy az ingatlan.com az egyik legöregebb magyar honlap, amelyiken egy évvel az indulása után (1999-ben) még csak négyszáz hirdetés volt, és két év után lett először bevétele: 300 forint, amit egy rózsaszín csekken adtak fel nekik? Mindezt onnan tudom, hogy augusztusban volt 15 éves a legismertebb magyar hirdetési oldal, és összeszedtek egy csomó infót magukról. A csinnadrattatikus ünneplésről sajnos lemaradtam, viszont pár napja albiböngészés közben belefutottam ebbe a mikroszájtjukba, ami jópofán szedi össze az elmúlt másfél évtized statisztikáit egy csomó aranyos rajzzal megspékelve. Ez a lefele lapozgatós megoldás amúgy is tetszik nekem, szerencsére idehaza is kezd elterjedni - ingatlanos berkekben is.
Ami nem teljesen ép, azt a kukába dobjuk, hiába lehetne még felhasználni valamire.
Csak úgy, saját gyönyörűségére (meg a miénkre).
Egy tanulmány szerint romantikus regények vásárlására ösztönöz a csokoládé illata.