Osztrák fuvarokhoz fiatal kisbuszt
Hároméves kisbusz kellene, legfeljebb kilenc üléssel. Egymillió forint a tőke, a többi osztrák lízing lesz.
Hároméves kisbusz kellene, legfeljebb kilenc üléssel. Egymillió forint a tőke, a többi osztrák lízing lesz.
Szedán vagy ötajtós kéne, mert vasakat szállítok. A literek alapján döntsek? Kétmillióm van.
A Nissan Almerám túl alacsony, nehezen szállok ki belőle. Magasabb autó kell 600 ezerig.
Az összeg 1-1,1 millió. Amiket eddig néztem: Accord, Mondeo, Avensis, Focus és Subaru Legacy.
Két kisgyerekkel, babakocsival kéne beférni. Honda Jazz-re sajnos nincs elég pénzünk. Legyen Corsa?
Három gyerekhez keresünk megbízható öreg kombit. Ha lehet, bírja a földutat is.
Van egy külföldön üzembe helyezett 6-osom 320 ezer kilométerrel. Otthon talán kapnék érte valamennyit, de honosítanom kéne.
98-as TDI Cordobámat cserélném nagyobb és fiatalabb 2005 utáni dízelre. Zavarba ejtően nagy a választék.
Japán párti vagyok, de abból nem tudok jó típust. Legyen német? Merci vagy Volkswagen?
2007-es Swiftbe érdemes-e utólag klímát beszereltetni? Esetleg adjam el, és vegyek klímásat?
Mindig BMW-t szerettem volna, de eddig győzött a józan ész. Nem bírom tovább, BMW kell!
Nem tetszenek az egyterűek, inkább összkerekes terepjárót vennék. Fő a biztonság és a pakolhatóság.
Ötszáz euróért hoznék egy klímás dízelt. Nem szeretnék üres kézzel hazajönni. Merre induljak?
Kétmillió a keret. Sok egyterű van ennyiért, túl nagy a kínálat. Melyik a legkevésbé problémás?
A másfél milliós keret kiadná egy régebbi Avensisre, de van egy újabb Yaris is előttem.
Jól gyorsul, dinamikus, rugalmas, élmény vezetni, de nem fogyaszt tíz liter fölött. Accord lesz vagy 320d?
Soha nem volt még olyan autóm, amiben megbámulnak. Most kell egy ilyen az Octavia mellé. Mi legyen, MX5?
A keretből kijönne egy új fapados Duster, klíma nélkül. Vegyünk inkább használt Toyota Priust?
Sok hely kell. Négyünk mellé férjen be három kapa és a rotátor is. Escortot, Lagunát vagy Passatot?
Eddig Focusom volt, ennél nem szeretnék rosszabbat, és lassabbat sem.
Kis fogyasztású dízel, vagy gázosított benzines kellene hosszú napi ingázásokhoz.
Van egy öreg Felíciám, amellé kell egy élmény-kabrió. BMW Z3 legyen vagy Audi 80?
Hatéves Micrát találtam náluk, gyanúsan kevés kilométerrel. Mekkora kockázat szerviztől venni?
Mivel vigyázzak egy használt hibridnél? Egyáltalán, Honda legyen vagy Toyota?
Tizenéves benzines egyterűn gondolkozom. Leginkább Budapesti használatra kell.
Mondja a szerelő, a férjem pedig nagyon hallgat rá. Én viszont egy régebbi Focust szeretnék.
Először vennék használtautót, a keret egymillió forint. A Honda Jazz vezeti a képzeletbeli listámat.
Japánokhoz vonzódom, de tudom, hogy ennyiért csak szemezgetni lehet. Van remény?
Ötvenöt kilóval, törékeny testalkattal az új kalandokra készen. Képtelenség nőként jó motort találni?
A turbósról lebeszéltek már, én a T-Jetre gondoltam. Ha ez nem jó, érdekel a Ceed vagy i30 is.
300 ezerig néztünk már Swift Sedant, valamint 121-es és 323-as Mazdákat. Mi legyen?
Nagyobb gond sosem volt vele, szép állapotban van. Meg vagyunk elégedve vele, egyedül a kora problémás. Váltsunk fiatalabbra?
Mind a két kisautó tíz évesnél öregebb. Az egyikben nincs klíma, de van benne LPG-tartály.
Az Astra évekig jól szolgált, de most tágasabbra cserélném. Maradjak az Opelnél, vagy nézelődjek másfelé?
Tágas, keveset fogyaszt, de mindig van valami nyűgje. Problémamentes japánt szeretnék.
Szakmám miatt sok ügyfél lát az autómban. Másfél millióig kellene valami, ami azt mutatja: profi vagyok abban, amit csinálok.
Dízelen szocializálódtam, magamnak is dízelt szeretnék. Hatszázezer forint a keret.
1,3-as Swiftemet váltanám erősebbre. Egymillió forintig sok kiszemeltem van.
Maradjak egy ugyanilyennél vagy vegyek Primerát, esetleg Carinát? Mindegyik kiszemelt dízel.
Maximum három éves korig kell vidékre, városba egyaránt. Két Ford és két koreai van versenyben.
Hét liter legyen a maximum, de vigye el a családot. A szervizet se kelljen sűrűn látogatnom.
Napi használatban lenne, ezért dízelben gondolkozom. Egyelőre ezek fogtak meg.
Friss jogsihoz keresünk könnyen parkolható, megbízható autót? A Micra lehet a jó választás?
Sokféle Astrám volt már, a következő autón viszont elgondolkodtam. Legyen inkább Ceed, esetleg i30?
Legyen szívó, benzines, kéziváltós, legalább 160 lóerős, és ne kerüljön többe, mint másfél millió.
Ennyiért már négyéves Megane-ok és Focusok vannak. Vegyek inkább egy 8-10 éves 320d-t?
Két autó között őrlődöm, mindkettő drága volt újkorában. Tizenévesen már meg tudom fizetni.
Könnyebben eladható egy autó, ha minden fogyó, kopó alkatrész új?
Döntően városi közlekedéshez kéne kisautó. Öregebb Mercedes vagy újabb Ford legyen?
Napi hatvan kilométert ingázom, a fő szempont így a fogyasztás. Bármilyen jöhet félmillióig.
Bővül a család, kinőttük a Yarist. Kéne valami kicsit nagyobb, mondjuk egy Corolla, esetleg Auris.
Öt-hétéves benzinest keresek, nagyrészt városi használatra.
Ötmillió a plafon, ennyiért megérné egy jó hármas? Vagy inkább legyen Mondeo, esetleg V40?
Erős apróság kellene. Mik lehetnek a buktatók egy-egy ilyen kisautónál?
Vegyünk valami szakadt terepjárót, vagy adjuk el családi Octaviát, és legyen valami jó 4*4-es?
Kamionos vagyok, dízel kell. Sok autó szóba jön, de nem tudom, mit válasszak. Ön szerint mi legyen?
Fabiámat cserélném tágasabbra kétmillióig. Nagy szedán és egyterű is szóba jöhet.
Hogyan gondolkodik egy nepper és mivel nem számol az autóvásárló. Valamint egy kis oldtimerezés és persze tanács-hegyek!
Szeretném lecserélni egy fiatalabbra, de félek, nem tudom eladni a Rovert. Tényleg a nyakamon marad?
Még azt sem tudom, hogy dízel legyen vagy benzines. Vannak kiszemeltek, de semmi konkrét.