Így hígítja a Nismo-brandet a Nissan
Van lejjebb a Juke Nismónál. Izmos vadállatot csinál visszafogott egyterűjéből a Nissan.
Van lejjebb a Juke Nismónál. Izmos vadállatot csinál visszafogott egyterűjéből a Nissan.
Azt ígérték, hat év múlva önvezető autójuk lesz. Most kicsit árnyalták a képet.
Egy emberként borultunk térdre az Idx előtt, könyörögve, hogy kerüljön gyártásba. Valószínűleg nem fog.
Mit tudhat egy ekkora autó, mindössze ezerkétszáz köbcentis motorral?
Vagy darázsra. Hogyan állíthatom be?
Ahhoz képest, hogy Concept 2020 a neve, még az idén ki lehet majd próbálni.
A hivatalos részletfotók után most az utcán kapták le a hamarosan érkező Infiniti ESQ-t.
A futómű-ültetés hasznos lehet, legalábbis egy bizonyos határig. Azon túl viszont ez történik...
Úgy látszik, a japán cég megállíthatatlan leleplezési sorozatban van: néhány nap múlva egy sportkocsit is bemutatnak.
Az ESQ ugyanolyan rémes lesz, mint a Nissan Juke, csak egy fokkal giccsesebb.
Talán kevésbé karakteres, mint az elődje volt, viszont masszívabb és takarékosabb.
A tervezettnél akár két évvel korábban is elkészülhet a japánok autonóm közlekedésre képes autója.
Épp csak bemutatkozott a Golf-verőnek szánt Pulsar, máris itt a következő újdonság a japán márkától.
Az Audi és a Porsche kihívója lehet a japán újdonság, mely szinte csak nevében hasonlít majd a GT-R-re.
A nép elfordult a klasszikus hasábformától, és modernebb X-Trailre vágyott. Megkapta. Az új X-Trail a Nissan Michael Jacksonja, de ez jól áll neki.
A Pulsar mentheti meg a japán márkát Európában: újra felvehetik a versenyt a Golf és az Astra kategóriájában.
Pulsarnak hívják, ez már biztos, és a VW Golf közvetlen ellenfelének szánják.
Jön az autó, amit nem kell mosni? Már csak idő kérdése, de a fejlesztések ígéretesek.
Kifejezetten az 1980 utáni nemzedéket célozták meg ezzel a meglepő külsejű autóval.
Az új szabadidő-autó igazi sikermodell lehet, ahogy az elődje is, pedig ez sem egy klasszikus szépség.
Nyolcvan éves a Nissan, de nem ez az érdekes. Viszont az ünnepi partin volt egy-két autó, ami szinte mindennél érdekesebb.
Aki szereti az autóversenyeket, az jól ismeri a Nissan DeltaWing-projektjét.
Amikor beleülsz a Qashqai-ba, egy dolog fogalmazódik meg benned: igen, kábé erre számítottam. És ez így marad később is.
Nyolcszáz lóerős lesz, KERS-es, és ha tippelhetünk egy merészet, le akarja majd nyomni a 911-est.
A Nissan Juke-ot zabálják a népek, és most frissítést is kapott. Mi lesz itt?
A magas üléstámlák és a hátul ülő utasok sem akadályozzák majd a kilátást.
Az Árpád hídon hatalmas a torlódás az akadályt képező Nissan miatt. A balesetben egy ember megsérült.
Az év első EuroNCAP töréstesztjén a Nissan Qashqai második generációja vizsgázott. Ötösre.
Minden eddiginél több Leaf fogyott 2013-ban, uralják az elektromos autók piacát.
Ha hunyorítva nézzük, ismerős lehet az új modell, bár nem pont ezzel a jelvénnyel.
Rövid az utolsó fokozat vége az Almerában. Ki lehet cserélni? Vagy inkább az egész váltót?
A Datsun kis családi szedánját a Ladák helyén gyártják majd Togliattiban, és olcsóbb lehet a Logannál is.
Elég megdöbbentő a Nissan vadiúj, szuperkönnyű és szupererős motorja, amit láthatóan egy ember is könnyedén elbír.
Tankoltam, és kicsit odefigyelve, de nem rekorddöntésre készülve regisztráltam egy 4.2 literes fogyasztást
Kedves gyerekek! A mai tananyag a Datsun és a motorok munkacímet viseli.
A gyáriakat is meglepte, milyen hatalmas érdeklődés övezte az IDx tanulmányt, de levonták a megfelelő következtetést.
Zavarba ejtően néz ki a Nissan nagy durranása Detroitból: egyszerre elegáns és zavaros, szép és csúnya.
A Qashqait leváltani rizikós lesz, ezt előre mondom. Még ezzel az újjal is.
Egyetlen létező kategóriában sem indulhat, mégis ízig-vérig versenyautó. Ráz, kőkemény, ideges, kanyarban a szíved beesik a tüdődbe és rettentő sokat zabál.
A Juke tervezőit bízták meg a modern bérautó kialakításával – meg is látszik a végeredményen.
Ollós lámpák, vadul hullámzó motorháztető - ha ez az, aminek látszik, nem lesz unalmas.
A start/stop rendszer elég gyors, a Nissan háromhengeresét nem is emiatt gyűlöltem meg. A hangja, az egyszerűen gyilkos.
Csokit, ropit, szotyit, valamit készítsenek gyorsan a gép mellé.
Egy navigátor nevét kérem.
Egy eredeti Nismo-táskát hozott a Mohó Hiéna Yokohamából, és nem üres.
A pick-upok vajon jó terepjárók? Megnéztük, mit tudnak. Melyiket választanánk, ha csak egy maradhat?
Az új technológiák hamarosan elérhetők lehetnek mindenki számára, a teljes önvezérlés 2025-re várható.
...akkor a június 14-15-e közötti egy napra kérd délután háromtól másnap délután háromig.
Kipróbáltam egy igazi japán taxit, és végre nem a hátsó ülésről, hanem a kormányt tekerve. Aztán alám tolták az az autót, ami idén leváltja a Chevy Caprice-eket New Yorkban. Hűha.
Nem értem, hogy adnak rá rendszámot. Nem értem, miért adták egyáltalán oda. És még sok minden mást sem értek.
Jól ment a prototípus, kétszer kellett megállnunk, hogy a szél által letépett műbőr álcát visszaragasszuk és tépőzárazzuk, mert ha elveszítjük, meg kell, hogy öljenek.
A suttogás határán egyensúlyozó lágy, alázatos hangon beszél hozzánk a tolmács, miközben Weiss Manfréd egykori birodalmába, a Csepel Művekbe hatolunk be.
Japánban bármilyen ritka, elvetemült perverzió gyötri az embert, a társadalom és a gazdaság boldogan segít rajta.
A japán tervezők a legendás Hakosuka Skyline stílusát próbálták modern formába önteni. Az eredmény elképesztő.
Elvileg hírzárlat volt, arról volt szó, hogy tilos fényképezni.
Azt állítják, nincs ellenfele, mégsem hagyták annyiban - már 600 lóerős gyári GT-R-t is lehet kapni.
Igazi élménytaxi lehet a japánok újdonságából, melynek nemcsak a formája szokatlan.
Az alelnök megerősítette a híreket, a Nissan a LaFerrari és a Porsche 918 Spyder útjára lép.