Mától drágább a közlekedés Bécsben
Többe kerül a vonaljegy, a heti és a havi bérlet, illetve változott a napijegyek ára is.
Többe kerül a vonaljegy, a heti és a havi bérlet, illetve változott a napijegyek ára is.
Még mindig nincs idei bérmegállapodásuk.
A város tömegközlekedési társasága így hívta fel a figyelmet a dolgozóival szembeni erőszakra.
Nagyon kell figyelni, lezárják az Erzsébet hidat is.
Fotó: Magyar Kerékpárosklub Aki nagyon akart, már Bubira pattanhatott, hiszen a 4-es metró átadásának egyik kísérő programja volt a bérbringák kipróbálása, ha másképp nem, legalább szemrevételezéssel és a dokkolókban a közösségi bérbringára üléssel.
Felüljáróépítés a "Kőhídnál" 1985-ben (forrás: Gyártástrend magazin) A közelmúltban olvashattatok fura pótlásokról a tömegközlekedésben.
Fotó: redoctober/wikimedia Egészen érdekes, hogy vannak dolgok, amik csak akkor tűnnek fel, amikor eltűnnek.
A négyes metró már nem ingyenes. Megnéztük, hogy az utasok után az ellenőrök is felfedezték-e már maguknak.
Mi az a Futár? Hát azok a világítós menetrendek a buszmegállóban! Vagy nem? Nos természetesen nem csak azok.
Orbán Viktor és Tarlós István nyitja meg a Kelenföldi pályaudvarnál. Demszky Gábort nem hívták meg, de ő ezt nem is akarja kommentálni. Déltől mindenki ingyen utazhat az új metrón.
Azt senki sem tudja, hogy pontosan mikor indul a 4-es metró.
Imádom a Budapesten zajló természeti folyamatokat, kiváltképp ha a tömegközlekedési infrastruktúrával lépnek kölcsönhatásba.
Honnan kapta a nevét a troli? Miért lett pótkocsis helyett csuklós, és miért kellett az Ikarus hazájában a szovjetektől venni? Veterán trolikat néztünk.
A drága tömegközlekedés ellen tüntetnek.
Annyi furcsa helyettesítő járatot bemutató kép, link és komment gyűlt össze az Urbanistán, hogy gondoltam csokorba gyűjtöm őket.
Kukorelli Péter, Spanyolországban élő designernek meglódult a fantáziája és valami elképesztően klassz tervet álmodott.
Az Iho.hu szerint a váznál az eredeti, 1869-es kocsik hattyúnyak-kialakítását idézi a design, a homlokfalon pedig azért lehet egy erősen indusztriális fekete-arany tömb, mert az új kisföldalatti már vezető nélkül menne.
Még négyezer-ötszáz influenzás, és itt a járvány.
Az Infopark tervezett közlekedése Az Infopark most sem az igazi, de vajon hogyan változik a 4-es metró elindulásával? A legizgalmasabb javaslatot (egy villamosjáratot) már bemutattuk, ám Tamás László most egy újabb - jóval reálisabb és könnyebben megvalósítható - tervvel rukkolt elő.
Fotó: BKK Facebook Az évtized legfontosabb közlekedési fejlesztésének nevezete a BKK a Futárt (forgalomirányítási és utastájékoztatási rendszer), ám a nyár óta nem nagyon hallani róla semmit.* Megkerestük hát a rendszer szállítóját-fejlesztőjét, hogy megkérdezzük, hogy áll most a rendszer.
Aki azt hiszi, hogy a fórumok ideje leáldozott az újabb közösségi oldalak megjelenésével, az nagyon téved.
Tény, a kommentekben legtöbbet emlegetett ellenérv az aluljárók - meg úgy általában a tömegközlekedés - ellen a húgyszag.
Változik a közösségi közlekedés, 24-én délután négytől éjszakai járatok járnak Budapesten.
Egy időre leállították a 10-es vonal tesztelését.
Több busz és villamos jár Budapesten adventkor.
Hétfőtől csúcsidőben sűritik a járatokat. Ehhez kevés a Combino, visszajönnek a régi villamosok.
A fenti fotón Siew Ming Cheng szingapúri dizájnertanonc látható saját fejlesztésű ruhájában, melyet kifejezetten metróra tervezett.
Annyian annyiféleképp leírták, lerajzolták és filmre vitték, hogy miért jobb egy városnak, ha nem mindenki autóval jár - de ennél látványosabban talán még soha.
E poszt élesítésével egy időben mutatják be a Design Terminálban a Graphifesten, milyen is lesz a BKK új metró-(M), HÉV- (H) és dunaihajó- (D) logója.
Ma délután hatkor hirdetik ki a design Terminálban, a Graphifesten, hogy milyen is lesz a BKK új metró-, HÉV- és hajólogója.
Forrás: OSZK via Zsiga Aurica Erika Budapestnek épp ma van a 140.
Nem szeretem a rezsicsökkentést.
80 méter zuhanás, 61 sebesült, 13 halott. Ez már a harmadik ilyen buszbaleset egy hét alatt.
Klassz hirdetéseket pakoltak össze a Guardiannak egy londoni ügynökségnél, amelyek ráadásul városi témájúak valamennyien, úgyhogy épp ide valók az Urbanistára.
Rákoskeresztúr remek hely, nem véletlenül választottátok lakótelepét a kedvenceteknek. Ugyanakkor többen is hátrányaként említettétek a megközelíthetőségét: a metróvégállomás csak busszal érhető el, ami pedig csúcsforgalomban elég nehezen megy.
Sao Paolóban elfajult a diákok ingyenes buszozásáért szervezett megmozdulás.
Vannak dolgok amik rémesen idegesítenek sorba állásnál, ám szerencsére ezek többségére van megoldás: egyszerű sorterelő szalag, amilyeneket a repülőtereken rendszeresen alkalmaznak.
Ki nem fizetett számlák miatt leállt hétfőn a bosnyák főváros tömegközlekedés nagy része.
20-a miatt hétfőn és kedden vasárnapi, jövő szombaton pénteki menetrend lesz érvényben.
Fél nap alatt ez a második súlyos baleset Aude megyében, a forgalmas A-9 autópályán.