Vastagabb olaj az Astrába
Esedékes az olajcsere, kopik a motor
Esedékes az olajcsere, kopik a motor
Értem én, hogy downsizing, de végül mindig kiderül: inkább egy jó dízel kell bele.
Rossz esetben egy csavarhúzóval is indítható
A rejtélyes dobozka a műszerfal alatt.
Vadonatúj műszaki alapokra épül a következő generáció, amely várhatóan jövőre érkezik.
Sokféle Astrám volt már, a következő autón viszont elgondolkodtam. Legyen inkább Ceed, esetleg i30?
Megnéztük, megtapogattuk. Nemcsak a mi kiváltságunk, bárki megteheti ezt holnap.
Volt idő, amikor az Opel Astrába V8-as motort szereltek. Majdnem DTM-et nyertek, sőt, majdnem lett belőle utcai modell is.
Öt-hétéves benzinest keresek, nagyrészt városi használatra.
Elárasztották a piacot az 1,6-os dízelek. Összeszedtünk párat: a magyar motoros Astra kombi ellen a Ceed-Mégane-Leon csatázik.
A néhány hete bemutatott OPC Extreme-et természetes környezetében, a versenypályán nyúzzák.
Ha minden igaz, a tavalyi Monza tanulmány stílusa köszön majd vissza az Opel legnépszerűbb modelljéről.
Igaz a pletyka, hogy gázból többet fogyaszt az autó? Autópályán is? Mennyivel?
Az OPC Extreme-nél gyorsabb utcai Astra eddig még nem volt. A koncepciót hamarosan bemutatják.
Néha ingadozik az alapjárat, de van amikor tökéletesen ketyeg a motor. Egy gyertyacsere segítene?
Télre kisebb kereket ajánlottak az Astrámra. Olcsóbb is lenne, de szabad? És mekkora gumival?
A mostani Opel-paletta mozgatásához két dologra van szükség: erőre és takarékosságra. Azt ígérik, az új, magyar motorok mindkettőt tudják.
Kidobtam az Astrából a kazettás magnó, de az új rádióm sistereg. Mi lehet a baja?
Maradnék az Astránál, de F-ről H-ra váltanék. Kell félnem az easytronic váltóktól?
Fiestámat cserélném újabb autóra. Évente tízezer kilométerhez, és öt évig ne kelljen rákölteni.