Megint drágul a dízel
A benzin ára viszont nem változik.
A benzin ára viszont nem változik.
Az árlista elején ül, belépő modellként, természetesen fronthajtással.
Egyszerre lesz jobb a sportos szívómotoroknál, az otromba turbóknál, és persze a kompresszornak is bealkonyul. Az Audi hajszárítóforradalma csak másodpercek kérdése.
98-as TDI Cordobámat cserélném nagyobb és fiatalabb 2005 utáni dízelre. Zavarba ejtően nagy a választék.
Óriási az a tartomány, amiben a 125d jelen van. Komótos városi kisautó, de hamar előjön belőle nyers erő, és akkor leizzaszt. Az élmény-erő-takarékosság háromszögben verhetetlen kompakt.
Tudják mi a közös a Renault-ban, a BMW-ben és a Volkswagenben? Mindegyik Delphi közös nyomócsöves dízel rendszert használ. Megnéztük az ultramodern üzemet, ahol az Euro 6-os normáknak megfelelő alkatrészek készülnek.
Az új Focus ST-ben a legnagyobb újdonság a dízelmotor. Épp ideje volt.
Kis fogyasztású dízel, vagy gázosított benzines kellene hosszú napi ingázásokhoz.
Nem tudok dönteni a 2.0 TDI és az 1.4 TSI között. Melyik a megbízhatóbb?
Octavia 1.8TFSI? Vay Superb 3.6 VR6? Lehet ezeket gázosítani? A DSG váltó bekavarhat?
De a dízel igen! Az csökkeni fog.
Az erős, villanyturbós dízelmotort egyelőre egy RS5-ben tesztelik, de ez csak a kezdet.
A keret vége egymillió forint. Van három kiszemeltem, de mindnél lehetnek buktatók.
Komplex adás, amelyben nem kerüljük a forró témát. Gyanús Audi? Szervizköltség? Zene, szórakozás? Kínai álmok? Van itt minden!
Ennyiért már négyéves Megane-ok és Focusok vannak. Vegyek inkább egy 8-10 éves 320d-t?
Felfrissülnek a négyhengeres dízelmotorok, a változás a 2-es, 4-es és 5-ös sorozatot is érinti.
Megint három forinttal olcsóbban adja a Mol az üzemanyagot.
Sokan százezreket dobnak ki az ablakon olyan hibák miatt, amik pár ezer forintos karbantartással megelőzhetőek lettek volna.
Milyen lehet vajon, ha az ember csak használja az autóját hónapokon át, és nem kell hozzányúlni? Egy-egy olajcsere, esetleg fékbetét, ha eltömődik a pollenszűrő, már nagy esemény.
Elárasztották a piacot az 1,6-os dízelek. Összeszedtünk párat: a magyar motoros Astra kombi ellen a Ceed-Mégane-Leon csatázik.
Kamionos vagyok, dízel kell. Sok autó szóba jön, de nem tudom, mit válasszak. Ön szerint mi legyen?
Három forinttal, a gázolaj árához most nem nyúlt a Mol.
Egyterű vásárlását tervezem. Olcsón javítható, megbízható dízel kéne. Hol keressem?
Ha számít Önnek 2 forint literenként, akkor inkább most tankoljon.
Ha fontos Önnek 2 forint spórolás, akkor érdemes várni a hétvégééig a tankolással.
Nyár végén ismét számot vetettem autótulajdonosi énemmel.
A benzin 410 forintba kerül.
Temérdek dolgot meg akartam tudni a Miniről, de mindennél érdekesebb volt a merész új motor.
Mézga Aladár él, és a VII. kerületben lakik?
És a gázolajé is. Három forinttal csökkentett a Mol.
Világít a tank sárga lámpája? Gratulálunk, Ön most teszi tönkre az autóját!
Suzukim van, de egy automata váltós, masszív, dízeles autóra vágyom. Milyen a BMW 730d?
A TDCI Mondeo nagyon bajos? A 406 HDI? Esetleg egy BMW? A keret 1 millió.
Mennyit kapunk, ha elvisszük a buszt és ha nem, akkor vajon dízel a jövő vagy benzines?
Nem sokat gondolkodnék, ha új autóba motort kellene választanom. Elfogytak az érvek a benzinesek mellett.
Esténként szorgosan mosogattam a Szimplában, napközben az egyetemen voltam, a kieső időben pedig a használt autókat böngésztem.
Filmek és downsizing, valamint némi korom a szívócsőből. És Picoscope!
Tankoltam, és kicsit odefigyelve, de nem rekorddöntésre készülve regisztráltam egy 4.2 literes fogyasztást
Kedves gyerekek! A mai tananyag a Datsun és a motorok munkacímet viseli.
Négy forinttal. Hárommal csökkent a gázolaj ára.
Azért dízel, mert minden hétvégén lemegyünk a térképről. Peugeot és Lancia érdekel, VW, Alfa kilőve.
Lassacskán célt ér a német márkák amerikai dízeloffenzívája. A VW csoport jó évet zár.
Rohadtul szeretném megtudni, mitől fogyaszt ennyire keveset. Vagy legalább azt, hogy a többi autó, amiben elvileg ugyanezek a spórolási technikák vannak, miért nem.
Benzines Focusunkat lecserélnénk. Kombira vágyunk, maradnánk a márkánál, akár dízelben is.
Dízel BMW-d van, és nem tudod ki az az Anisits Ferenc?
Hét forinttal lett olcsóbb a benzin, a gázolaj öttel.
Két forinttal drágult a benzin és a gázolaj. A benzin 400 forint fölé ment, a dízel 420 körül van.
Alig használt kompakt kéne maximum hárommillióig. A Skodától a Kiáig nézelődtem.
Sokszor egy nem éppen volumen márka bemutatója a legjobb és legtanulságosabb. Figyelem: lassan szokjunk le a cikizésről, mert csúnyán pofára eshetünk.
Hat alatt gyorsul százra és ha kell, hat litert fogyaszt. Nem hittem, hogy ez lehetséges.
A felfrissített Meriva erősebb, és kevesebbet is fogyaszt az új, 1,6 literes dízelmotorral.
Többnyire a fővárosban használnám, de egy-egy hosszabb út is becsúszna. Érdemes dízelt venni?
Sok eseménynek adott helyet mostanában a Hungaroring.
A Jaguar és a Porsche után az olasz márka is hasznosítja Rudolf Diesel százegynéhány éves találmányát.
Az indiaiak újabb lökést adnának a városi kiskocsi eladásainak, nem adják fel a népautós terveket.
Most jóval erősebb lett ugyan, de kerregés utoljára a Porsche traktoroknak állt jól.
Ha minden extrát beletömünk lesz olyan egy Opel, mint egy 13 milliós Audi, BMW, vagy Mercedes?
Amíg az emberek pénzt adnak a szuperdiétáért, amivel annyit zabálsz, amennyit akarsz, mégis fogysz, megveszik a hétüléses autót is, ami akkora, mint egy kompakt.