Sokat vártam, azt is kaptam
Vajon sikerül-e a Vianót vagy a Multivant túlszárnyalni?
Vajon sikerül-e a Vianót vagy a Multivant túlszárnyalni?
Az AMG GT minden idők legolyanabb Mercedese lesz, ha hihetünk a gyáriaknak. És most kivételesen hajlamosak vagyunk hinni.
Az új gigakupénak nem csak a teljesítménye, de az ára is pofaleszakító.
Nemcsak a személyautók vezethetik önmagukat a közeljövőben. A Daimler a teherszállítást is megújítaná.
A bemutató csúszik az előzetes tervekhez képest, de már levideózták a Shooting Brake-et.
Nem férek hozzá, mit szedjek szét?
Érdemes-e rárakni a turbót?
Megvalósul, amiről már régóta beszélnek: közös gyárat nyit a Mercedes és a Nissan.
Sok a kilométer, sűrűbben cseréljem?
Ide nem kell sok magyarázat. 857,9 lóerő, 1190 newtonméter, sebességkorlátozás 369 km/h-nál. És Magyarországon készült. Eszement.
Ha pofonból is nagy kell, ez a te autód. Irgalmatlan erő, mennydörgő hang és luxus.
Szórakozáson innen és túl.
Szórakozáson innen és túl. Az egyik könnyű és olcsó, a másik aranyba mártott ekrazit. De mindkettő robban.
A németek a Nintendóval szövetkeztek, hogy Japánban népszerűsítsék a GLA-t.
Háromszor volt bombariadó Kecskeméten egy féltékeny nő miatt. Most elkapták.
A Brabus műhelyéből gördült ki a brutális átépítés, mely már a számaival is sokkol.
Nagy rajongója vagyok az AMG modelleknek és persze régen minden jobb volt, de azért ez a kis CLA üt, mint a vonat, nincs vita.
Szépen, csendben a Volvo összehozott egy nagyon jó autót. Mercedes árban.
Tudod, milyen az első, valódi Mercedes? Hű, elég jó.
Az Alfa, amelyik megosztja az embereket, a fényárban úszó új Mercedes és egy meglepően jó Volvo
Negyven éve méregeti egymást a Mercedes és a BMW. De vége a személyiségzavarnak, a Mercedes megint Mercedes akar lenni.
Ledobta a szemüveget, mégis mindent lát. Nincs jogsija, mégis a sofőr helyett vezet. Mi az?
Nem győznek elég CLA-t gyártani Kecskeméten, ezért májusban új műszakot iktatnak be.
Tervezője szerint legalábbis ez lesz az. Jön a zsugorított SLS - reszkessen a Porsche?
A világ leggyorsabb luxusautóját akarták piacra dobni, nem spóroltak a köbcentin. Utoljára a háború előtt gyártott ilyen nagy motorral autót a Mercedes.
Erősebb stabilizátorok, erősített rugók, 17-es alufelnik, 30 mm-es ültetés, xenon, multikormány. Ilyen egy fullos célszerszám.
Ha túl szelídnek tűnt az új Merga, itt a megoldás. Így már mindjárt más, nem igaz?
Mind a mai napig talán a legmeghatározóbb és legkarakteresebb S-osztály a W140. A bálna, melyet utol lehet érni, de túltenni rajta nem igazán.
Leszorították az útról, de megmenekült. A Mercedes büszke lehet az S-osztály biztonságára.
Egy ideje megint érthető, ha Mercedesre vágyik az ember, és ha az el nem lőtt patronokat nézzük, egy darabig még lesz muníció. A Smart? Hát…
A Mercedes-Benz autógyártóval 2020-ra készülne el a végső modellekkel.
Hófehér csíkként suhan az autópályán, de nem csak gyors, nagyon kényelmes is.
Sok a széthúzás, de az arab világ felé orientálódó Art Moments fesztivál talán orvosolhatja a bajt.
A Mercedes unalmas, jómódú középkorúaknak való, gondolják sokan. De mi van akkor, ha ez egy 245 km/h végsebességű turbós benzines?
BMW a Mercedes ellen, eddig tiszta sor, de mit keres a nagyfiúk közt a furcsa farú Peugeot?
Ha a nők is utánafordulnak az utcán, még az unott benzinkutas is körbejárja, az vagy nagyon csúnya autó, vagy telitalálat.