Elkészült az új rali-Toyota
A legendás Corolla WRC óta nem készítettek raliautót a Toyota Motorsportnál – egész mostanáig.
A legendás Corolla WRC óta nem készítettek raliautót a Toyota Motorsportnál – egész mostanáig.
Családi dízel Toyota, egymillió alatt. Egyetlen hibájára kell odafigyelni, de arra nagyon.
Százötven kilométert futott, az állapota hibátlan. Most 15 millióért árulják Kanadában.
Ötszáz euróért hoznék egy klímás dízelt. Nem szeretnék üres kézzel hazajönni. Merre induljak?
Előnye: kicsi. Hátránya: kicsi. Ja, és azt írták az orrára, hogy: X.
A másfél milliós keret kiadná egy régebbi Avensisre, de van egy újabb Yaris is előttem.
A legújabb hírek szerint 2015 decembere előtt semmiképp nem mutatják be a negyedik generációt.
Büszkén megmutatták: így fog kinézni. Bár ne tették volna.
Az európai Toyota főnök szerint sincs jövője a modellnek. A számokat ismerve nem is csoda.
Le kellett vontatni a pályáról, de a saját hülyeségünk miatt. A Toyotánk elpusztíthatatlan.
Fizikailag már nem kéne léteznie, ennek ellenére nagyon is él. Pedig mindent megteszünk annak érdekében, hogy ne így legyen.
Szórakozáson innen és túl.
Szórakozáson innen és túl. Az egyik könnyű és olcsó, a másik aranyba mártott ekrazit. De mindkettő robban.
A Toyotán 8 éves a gumi, elindulhatok vele külföldre?
Mivel vigyázzak egy használt hibridnél? Egyáltalán, Honda legyen vagy Toyota?
Ígéretes visszatérés a Poschétól, fájdalmas kiesés a Toyotától. Az Audik maradtak állva Le Mans-ban.
Képtelenségnek tűnik, de úgy hallani, a japánok komolyan gondolják. Lehet, hogy a lebegő autóé a jövő?
Kétmilliónál is több autót hív vissza a gyártó.
Ennyi pénzért csak leharcolt bontószökevényt kapsz. Na persze, de ez egy Toyota.
A Toyota szerint tíz százalékkal tudják csökkenteni a fogyasztást egy új teljesítményelektronikai elemmel.
Azt mondták, toljuk bátran. Hát toltuk bátran. Először eldurrantottunk egy gumit, szinte örültek. Ezért kicsit rákapcsoltunk. Akkor már egyszerre kettőt kellett kicserélni. Isteni út volt.
Az igyekezet látszik, de az eredmény esztétikai szempontból legalábbis megkérdőjelezhető.
Egy meteor néha elpusztít egy bolygót, máskor meg a Toyota kezd gyártani olyasmit, ami Hummernek is extrém volna. Csillagászatilag néha összejön.
Kirohadt alólam a hűséges Mercedesem. Megszoktam, hogy nem romlik el, ezért megbízható utódot keresek.
A japánok új benzinmotor-generációja jövőre érkezik, de a turbófeltöltésben továbbra sem hisznek.
Összesen 6,39 millió autót hívnak vissza világszerte, öt különféle hiba miatt.
Soha, senkitől nem lehetne annyit megtudni a Priusról, mint egy ilyen dzsemborin. De mi történt? Ezt a sok, forgalomban edzett, kérges lelkű fuvarost mind, egyenként megvette a Toyota?
Csúnyán elszúrt, felfordított kísérleti hajótestnek tűnik – a víz alatt nem is bántaná annyira a szemet.
Az énekesnő most nem kólát reklámoz, hanem egy autót. Egy Toyotát. Elhiszi neki, hogy magától beleülne?
A gigászi összeget az Egyesült Államok főügyésze taposta ki a japán gyártóból.
Így hallani, az Aygo után egy másik kisautót is külső segítséggel készít a Toyota – ezúttal a következő Mazda 2 az alap.
Hány élete van ennek az autónak? A Kakucsringről úgy jöttünk le a tavalyi Faluvégi Faroláson, hogy lényegében nem lehetett kormányozni, csapágyas volt a motor, és kuka a difi.
Tudják, mi a közös a Citroenben, a Peugeot-ban és a Toyotában? A cseh gyártású miniautó, ami most teljesen megújult és végre bazi érdekes is.
Ha akarod, nem is kell vezetni, visz magától. Ha döngetnél, a testeddel irányíthatod. Menő!
A japánok modelljén alig látszik a PSA rokonság, sőt, akad rajta egy szokatlan új ötlet is.
Kabriózni mindennel jó és ma már nem luxus a megbízható japán sem.
Annyi minden szól mellette, hogy az állkapocsroppantó ásítás, amit kivált az emberből, nevetséges finnyáskodásnak tűnik.
Az autó magától meg is találja, és be is parkol, csak ki kell várni, hogy végezzen. Legalábbis ez az elképzelés.
Frissíteni kell a szoftverüket, különben a túlmelegedő alkatrészek miatt leállhat az autó.
Szabályos csodáról beszélnek a baleset kapcsán – az autó egy magas felüljáróról esett le, de senkinek nem lett komoly baja.
Most már végleges: nem marad a földrészen egyetlen autógyár sem. A GM és a Ford után a Toyota is kivonul.
A Becsületesnepper fennállásának legrövidebb válasza.
Inkább tripla holtversenyről beszélhetünk, hisz az eltérés a három legnagyobb gyártó eredménye közt 3% alatti.
Még bénák, leejtik a poharat, nem adják oda a levlapot, a szoba közepén vinnyogni kezdenek, hogy nem találják a gazdit. De már csinálnak valamit. És az a valami a jövő első villanása.
Úgy tűnik, a Z4 szupermodern utódját már a japánokkal közösen fejleszti a BMW.
Corolla-komfortosítás kis ráfordítással, hogy élhetőbb legyen a mezítlábas kivitel.
Csak benzin kell bele? Netán még olaj? Egy biztos, ez a Corolla-nemzedék minden idők egyik legtartósabb autója, amit már félmillió táján is meg lehet kapni.
Elmész, kipróbálod, megveszed. Aztán pár nap múlva elkezd benned motoszkálni a kérdés: biztos, hogy jól választottam? Nincs rá válasz.
A Lexus LFA szinte nehézkesnek tűnik a Toyota új szupersportkocsijához képest.
A Corolla és az Auris lagymatag fogadtatása felrázott néhány Toyota-tervezőt a kómából. Megvilágosodtak: most valami igazán új dologra lenne szükség. Hát alkottak.
Nem fogynak el a kamu hirdetések, amíg akad egyvalaki, aki benyalja a sztorit.
A Toyota és a BMW együttműködése újabb fázisba léphet, a közös fejlesztés egy sportautó lesz.
A számok alapján az esélye megvan rá, hogy átlépje a határt. Az autógyárak közt elsőként.
Ez egy egyszerű kis konc: egy vízzel üzemelő kis óra (nagyon zöld és elég feltölteni), valamint egy vastag, meleg, James&Nicholson kapucnis-cippzáras, XL-es méretű pulcsi, Toyota logóval.
Azért azt megnézném, amikor egy kisgyerekes anyukának először megmutatják ezt a szerzetet – ültesse be hátra a Zsófikát, ő maga pattanjon a volán mögé, és hajtson el az óvodáig...
Szinte bárhol elmegy, kemény fából faragták. Az első nap után már nem is féltem benne.
A pick-upok vajon jó terepjárók? Megnéztük, mit tudnak. Melyiket választanánk, ha csak egy maradhat?