Már most bedugult Budapest
Augusztus 20-a sötét oldala az autós közlekedés.
Augusztus 20-a sötét oldala az autós közlekedés.
Az Alagút utca és az Attila út kereszteződésében.
De nem örökre. Csak augusztus 20-a miatt.
Az első villamosok jövőre állnak forgalomba.
Tizenegyen megsérültek, egy ember súlyosan.
Azt nem tudni, miért futott el a sofőr. Fura eset.
Hosszabb villamos- és metróvonalak, új hidak, S-Bahn rendszer szerepel a leporolt óhajlistán, amiben a forint szó nem nagyon szerepel. Álmodozzon velünk!
Olyan mágneses pálya készül, amelynek segítségével kétszemélyes, autókhoz hasonló járművekben utazhatnak majd a levegőben.
Öt balesetben tíz ember megsérült, egy meghalt, Encsnél, Olaszfalunál és Komáromnál teljes útzár van.
Októbertől Budapesten jön az új autómegosztó szolgáltatás, a Sharingcar.
Hekkerek több feliratot átírtak az amerikai utakon, a hatóságok biztonsági szigorítást követelnek.
Balatonvilágosnál van baj, a környék forgalma is nagyon lelassult.
Dolgoznak az M1-esen, az M3-ason és az M7-esen.
Jó, persze azért voltak ennél nagyobb malőrök is az építőipar történetében - teszem azt a Marx téri híd össze érni nem akaró két vége -, de azért megmosolyogtató az is, amit SzM küldött.
Rettegett már járdaszigeten állva a vad forgalomban? Megnéztük a zseniális találmányt, aminek köszönhetően nem kell többet félnie.
Bécs egyelőre nem bringanagyhatalom, nagyjából úgy állnak mint mi (sőt a Copenhagenize Indexben sehol sincsenek), ám ennek ellenére, vagy épp ezért sokat tanulhatunk tőlük.
Az NKH országos ellenőrzése során több ezer hibás vagy bizonytalan engedélyű autóalkatrészt talált.
Felújítják az utat, a buszok is máshogy járnak majd a Budai Várban.
Például Budapesten már az 1920-as években elektromos járművekkel is dolgoztak a postások. Postai szállítással kapcsolatos érdekességek egészen 1475-től egy kiváló posztban a Posta blogon.
Május 1-jén ünnepnapi, 2-án és 3-án a szombati, 4-én pedig vasárnapi a menetrend Budapesten.
Itt a hét legbunkóbb autósa-díj nyertese, de a nyereményét még át kellene vennie.
Egy autó és egy teherautó ütközött frontálisan.
A baleset az M3-as autópályán történt.
Felüljáróépítés a "Kőhídnál" 1985-ben (forrás: Gyártástrend magazin) A közelmúltban olvashattatok fura pótlásokról a tömegközlekedésben.
Fotó: redoctober/wikimedia Egészen érdekes, hogy vannak dolgok, amik csak akkor tűnnek fel, amikor eltűnnek.
Mi az a Futár? Hát azok a világítós menetrendek a buszmegállóban! Vagy nem? Nos természetesen nem csak azok.
Átadják a Várkert Bazárt, máshogy jár a 19-es, 41-es villamos és a 86-os busz. Autós lezárás is lesz.
A Győr felé vezető oldalon a 89-90-es kilométernél csak a leállósávban lehet haladni, torlódás van.
Hétvégén óriási volt az érdeklődés, hétfőn 70 százalékos a kihasználtság.
A Móricz Zsigmond körtéri megállónál kérdeztük az utasokat az első benyomásaikról. Vannak, akik rosszul jártak.
Azt senki sem tudja, hogy pontosan mikor indul a 4-es metró.
Alighanem az amerikai Syracuse város Tipperary Hill negyede az egyetlen hely a Földön, ahol a közlekedési lámpákon alul van a piros és felül a zöld.
Pedig volt már pár hiper-szuper ötlet a közelmúltban, de ez tényleg visz mindent.
Egy autó és egy kamion ütközött. Teljes útzár.
Idősbácsibűnözés Ózd és Miskolc között.
A baleset miatt a 68-as buszokat terelik.
Horton és Apagyon is durva autóbaleset volt.
Imádom a Budapesten zajló természeti folyamatokat, kiváltképp ha a tömegközlekedési infrastruktúrával lépnek kölcsönhatásba.
Egyes városokban kétszer annyi, mint amennyi kéne. Taxisok szerint idővel kitisztul a piac.
Igen kivirágzott egy buszmegálló! Nem papírvirágokkal, mint a deák téri fa a hétvégén, meg nem gerillakertészek keze nyomán, mint az egyetlen hiányzó térkő helyén kialakított kertecske a Délinél vagy a Palotanegyedben.
Egyszerűen nem tudom, hogy sikerült ilyen sután elhelyezni a város több pontján a vakvezető sávokat és a Demszky-karókat.
A baleset Budapesten volt, kórházban a sérült.
A buszon ülők közül senkinek nem esett baja, az autó vezetője azonban súlyosan megsérült.
A 15 méteres ámbráscet öt napig hevert az angol tengerparton, mire elszállították.
A 4-es és a 6-os vonalán javítják majd a hibákat.
Na persze annyira nem bréking, mert pár napja már kidobta ezt a járatpótlós térképet a BKK, de gyakorlatilag senki nem vette észre, hogy már az új logók vannak rajta.
Na jó, legalábbis a kerékpárosok szempontjából tökéletes kereszteződés ilyen lenne szerintük.
Amikor ma reggel belenéztem a Wang folyó legfrissebb posztjaiba, azt hittem a szocialista Szűzanyát semmi nem múlhatja felül, de tévedtem! Hiszen itt van ez a kép, amit a hazainduló szerző lőtt a berlini autóbusz-pályaudvaron.
Néhány napja posztolta az ittlakunk.hu ezt rémes megoldást a XVII.
Föltoltak egy csomó képet a Határ úti végállomás megújításáról.
A Baross hídnál félpályán tud haladni a forgalom.
Tegnap posztoltam egy képet a moszkvai metró peronjáról: milyen klassz, hogy jelzik, hol fog nyílni az ajtó.
A Kunszentmiklósra induló vonat mozdonya elromlott, 15 perces késések várhatóak.
A győri rendőrök elfogták a sofőrt.
Amikor kicsi voltam, a nagymamám azt mondta, nézzem a gumiszőnyegen, hol a kopás, mert ott szállnak ki-be az emberek a metróból.
Szinte teljesen használhatatlan az új a Bajcsy-Zsilinszky úti kerékpársáv, mert folyamatosan turistabuszok állnak rajta. Pblue mikroblogger lőtte azokat a képeket, amelyek bizonyítják, hogy hétfő reggel a buszok és turisták miatt sem az úttesten kialakított új biciklisávban, sem a járdán futó bringaúton, de még a zebrán sem lehetett egyszerűen haladni. A fenti képen látható busz nem halad, hanem áll és várakozik.
A balesetet a 17 éves áldozat okozta, aki szabálytalanul kelt át a zebrán.