Újabb bomba a holdudvarba?
Negyven milliárd forintnyi állami hirdetési pénz elosztásának központosításával, eddig bejáratott csatornák felszámolásával a kormány az eddig neki kedves lapoknak és vállalkozóknak is nekimegy.
Negyven milliárd forintnyi állami hirdetési pénz elosztásának központosításával, eddig bejáratott csatornák felszámolásával a kormány az eddig neki kedves lapoknak és vállalkozóknak is nekimegy.
Az orosz reklámtörvény jóval hatékonyabban regulázza meg a sajtót, mint a magyar. Tovább szűkül a Kremlt és Putyint kritizáló sajtó mozgástere, rövid időn belül 150 adó szűnhet meg.
A döntés a Life Network és Ozone Network kábeles értékesítését érinti.
A reklámadót kifogásolta az EU-biztos. Szerinte azért sújtja az RTL-t, mert nem Fidesz-párti.
Dunavarsányban ismét 24 hátrányos helyzetű lány tanulhat újságírást, fotózást és videókészítést.
Az orosz reklámtörvény nem különadóval sújtja a tévéket, hanem betiltja a reklámokat. Csak aztán nehogy vérszemet kapjon L. Simon László.
Ma sem lettünk volna L. Simon László helyében.
Július elsejétől nem lehetnek csúnya szavak a színdarabokban, az újságcikkekben, filmekben.
Legalábbis Nagy-Britanniában. A britek többsége azért még mindig a tévével csillapítja híréhségét.
A Blikk főszerkesztője augusztus 3-tól veszi át a Népszabadság vezetését.
Gulyás Gergely viszont úgy látja, hogy a csatorna elfogult, és az adókivetésért való bosszúállás kicsinyes szándéka vezeti őket.
3,3 milliárd forintos adózott eredményük egész Kelet-Európából származik, míg a Simicskához köthető Publimont csak itthon keresett 3,1 milliárdot.
Az RTL áll az első helyen az összesített árbevélteben, de az ő bevételük is csökkent.
Bár voltak strukturális problémák az Origóval, ő is úgy látja, hogy politikai döntés született.
Tíz újságíró Facebookon jelentette be távozását. Az ok a főszerkesztő eltávolítása.
Nyugdíjazzák Bolgár Györgyéket, miután beesett a nézettség. Fiatalok és nők is jönnek a helyükre.
A Kettős Mérce blog hétfőn a Kossuth térre szervez újabb tüntetést a kirúgott főszerkesztő és a portál munkatársai mellett.
Az egész szakma megmozdult a reklámadó hallatán, aki számít, tiltakozik.
A hvg.hu szerint az ellenálló ügynökségeket saját céggel kerülné meg a kormány.
Meglepően sokan álltak ki az Origo főszerkesztőjének gyanús leváltása ellen, a keddi spontán tüntetésen.
A fideszes L. Simon László javaslata szerint az adóalap félmilliárd forintot meghaladó része után kell adózni a médiacégeknek.
A Gazdasági Versenyhivatal döntése még hátravan. A fúzió alapjaiban rendezi át a magyar lappiacot.
A megosztást a privát üzenetküldők nyerik, egyre többen streamelnek, sokat videózunk. Elkészült a KPCB internetjelentése.
Az Antistigma-díj olyan újságírónak jár, aki a médiában harcol a mentális problémákkal küzdők kirekesztése ellen.
Mesterházy Attila egy rádióinterjúban beszélt arról, hogy gondolkoznak egy ingyenes lap alapításán.
Egyesek szerint bérvita áll a kirúgás mögött.
Az orosz elnök még a posztszovjet Facebookot is bedarálta, és a bloggerek függetlenségének is annyi.
Hanem a globális verseny miatt. Nem adná el a luxusáruházát, és hazacsábítaná a kivándorlókat.
A miniszterelnök szerint meg tudnak élni a piacról, az ellenzéki véleményeket építő jellegűnek tekinti.
Dirk Gerkens már 7. éve áll a legbefolyásosabb hazai médiaszemélyiségek toplistájának élén.
A magyar Centrál Grouphoz került a médiacég teljes portfóliója.
A jövőkutató médiakonferencia konklúziója: lehetetlen megjósolni, mi történik 2-3 év múlva.
Két műsorban is feltűnt, csak máshogy mesélte el, mit tettek vele a gonosz és szélsőséges ukránok.
A választási bizottság szerint rendben vannak a TV2-n futó rezsihirdetések.
Nem kötött az önkormányzat semmilyen korlátozó szerződést, konkurenciaharc lehet a háttérben.
Forr a médiapiac a csatorna eladása óta, állítólag már Fidesz-közeli üzletemberek tapogatóznak felé.
Az állítólagos Bitcoin-alapítót lerohanták az újságírók. A netes alteregója is azt írja, nem ő.
Eszünk ágában sincs elolvasni a cikkeket, csak a címeikre hagyatkozunk. Ez a hetilap-vakszemle.
Minimálisan, de erre sem volt példa 2009 óta.
Leleplezzük saját magunkat és az újságírók összes mocskos kis trükkjét, amivel az önök kattintásaira vadásznak. Nem fogja elhinni, mit csinált Gyurcsány Ferenc Semjén Zsolt bármicvóján!
Kiderült, hogy Esztergomban van valami a levegőben, és a magyarok tele vannak ötlettel.
A televíziós reklámtorta 45,6 milliárd forintra zsugorodott.
A bukott MSZP-s politikus ezt még akkor mondta, amikor örömmel nyilatkozott a sajtónak.
De azt nem akarja megmagyarázni, honnan szerezte a 240 millió forintnyi, eltitkolt devizáját.
A keresztapa csak a negyedik legnépszerűbb film egy friss felmérés szerint.
Itt folytatják a Snowden-iratok ismertetését, később oknyomozó anyagokat mutatnak be.
A Libérationt átalakítaná a tulajdonos, a szerkesztőségből tévé, étterem és bár lenne.
Napi átlag 4 óra 46 percet tévéznek az emberek Magyarországon, ebből 23 percig reklámot néznek.
Ilyen gyűlölethullámot még soha semmi nem kapott a magyar médiában, de ez csak azt mutatja, hogy a műsor készítői valamit nagyon ügyesen csinálnak.
A Gorki médiaközpont 4500 sajtóst fogad be.
Ha nem tudták volna. Az USA meg a fékek, ellensúlyok és marihuána hatalma. Amúgy Paks robbantott a hetilapokban. Hetilapszemle.
A Ringier és az Axel Springer fúziója miatt adták el az osztrák Vienna Capital Partnersnek a lapokat.
A közszolgálati adókon kívül 27 magánrádió is az ő hírblokkjaikat használja, mert olcsók.
Az Európai Bizottság vizsgálja, hogy sértik-e az előírásokat az amerikai filmstúdiók és az európai fizetős tévészolgáltatók közötti szerződések.
A közösségi médiában mehet a kínzás, csonkítás, akár a gyilkosság is, de egy fedetlen mellre azonnal és kíméletlenül lecsap a cenzúra. Amerika Teczár Szilárdja szembeszáll a prüdériával.
A 18-49 éves korosztály napi közel 4 órás tévézési idejének több mint felében az ágyából tévézik.