Halálos baleset a pótkerék miatt?
Mondja el minden autós ismerősének, mert mi sem hittük el, hogy ennyire veszélyes a téli és nyári gumik együttes használata. Vácnál ketten meghaltak.
Mondja el minden autós ismerősének, mert mi sem hittük el, hogy ennyire veszélyes a téli és nyári gumik együttes használata. Vácnál ketten meghaltak.
Ezért nem való mindenki alá sportkocsi: a gáz mellett a fékpedált is meg kell néha találni benne.
A 2012-ben gyártott autóiknál lehet probléma a fékrásegítéssel. Hetvenezer autót hívnak vissza.
Az autó egyik utas állítja, nem versenyeztek. A sofőrt, bár szinte alig sérült, kórházban őrzik a rendőrök.
Az Auditól nem újdonság a jópofa hirdetés. Most is meglátták a kínálkozó alkalmat, hát lecsaptak.
Audi A4-esem van, 1.8T. Van ennek a motornak valami problémája a gázzal? Érdemes beruházni rá?
Vészüzemben tökéletes
A különleges motor olyan simán járhat, mint egy V8-as, de sokkal takarékosabb és egyszerűbb lehet.
Állsz az úton, és százötvennel közelít az R8-as. Mit teszel?
68 milliárd forintra büntetik, a kínaiak szerint összebeszélve tartották magasan az áraikat.
Abték bő harmadával toldották meg a kis Audi teljesítményét.
A hatóság szerint a cégek szabadverseny-ellenes tevékenységet űznek. A Chryslert is vádolják.
Elég furán néz ki, de végül is működik az A6 alapú pick-up.
Több motor, több autó, több bevétel, több profit, több foglalkoztatott, több siker.
Az ötlet elég szokatlan, hisz már most is négy részleg gyárt sportkocsikat a VW csoporton belül.
Nem fejlesztik tovább az egykor csodafegyvernek kikiáltott váltót.
Összkerék: pipa. Sok henger: szintén. Patkós maszk: megvan. Hát akkor hol a hiba?
Egyszerre lesz jobb a sportos szívómotoroknál, az otromba turbóknál, és persze a kompresszornak is bealkonyul. Az Audi hajszárítóforradalma csak másodpercek kérdése.
Talán sokszor nem is tudatosítják, milyen életveszélyes helyzetet okoznak egy-egy manőverrel. És most kiderül, kinek volt először lézeres fényszórója. BMW vagy Audi?
Ekkora teljesítménynövelésért egy chiptuningos be se megy dolgozni, az Audi viszont ezzel ünnepel.
Nagyon népszerű az összkerékhajtás. Ha kitart a lendület, a tízmillióig négy év sem kell majd.
Azt nézik, hogy indokolt volt-e az az állami pénz, amit a győri cég a gyárbővítéshez kapott.
Kívülről egy átlagos A3. Pedig ha kell, nem fogyaszt üzemanyagot, ha pedig menni kell letépi a fejed.
Még az idén elkezdik bevezetni a szokatlan műszaki megoldást – néhány kilót ezzel is spórolhatnak.
Állandó téma a gombok és kapcsolók kopása az autókban. Peka Amerikából küldte nekünk a képeket és a magyarázatot.
Az ötlet nem rossz – a kérdés az, hogy mennyire egyszerű megvalósítani.
1600 négyzetméterrel bővül a gyár.
Ígéretes visszatérés a Poschétól, fájdalmas kiesés a Toyotától. Az Audik maradtak állva Le Mans-ban.
Lakva ismerszik meg az autó. Hát mi belaktunk négy prémium Audit, prémium tuninggal. Hétszáz lóerővel másztunk hegyet és izomlázunk lett a sok gyorsulástól.
A szálloda inasa egy tuningolt R8-asban lett rosszul, a mentéskor keletkezett kár az autóban.
Az első sorból két BMW-s pilóta indulhat.
A prémium-márkák ma már szinte mindent kínálnak, amire egy vásárlónak szüksége lehet – például kajakot, vagy sátrat.
Az hogy lehet, hogy az erős Audik közül a leggyengébb a legjobb? Hát így.
Az erős, villanyturbós dízelmotort egyelőre egy RS5-ben tesztelik, de ez csak a kezdet.
Még bőven volt tartalék az S3 szedán kétliteres turbómotorjában, amit az ABT kihozhatott belőle.
Már tesztelik a Bentley SUV-ot, de még bezacskózva sem merik megmutatni.
Egy megvezetett R8 tulajdonosnak tűnt fel a dolog – az Audi azt mondja, a félrevezetés nem volt szándékos.
Komplex adás, amelyben nem kerüljük a forró témát. Gyanús Audi? Szervizköltség? Zene, szórakozás? Kínai álmok? Van itt minden!
Annak idején, amikor a nyolcvanas évek über-Porschéja, a 959-es megjelent, már tudta a gyártó, hogy előbb utóbb-tovább kell majd lépni.
A békés A3 szedánból különösebb erőlködés nélkül faragtak veszélyes sportszedánt a gyáriak.
A sportkocsi utolsó példányaiba építik először a vadonatúj műszaki megoldást.
A napokban mutatták be Bécsben az erősebb és tisztább háromliterest, rögtön kétféle változatban.
A Louis Vuitton stílusban átalakított TT egyenesen döbbenetes látvány.
A sportos szabadidőautó még nagyon friss, de Lengyelországban egyet már rommá törtek.
Vagy ha nem is a legerősebb, mindenképp egyike a leggyorsabbaknak az EKS RX.
Hiába állnak rendelkezésre az alapok, az A1 marad az Audi alapmodellje. Felfelé viszont még terjeszkedik a cég.
Lassan, de biztosan a legnagyobb esélyesek az idei Le Mans-i győzelemre befejezik a tesztelést.
Hamarosan eljuthatunk oda, hogy a negyedik henger már a prémium-kategóriában is luxus lesz.
A magyarok 67 százaléka szeretne náluk dolgozni, de népszerű a Samsung és a Richter is.
Hobbiterepjáró épülhet a sportos Audi alapjaira. A tanulmányt Kínában már be is mutatták.
A gazdasági fellendülést erősen megérzi az Audi. Kínában félmillió autót adnának el idén.
Az utánzat, amely jobb, mint a gyári eredeti. És félelmetes.
Mitől lesz Audi egy Audi és mitől lesz sportkupé?
Vajon mi az Audi-minőség titka? És mit tud az új sportkupé? Na és egy tűzokádó, üvöltő régi szörnyeteg? Őrület, karikákkal.
Elkezdődött hát ismét.
Vajon mire jó egy Audi Q7 és miért kell a világnak a sok, nagy SUV illetve miről ne feledkezz meg, ha turbódízel autód van. És persze Schwarzenegger.
Ez a modell a Porsche Macan testvérmodellje és házon belüli riválisa lehet, ha gyártásba küldik.