Bemutatták a Jaguar új csodafegyverét
Négy liter alatti fogyasztással és hátsókerék-hajtással támad a Jaguar kompakt szedánja. Ha ez nem veszélyes a 3-as BMW-re, akkor semmi.
Négy liter alatti fogyasztással és hátsókerék-hajtással támad a Jaguar kompakt szedánja. Ha ez nem veszélyes a 3-as BMW-re, akkor semmi.
A Jaguar a vártnál korábban mutatja meg az XE névre keresztelt modellt, amelyet a 3-as BMW vetélytársának szánnak.
Ebből az autóból ebben a formában csak ez az egyetlen példány készül. Csoda, vagy szentségtörés?
Dízel Jaguar? Világröhej? Titkos tipp? Egyik sem. Ez maga az autóipar legszebb kaparós-sorsjegye. Pedig egyáltalán nem kellemetlen. Ha éppen jó.
A britek megpróbálnak akkora felhajtást csapni, amekkorát csak lehet: dal is készül az XE bemutatójára.
Több mint ötszáz ritka klasszikust kaparintottak meg, egy részüket használni is fogják.
Valamit csúnyán elnézhettek a britek, hogy egy 550 lóerős sportautót küldenek csoszogni a biciklisek közé.
Ekkora pimaszsághoz arc kell, de muszáj elismerni, az ötlet jó.
Új technológián dolgoznak a britek, amely megtévesztésig hasonlít a szimulátorokra.
Az indiaiak Nexon tanulmányautójának platformja Land Roverek alapjául is szolgálhat.
A szélvédőre vetítenék a tökéletes ívet, és a legjobb kör szellemautójával versenyezhetnénk.
A félelves adatok szerint a brit luxusautó-gyártó eladási rekordot dönthet, ha így megy tovább.
Jövő januárban kezdik gyártani az Ingenium nevű, saját fejlesztésű motorokat – most egy kicsit többet is elárultak róluk.
Igazán radikális változat készült a Jaguar F-type-ból, amelyet Goodwoodban láthatott először a közönség.
Angliában dolgozó különítményünk akadt bele a 3-as BMW riválisába, méghozzá nem is egyszer.
Újabb prémiumautó ellen vett nyilvánosan revansot tulaja. A balta és a kalapács ezúttal elmaradtak.
A 3-as BMW ellenfelének szánt XE-ről újabb előzetest mutattak a britek, az érdeklődés felcsigázására.
A legendás Lightweight E-type hat vadiúj példányát készíti el a gyártó.
Az elmúlt tíz évben alaposan felszökött az XJ 220-asok ára, most egy igen különleges darab keres gazdát.
A britek meghívták a konkurenciát, hogy nézzék meg, hogyan gyártanak ők. Nem, cseppet sem őrültek meg.
Gyakori, hogy a szabályok felrúgói megússzák, de néha az élet maga szolgáltat igazságot.
Elegáns stílus, modern technika és kézzel összerakott tökéletesség – ezt kínálja a David Brown Automotive első sportkocsija
Eredetileg nem így tervezték, de az F-Type lényegében legyilkolta a drágább modellt, így annak mennie kell.
Most már képet is mutattak a Jaguar legkisebb modelljéről, amely nagyjából egy év múlva mutatkozik be.
A britek legerősebb V8-asukat építették egyetlen kombijukba – így jött létre az XFR-S Sportbrake.
Goodwood 2012.
A Jaguar a németek egyik reklámjával viccelődött - nem hagyták szó nélkül.
Olasz szülők gyermekeként született 1915-ben, tizenhat évesen hagyta ott az iskolát, hogy énekeljen.
Az F-Type kupé változatára ugyan több mint egy évet kellett várni, de megérte.
A britek Dél-Amerikában terjeszkednének, a brazíliai gyártás lehetőségeit vizsgálják.
Aggódhatnak a németek: ez a Range Rover méltó ellenfele X5-nek, Q7-nek és M-nek egyaránt.
A legkisebb Range Rover jól fogy, így már tervezik a nagyobb, alumínium karosszériás családi változatot.
Ez a hang, istenem, ez a hang... Sose megy többé ki a fejemből. Annyira jó, hogy szinte észre se vettem milyen is maga az autó, pedig mentem vele mint gép.