Lopott autót árulhatnak?
Simán. Sőt, meg is lehet venni. Az ellopott, megkerült, elárverezett, importált és eladott autók köztünk vannak.
Simán. Sőt, meg is lehet venni. Az ellopott, megkerült, elárverezett, importált és eladott autók köztünk vannak.
A kisbusz a megfelelő választás, vagy inkább maradjak a kényelmesebb egyterűeknél, és vegyek tetőcsomagtartót?
2002-es Mazda 323-at vettünk célba, de mindenki fiatalabbról győzköd. Nagy lett a választék, és vele együtt a dilemma is.
Mazda 626 vagy Fiat Stilo? Tudom, a két autó nem egy kategória, de döntenem kell.
Mit vegyünk és hogyan hozzuk be? Motorok, autók és álrendőrök. Korrupció és nepperűzés. Égéstér fullextra!
A Toyota közel hárommillió, egymillióval drágább, mint a Skoda. Van ekkora különbség?
Nemcsak a külső, a megbízhatóság is fontos, de a franciáktól sem félek.
Húgomnak keresek első autót, kb. egymillió forint a keret. A Mini és a Smart érdekli, de én a japánok felé terelném.
Friss jogsihoz keresek benzines, hátsókerekes, jól szerelhető autót. BMW lesz, vagy Lada.
A nagy csomagtér a legfőbb szempont, de azt sem bánnám, ha olyan megbízható lenne, mint a Jazzem.
Három-négyéves kiszemeltjeink vannak. Melyikre érdemes ennyit költeni ezek közül?
Maradnék a kategóriában, de megbízhatóságra és nagyobb vezetési élményre vágyom. Mindenképp szívó benzines legyen.
Feleségem fél a nagy autóktól, viszont a gyerek cuccainak kell a hely. Megbízható, de nyúzható legyen.
Gerincbajok miatt a sima kisautók kiesnek. C3 Picasso, Venga és Yaris Verso a jelöltek között.
Ikrekkel bővültünk, nagy csomagtér kell és hely három gyerekülésnek. Hosszú távra nézelődünk.
300 ezerért nem várok hibátlan autót, de ha már ez a választék, melyik kevésbé problémás?
323, Almera, Avensis és Octavia a kalapban. Mit mond a japánbérenc nepper?
Kombi Volvót, Nissan Qashqait, Peugeot-t vagy Kiát vegyünk? A keret 2,5 millió, dízelt szeretnénk.
De 700 ezer forintig más is jöhet, lényeg a váltó. Idős hölgynek lesz, nem kell kézi váltós.
Fiatalabbra váltanék, leginkább Astrákat és Focusokat nézegetek. Az egynégyes klímával elég?
Céges kisautó kell, kizárólag városi használatra. Legyen modern a kiállása, de álljon meg félmilliónál az ára.
Kis benzineseket néztem, olcsón fenntarthatóakat. Polo, 206 és Punto a kalapban.
A szerelőm rábeszélne egy régi 1,9 TDI-re, de újabbat szeretnék. A Kia dízeleiről sok jót hallok.
Középkategóriás dízel kombit keresek 2008 utánról. Eddig az Astra a nyerő.
800 ezer forintig kell évi 7-8 ezer kilométerre. Jó lesz ez, vagy keressek mást ennyiért?
A Corsánál egyel nagyobb kisautó kell. Szeretném, ha ez már dinamikus volna.
Friss jogsihoz keresek autót. Könnyen fenntartható és olcsón tankolható legyen.
Hároméves kisbusz kellene, legfeljebb kilenc üléssel. Egymillió forint a tőke, a többi osztrák lízing lesz.
Szedán vagy ötajtós kéne, mert vasakat szállítok. A literek alapján döntsek? Kétmillióm van.
A Nissan Almerám túl alacsony, nehezen szállok ki belőle. Magasabb autó kell 600 ezerig.
Az összeg 1-1,1 millió. Amiket eddig néztem: Accord, Mondeo, Avensis, Focus és Subaru Legacy.
Két kisgyerekkel, babakocsival kéne beférni. Honda Jazz-re sajnos nincs elég pénzünk. Legyen Corsa?
Három gyerekhez keresünk megbízható öreg kombit. Ha lehet, bírja a földutat is.
Van egy külföldön üzembe helyezett 6-osom 320 ezer kilométerrel. Otthon talán kapnék érte valamennyit, de honosítanom kéne.
98-as TDI Cordobámat cserélném nagyobb és fiatalabb 2005 utáni dízelre. Zavarba ejtően nagy a választék.
Japán párti vagyok, de abból nem tudok jó típust. Legyen német? Merci vagy Volkswagen?
2007-es Swiftbe érdemes-e utólag klímát beszereltetni? Esetleg adjam el, és vegyek klímásat?
Mindig BMW-t szerettem volna, de eddig győzött a józan ész. Nem bírom tovább, BMW kell!
Nem tetszenek az egyterűek, inkább összkerekes terepjárót vennék. Fő a biztonság és a pakolhatóság.
Ötszáz euróért hoznék egy klímás dízelt. Nem szeretnék üres kézzel hazajönni. Merre induljak?
Kétmillió a keret. Sok egyterű van ennyiért, túl nagy a kínálat. Melyik a legkevésbé problémás?
A másfél milliós keret kiadná egy régebbi Avensisre, de van egy újabb Yaris is előttem.
Jól gyorsul, dinamikus, rugalmas, élmény vezetni, de nem fogyaszt tíz liter fölött. Accord lesz vagy 320d?
Soha nem volt még olyan autóm, amiben megbámulnak. Most kell egy ilyen az Octavia mellé. Mi legyen, MX5?
A keretből kijönne egy új fapados Duster, klíma nélkül. Vegyünk inkább használt Toyota Priust?
Sok hely kell. Négyünk mellé férjen be három kapa és a rotátor is. Escortot, Lagunát vagy Passatot?
Eddig Focusom volt, ennél nem szeretnék rosszabbat, és lassabbat sem.
Kis fogyasztású dízel, vagy gázosított benzines kellene hosszú napi ingázásokhoz.
Van egy öreg Felíciám, amellé kell egy élmény-kabrió. BMW Z3 legyen vagy Audi 80?
Hatéves Micrát találtam náluk, gyanúsan kevés kilométerrel. Mekkora kockázat szerviztől venni?
Mivel vigyázzak egy használt hibridnél? Egyáltalán, Honda legyen vagy Toyota?
Tizenéves benzines egyterűn gondolkozom. Leginkább Budapesti használatra kell.
Mondja a szerelő, a férjem pedig nagyon hallgat rá. Én viszont egy régebbi Focust szeretnék.
Először vennék használtautót, a keret egymillió forint. A Honda Jazz vezeti a képzeletbeli listámat.
Japánokhoz vonzódom, de tudom, hogy ennyiért csak szemezgetni lehet. Van remény?
Ötvenöt kilóval, törékeny testalkattal az új kalandokra készen. Képtelenség nőként jó motort találni?
A turbósról lebeszéltek már, én a T-Jetre gondoltam. Ha ez nem jó, érdekel a Ceed vagy i30 is.
300 ezerig néztünk már Swift Sedant, valamint 121-es és 323-as Mazdákat. Mi legyen?
Nagyobb gond sosem volt vele, szép állapotban van. Meg vagyunk elégedve vele, egyedül a kora problémás. Váltsunk fiatalabbra?
Mind a két kisautó tíz évesnél öregebb. Az egyikben nincs klíma, de van benne LPG-tartály.