Bemutatták az első villany-Saabot
Akkor most végleg csődbe mennek, vagy elindulnak a feltámadás útján?
Akkor most végleg csődbe mennek, vagy elindulnak a feltámadás útján?
Szebb és sportosabb villanyautót eddig még nem láttunk. De vajon van helye a Renovonak a Tesla mellett?
A Rolls-Royce környezetbarát alternatívájának szánják a vadiúj Bristol szedánt, amelybe vegyes hajtás kerül.
Kifogytam, hozz már egy kanna benzint. Ja, és az aggregátort se hagyd otthon.
Elöl jó, de beülök hátra, és jön a gond – térdem a fülemen, igazi Peltor-stílusban. De ha csak ennyi áldozatot kell hoznom, pláne nem is nekem, hanem az utasaimnak, hát nem szóltam.
A vezérigazgató azt kéri, senki ne vásároljon az új típusból, hisz minden darab jelentős veszteséget hoz.
Rövid időn belül a második visszahívás érinti az 500e-ket. Több mint négyezer autóról van szó.
Hátul hajt, kétszemélyes, kompozit laprugós. Mint egy Corvette. Csak közben elvisz fél tonnát.
Sikerült befektetőt találni a bő ezer lóerős villanyos gyártásához. Hamarosan jöhet a Rimac.
A szörnyű külső alapján sufniban szögelt amatőr munkának gondolnánk, pedig nem az.
Csak úgy kétéltű a japán kiskocsi, ahogy a legtöbb óra vízálló: elsősorban azért szárazföldre való.
A Jedlik Ányosról elnevezett intézkedéscsomag legalább öt évet késett – uniós forrásból finanszíroznák, amit lehet.
Nem készül több a Fluence elektromos változatából. A magyarázat prózai: senkinek sem kellett.
Az egyetlen BMW az európai Év Autója szavazás döntősei közt. Nálunk nem fogják árusítani.
Az eddig leginkább motorkerékpár- és hangszermárgyártóként ismert japán cég Gordon Murray segítségével tervezte a városi kiskocsit.
Az egyedi prototípussal legyorsulták az 500 lóerős Ariel Atom V8-ast, a legjobb utcai autót a műfajban.