Három Dacia került veszélybe
Legalább egy típustól meg kell szabadulniuk a románoknak – úgy néz ki, rosszul mérték fel a piacot.
Legalább egy típustól meg kell szabadulniuk a románoknak – úgy néz ki, rosszul mérték fel a piacot.
A Párizsi Autószalon láthatjuk először a két új, terepjárósított családi modelljét.
Az ötajtós Daciához is hozzányúl a Renault Sport, bár azt mondják, a Clio RS-nél kisebb teljesítményű lesz a végeredmény.
Rég hallani, hogy a régi Logan pick-up utódja már a Dusterből készül, de bizonyíték nem volt az elméletre, egész mostanáig.
Dustert és Sanderót is csinálnának a maguk módján, bár a stratégia kissé zavaros.
A szerkesztőségbe jár az angol Autocar hetilap, és mint minden külföldi papírújság, rendes késéssel szokott érkezni.
Már egy ideje lógok a Kanalas Dacia Hiéna eredményhirdetésével, aminek kézenfekvő oka lehetne a beérkező pályaművek nagy száma, ám a valóság sokkal prózaibb: a lustaság. Sajnos akkoriban annyira nem volt esemény egy Dacia szerelése, hogy nem is nagyon fotózták az emberek.
A múltkori Dacia-túra meglepően érdekes volt.
Most aztán megmutatták, mekkora is valójában a Dacia. Erre még én sem számítottam.
Csupán egy maréknyi készülhetett a Dacia 2000-esből – ezt a példányt állítólag maga Nicolae Ceausescu használta.
Csendes kis rendezvénynek indult még tavaly az Oldtimer Premier árnyékában, annak társeseményeként a Retropartyzánok.
A Dacia modellje elérte az egymilliós példányszámot, már több mint száz országban kapható.
A látvány elég meglepő, de senki ne vonjon le elhamarkodott következtetéseket, a Duster nem jobb, mint a Macan.
Szélsőségek autója a Duster: van miért imádni, de meg is lehet utálni. Mégis, négymillió alatt mit várjunk?
Légzsákokkal, ABS-szel, ESP-vel együtt kerülhet az új kisautó ötezer euróba.
Az új Ka egyértelműen szakít az előd filozófiájával, de vajon mennyire lesz Dacia?
Nagy figyelmet kap az utcán, sokan érdeklődnek utána. A Dacia név azonban még mindig távol tart sok vásárlót, vajon jogosan?
A kedvező árú almárka bevezetésének ötletét nem vetették el teljesen, de egy kicsit még biztosan várnak vele.
Az MCV a majdnem legnagyobb Dákó, mégis eljár öt literrel. Megéri, de van egy nagy hibája.
Emlékeznek még az 1300-ra a hetvenes évekből? El tudják képzelni luxusautóként?
Nem valami ügyetlen kendács, mégsem biztos, hogy megvehetjük majd. A Dusternek mindenesetre jól áll a plató.
Ez nem vicc, a Dusterből készült harcjárművet tízezrek láthatták a bukaresti katonai parádén.
A Dacia mintájára új márkát hoznának létre, az első modellek akár jövőre megérkezhetnek.
A Duster második szériája nem ígér sokat, de azt mind teljesíti. És még mindig jó az ára.
A kicsi? A nagy? Elsőkerekes? Összkerekes? Az olcsó? A drága? Hat szabadidő-autót vizsgáltunk meg, a Daciától a Suzuki SX4-en át a BMW-ig.
Tényleg, már szinte el is felejtettem, hogyan nézett ki Karotta, amikor hazajött Amerikából.
Winkler megtalálta az eszközt, hogy revansot vegyen a hazai úthálózaton. Minden kátyúkáros nevében: Logan bosszúja.
Onnan, ahol megszületett a mindenkori hot-rod odáig, ahol meghal minden futómű. Kaliforniától a magyar kátyúig. Világjárás benzingőzzel.
A Dusterből próbáltak valami igazán látványosat faragni a Renault tervzői – ez lett belőle.
Az indiai piacra is kellenek az olcsó szabadidő-autók. A takarékosság itt már határtalan, de csomagtérbe zsúfolt harmadik üléssor talán már túlzás.
Még Európa nagyon nyugati felén is kapós a keleti olcsóság. A Dacia szűk egy év alatt befutott.