Frédi és Béni autója lebukott Győrben
A Volkswagen utastere kicsit szellős volt.
A Volkswagen utastere kicsit szellős volt.
Egy 27 éves finn férfi kapta, aki 80-nal ment a 40-es táblánál.
A kerékpáros olyan meggyőző levelet írt, hogy a rendőrség vita nélkül visszefizette a bírságot.
Zéró toleranciát kérnek, vagy legalább egy pontosan meghatározott véralkoholküszöböt.
Csak önveszélyes. Úgy döntöttek, ez már belefér.
A turista május 1-jén sérült meg a Hősök terénél.
Gajus Scheltema, Hollandia budapesti nagykövete naponta teljes hivatali pompában bringázik rezidenciájáról a nagykövetségre.
Szoftverproblémák miatt késik a Bubi átadása.
A haverjainak is leesett az álla, amikor Tim Peckham a levegőben elrúgta magától a biciklit, és szárazföldi pisztrángként repült tovább a levegőben.
Mekkora alkatrészek vannak egy öt kilós biciklin? Mi történik, ha az amerikai kapitalizmus találkozik az olasz munkamorállal? Az elmúlt 40 év ikonikus bringái közül csemegéztünk Merényi "Grafitember" Danival.
Rendszeresen átmennek a piroson, járdáznak, és szembemennek a kijelölt forgalmi iránnyal a brit biciklisek. Yorkban egy szabálytisztelő sporttárs meg is elégelte, hogy egyedül kell álldogálnia a lámpás kereszteződésekben, és videó-összeállítást készített a fejkamerás felvételeiből. A közzétett videó nem maradt visszhang nélkül, de igazán nagy vita akkor kerekedett belőle, amikor Nagy Britannia egyik legolvasottabb biciklis blogja feltette a kérdést: jó ötlet-e lefilmezni a szabálytalankodókat? A The Guardian biciklis blogja szerint a kerékpározás még mindig PR-problémákkal küzd Nagy Britanniában, és az olyan nagy feltűnést keltő videók, mint a yorki, csak tovább erősítik a biciklisekkel szembeni előítéleteket, újabb érveket adnak azoknak, akik egy kalap alá akarják venni a Kresz előírásait akkurátusan betartó bringásokat a notórius törvényszegőkkel, hogy adókerülő ökobanditáknak titulálhassák őket. A Bike blog 982 hozzászólás után lezárta a vitát.
Több városban évek óta van, az autósok szeretik. Most a KRESZ része lenne, egy uniós szabályozás szerint viszont nincs nagy jövője.
Kötelezővé tehetik a vészvillogót, ha autópályán dugóba kerülünk. Egységesítik a táblaképeket.
Csak egy általános választ kaptunk a rendőrségtől.
Fotó: indafoto.hu/csipcsup Talán a budapesti mecset terve óta nem jött annyi vitatkozó komment egy Urbanista-poszthoz, mint a legutóbbi nap kérdéséhez, mely így szólt: mit változtatnál a KRESZ-ben 2014-ben? Mivel történetesen betegen fekszem itthon napok óta, nem volt jobb dolgom, mint végigolvasni az összeset, a legérdekesebbeket pedig kimazsolázni nektek.
"én bevezetnék a zebra körül a járdán egy kb.
Vagy nem akarják tudni. A Belügyminisztérium autója a járdán pöffeszkedő kormányzati gépkocsi.
Villamossíneken és buszsávban száguld 80-nal egy gyermekmentővel a Gyermekrák Alapítvány elnöke. Beteg nincs a kocsiban, így biztosan szabálytalan. De más furcsaság is van az autó használatával.
Több emelet mély gödörben működik Tokió egyik csodája, az Eco Cycle kerékpárpakoló rendszer. A személyautók számára kifejlesztett liftes parkolóházakhoz hasonlóan ebben is belső automatika szállítja a tárolásra beadott bicikliket.
Több ponton változnak a közúti járművekre, köztük a kerékpárokra vonatkozó műszaki előírások.
Elkapja a frizbit, ha a gyerekek jó választ adnak.