Párásodik az irányjelző az Almerában
Az irányjelzők lámpatestei iszonyatosan párásodnak, belülről.
Az irányjelzők lámpatestei iszonyatosan párásodnak, belülről.
Unatkozó mérnökök szüleménye a Sparky, két egymástól távoli Nissan furcsa keveréke.
Másik kocsiról maradt, vajon jó-e?
A Nissan régóta nem csinált szokványos személyautót. Most igen, és nem aprózták el a méreteket.
Az autó vadonatúj volt, hatalmas kerekekkel, emelt hasmagassággal. Ezt egy személyautóban nehéz lett volna ép bőrrel megúszni.
Az ország autóiparának egyharmadát ez az egy gyár termeli. A helyi illetékesek mégsem túl büszkék rá.
Valami radikálisat készülnek bemutatni a japánok Párizsban, Q80 néven.
Defekt esetén még biztonsággal használható, vagy már túl öreg?
Igazi meglepetés, hogy a Nissan első embere, a brit Andy Palmer az Aston Martinnál folytatja. Nem ő az első, aki új munkahely után néz.
Úgy hallani, a méret és a sportos jelleg marad, a múltidéző hangulatot viszont kiirtják az iDX-ből.
Az Eau Rouge típusjelzést szeretnék bejegyeztetni, de nem lesz egyszerű dolguk.
Bár az aktuális generáció nem valami sikeres, úgy hallani, a franciák ebben az öszvérben mégis az utódot fejlesztik.
Az árlista elején ül, belépő modellként, természetesen fronthajtással.
Van lejjebb a Juke Nismónál. Izmos vadállatot csinál visszafogott egyterűjéből a Nissan.
Azt ígérték, hat év múlva önvezető autójuk lesz. Most kicsit árnyalták a képet.
Egy emberként borultunk térdre az Idx előtt, könyörögve, hogy kerüljön gyártásba. Valószínűleg nem fog.
Mit tudhat egy ekkora autó, mindössze ezerkétszáz köbcentis motorral?
Vagy darázsra. Hogyan állíthatom be?
Ahhoz képest, hogy Concept 2020 a neve, még az idén ki lehet majd próbálni.
A hivatalos részletfotók után most az utcán kapták le a hamarosan érkező Infiniti ESQ-t.
A futómű-ültetés hasznos lehet, legalábbis egy bizonyos határig. Azon túl viszont ez történik...
Úgy látszik, a japán cég megállíthatatlan leleplezési sorozatban van: néhány nap múlva egy sportkocsit is bemutatnak.
Az ESQ ugyanolyan rémes lesz, mint a Nissan Juke, csak egy fokkal giccsesebb.
Talán kevésbé karakteres, mint az elődje volt, viszont masszívabb és takarékosabb.
A tervezettnél akár két évvel korábban is elkészülhet a japánok autonóm közlekedésre képes autója.
Épp csak bemutatkozott a Golf-verőnek szánt Pulsar, máris itt a következő újdonság a japán márkától.
Az Audi és a Porsche kihívója lehet a japán újdonság, mely szinte csak nevében hasonlít majd a GT-R-re.
A nép elfordult a klasszikus hasábformától, és modernebb X-Trailre vágyott. Megkapta. Az új X-Trail a Nissan Michael Jacksonja, de ez jól áll neki.
A Pulsar mentheti meg a japán márkát Európában: újra felvehetik a versenyt a Golf és az Astra kategóriájában.
Pulsarnak hívják, ez már biztos, és a VW Golf közvetlen ellenfelének szánják.
Jön az autó, amit nem kell mosni? Már csak idő kérdése, de a fejlesztések ígéretesek.
Kifejezetten az 1980 utáni nemzedéket célozták meg ezzel a meglepő külsejű autóval.
Az új szabadidő-autó igazi sikermodell lehet, ahogy az elődje is, pedig ez sem egy klasszikus szépség.
Nyolcvan éves a Nissan, de nem ez az érdekes. Viszont az ünnepi partin volt egy-két autó, ami szinte mindennél érdekesebb.
Aki szereti az autóversenyeket, az jól ismeri a Nissan DeltaWing-projektjét.
Amikor beleülsz a Qashqai-ba, egy dolog fogalmazódik meg benned: igen, kábé erre számítottam. És ez így marad később is.
Nyolcszáz lóerős lesz, KERS-es, és ha tippelhetünk egy merészet, le akarja majd nyomni a 911-est.
A Nissan Juke-ot zabálják a népek, és most frissítést is kapott. Mi lesz itt?
A magas üléstámlák és a hátul ülő utasok sem akadályozzák majd a kilátást.
Az Árpád hídon hatalmas a torlódás az akadályt képező Nissan miatt. A balesetben egy ember megsérült.
Az év első EuroNCAP töréstesztjén a Nissan Qashqai második generációja vizsgázott. Ötösre.
Minden eddiginél több Leaf fogyott 2013-ban, uralják az elektromos autók piacát.
Ha hunyorítva nézzük, ismerős lehet az új modell, bár nem pont ezzel a jelvénnyel.
Rövid az utolsó fokozat vége az Almerában. Ki lehet cserélni? Vagy inkább az egész váltót?
A Datsun kis családi szedánját a Ladák helyén gyártják majd Togliattiban, és olcsóbb lehet a Logannál is.
Elég megdöbbentő a Nissan vadiúj, szuperkönnyű és szupererős motorja, amit láthatóan egy ember is könnyedén elbír.
Tankoltam, és kicsit odefigyelve, de nem rekorddöntésre készülve regisztráltam egy 4.2 literes fogyasztást
Kedves gyerekek! A mai tananyag a Datsun és a motorok munkacímet viseli.
A gyáriakat is meglepte, milyen hatalmas érdeklődés övezte az IDx tanulmányt, de levonták a megfelelő következtetést.
Zavarba ejtően néz ki a Nissan nagy durranása Detroitból: egyszerre elegáns és zavaros, szép és csúnya.
A Qashqait leváltani rizikós lesz, ezt előre mondom. Még ezzel az újjal is.
Egyetlen létező kategóriában sem indulhat, mégis ízig-vérig versenyautó. Ráz, kőkemény, ideges, kanyarban a szíved beesik a tüdődbe és rettentő sokat zabál.
A Juke tervezőit bízták meg a modern bérautó kialakításával – meg is látszik a végeredményen.
Ollós lámpák, vadul hullámzó motorháztető - ha ez az, aminek látszik, nem lesz unalmas.
A start/stop rendszer elég gyors, a Nissan háromhengeresét nem is emiatt gyűlöltem meg. A hangja, az egyszerűen gyilkos.
Csokit, ropit, szotyit, valamit készítsenek gyorsan a gép mellé.
Egy navigátor nevét kérem.
Egy eredeti Nismo-táskát hozott a Mohó Hiéna Yokohamából, és nem üres.