A leggyorsabb Porsche égett, mint a Reichstag
Félelmetes látvány a nagy lángon égő szupersportkocsi közvetlenül a benzinkút töltőoszlopa mellett.
Félelmetes látvány a nagy lángon égő szupersportkocsi közvetlenül a benzinkút töltőoszlopa mellett.
Bő négy hónapig lesznek láthatók a sosem látott autók, köztük a Panamera szellemi elődje, és az utolsó igazán olcsó Porsche.
Egy belga kereskedő révén idő előtt kiderült, mit terveznek a német sportkocsigyártónál.
A valaha volt legdrágább Porschét hónapokkal a gyártás beindítása után visszahívják.
Az ezerhatos motor kevés volt, jött a helyére egy kétliteres, Robur turbinával. Ez sem vált be, ezért Angliába vitték a buszt, hogy Subaru motort építsenek be. Végül Porsche lett belőle.
A Porsche szabályosan haladt, egy festékszállító autó miatt történhetett a baleset.
Néha azt gondolom, hogy az autógyártóknak van egy részlege, amely a teljesen értelmetlen, már-már abszurd dolgok kitalálásáért felel.
Nincs rá magyarázat, miért hagyja bárki egy garázsban porosodni Carrera GT-jét. Tán fél vezeti Paul Walker óta?
A pontos időt ugyan csak sejthetjük rajta, de a stílusért ez nem is akkora ár.
Hiába a több ezer környi tapasztalat, egy erős, hátsókerekes autó még egy hivatásos sofőrt is megtréfálhat.
Nehéz eldönteni, hogy a németek részéről csupán ügyes reklámfogás-e a versenypálya-vásárlás, vagy más szándékuk is lenne vele.
A szarvast, vagy hozzá hasonló nagytestű állatot elütni nagyon veszélyes tud lenni, hiszen egy normál személyautó elejével éppen az állat lábait kapja csak el az ember, az állat súlyos teste (meg az ilyenkor halálos fegyverré váló agancsa) pont beesik a szélvédőn, és nagyon durva sérüléseket tud okozni az utasoknak.
Azt mondja, eltartási szerződést kötött egy idős férfival, aki nagyon szerette a műsorait. Lánya is tőle kapta a Porschét, ő meg a férfiét használja.
Gáspár Evelyn már megint autót kapott, apjának legalább hárommillió forintjába fájt ez.
Szívómotoros viszont már nincs, cserébe új arcot kapott a gengszter-Porsche.
Az egyik legütősebb formatervű tanulmánnyal beharangozott Porschét lejjebb csúsztatták a listán.
A cuki basset hound így élvezkedik egy Porschéban.
Harminchat éve elzárva tartják, pedig igazán érdekes darab a 911 SC Safari.
Új álomautó érkezik a Porsche sportkocsi-kínálat tetetjére – a cél a Ferrari 458 megszorongatása.
A klasszikus Porsche 356 formáját idézi a holland gyártó sportkocsija. Nem, ez nem egy Spyker.
Már több mint hatszáz 918 Spyderen túladtak, az értékesítés az utolsó harmadába ért.
Ígéretes visszatérés a Poschétól, fájdalmas kiesés a Toyotától. Az Audik maradtak állva Le Mans-ban.
Az átlagfogyasztás huszonöt liter fölött, a végén kuka a négy gumi, a fékek. És mégis ez életed autós élménye.
A német luxusautó-gyártó visszatér a versenypályára, amit viszont egy utcai különlegességgel ünnepelnek.
Negyvenegy éve született, és a cégalapító testvére kapta ajándékba a különleges sportkocsit.
Úgy hallani, nem is egy, de rögtön háromféle új blokkon dolgoznak a német sportkocsigyárban.
Ma is szép eredménynek számítana, amit a tervezők harminc éve elértek.
Kicsi, könnyű, olcsó sportautón dolgozhatnak a németek, amely jóval olcsóbb a Boxsternél.
A harmincéves sportkocsi a Porsche Exclusive egyik első munkája, a szaúdi üzletember mégis eladja.
Annak idején, amikor a nyolcvanas évek über-Porschéja, a 959-es megjelent, már tudta a gyártó, hogy előbb utóbb-tovább kell majd lépni.
A színész barátjának özvegye szerint az autó hibája okozta a balesetet és nem a gyorshajtás.
Évek óta hallani, hogy az orosz állam saját gyártású elnöki flottát szeretne, de úgy néz ki, a tervezést a németekre bízzák.
Ha egy recept beválik, mindenki igyekszik lemásolni. Ezúttal a BMW X6 a minta.
A sportos szabadidőautó még nagyon friss, de Lengyelországban egyet már rommá törtek.
Tesztpálya, múzeum, étterem: 22 milliárdból készül el a Porsche amerikai főhadiszállása.
Legutóbb 1995-ben kínált négyhengeres autót a márka, de ez most már inkább egy átcímkézett Volkswagen.
Beleülsz, azt hiszed tudsz vezetni. Nem tudsz, ezért azonnal leesel az útról. Aztán jön a padlógázos rajt a pokoli Carrera Turbo S-szel.
Igazi, ereszd-el-a-hajam út volt. Előttünk két német csapat is leesett a hegyről, egy forgalomirányító porschés PR-csávó pedig a nap végére vett magának egy feleséget. Marokkó, Macan-bemutató.
A látvány elég meglepő, de senki ne vonjon le elhamarkodott következtetéseket, a Duster nem jobb, mint a Macan.
Az olasz Studiotorinónál úgy gondolták, jobban konyítanak az autótervezéshez, mint a Porsche.
A Cayman és a Boxster kap új, négyhengeres, turbós boxert. Nem kell sokat várni a hibridekre sem.
A Porsche remekül beplántálta a vevői fejébe, hogy az autói elpusztíthatatlanok.
Tudtuk, hogy mindig is a konkurencia előtt jártak, na de ennyire? Vorsprung durch MTI!
A kínos ügy, amely bő egy hónappal ezelőtt kezdődött a spontán kigyulladó autókkal, lassan lezárulhat.
Van egy hely, ahol az utcán eldobott, elfelejtett, magára hagyott autókat potom pénzért elárverezik. Megnéztük, érdemes-e licitálni.
A német sportkocsigyártó házon belül a Lamborghinit és a Bentley-t is lenyomta, minden autójuk milliós hasznot hajt.
Trillió négyzetméter telis-tele autókkal. Tengernyi újdonság, ami valójában négy.
A gyár figyelmeztet: senki ne használja 911 GT3-asát, mert könnyen porrá éghetnek az autók.
Fellépésre sietett, amikor ráhajtott egy lefagyott útszakaszra. Hiába fékezett.
Több mint száz éves, tavaly akadtak rá egy osztrák pajtában. Kipofozták, már a múzeumban áll.
A 3 lóerős elektroautó 35 km/órás sebességgel száguldott 115 éve. Felújították, múzeumba került.
Autóban évtizedek óta nem készült még csak hasonló sem, a németek a méret miatt választották ezt a megoldást.
A legújabb hírek szerint jön a hatodik nagyszériás modell, a Panamera kisebb testvérmodellje.
Egykor kényszer szülte, mégis ez lett az egyik legszebb 911-es. És most megint itt van, korszerű formában.
A német sportkocsigyár minden eddiginél több autót adott el tavaly. Melyik modell a legnépszerűbb?
Legendás versenyző, autó és hely egy videóban. Mindez a 911 Safari népszerűsítésére.
A halottkém jelentése megállapította: se drogot, se alkoholt nem fogyasztott a baleset előtt.
Férfivá válásom története, avagy hogyan vettem egy Porsche 911-est, miután vezettem az összeset az elmúlt 50 évből.