Itt a 310 lóerős Audi S1
Abték bő harmadával toldották meg a kis Audi teljesítményét.
Abték bő harmadával toldották meg a kis Audi teljesítményét.
Amiről a külső nem árulkodik: közel hétszáz lóerős szörnyeteget építettek a németek.
Teljesítményéhez méltó külsőt kap a Saleentől. Ezzel már nem marad szégyenben az izomautók között.
A futómű-ültetés hasznos lehet, legalábbis egy bizonyos határig. Azon túl viszont ez történik...
Lakva ismerszik meg az autó. Hát mi belaktunk négy prémium Audit, prémium tuninggal. Hétszáz lóerővel másztunk hegyet és izomlázunk lett a sok gyorsulástól.
Még bőven volt tartalék az S3 szedán kétliteres turbómotorjában, amit az ABT kihozhatott belőle.
Ki más csinálna ebből páncélozott agresszort, ha nem a Dartz? Európa legőrültebb tunerei kezelésbe vették a hatkerekű Mercit.
A Brabus műhelyéből gördült ki a brutális átépítés, mely már a számaival is sokkol.
Egy lengyel cég nyúlt az amerikaiak egyik nagy kedvencéhez, de nem biztos, hogy jó irányba indultak.
Már nem szimpla tuningshow, de persze az is. Érdekességek a tuningolt VW-ktől a legszebb magyar autókon át a motorokig. Most, hétvégén!
Sportkormány, pótféklámpa, sportlégszűrő, xenon? Akár ezekért is ugorhat a műszakid. A rendőrök már akcióznak.
Most hétvégén kerül megrendezésre az idei AMTS, azaz az Autó, Motor és Tuning Show.
Egész más ízlésvilág, mint az eredeti Model S, de az ára sem annyi, mint annak. Kinek kell majd ennyiért?
410 lóerő egy pickupnak több mint elég, a krómozott küszöb pedig már durva túlzás az Amarokon.
A Carlsson nem szórakozik üvegszállal. Aranyoznak. Mindent.
Ruganyos léptekkel róttam a genfi szalon puha szőnyeggel borított folyosóit, ámuldozva a sok csodán, amit az ipar manapság előállít. Az utolsó, amit láttam, ez volt. Azóta ápolnak.
Az ezerhatszáz lóerős Carbonado GT, az üvegdísszé alakított Rolls-Royce és a Bentley ami kettőötvenről még nagyot lép.
Európai szemmel nehéz feldolgozni ezt az arab Porschét. Kétségeink ne legyenek, elkel mind.
A Ghost V-Specification nem egyszerű optikai tuning eredménye: a V12-es teljesítményét is növelték.
Vannak autók, amiket a tunerek bottal sem piszkálnának. Pedig ezeket érdemes csak igazán átfaragni.
Egy bocsánatkéréssel szeretném kezdeni a képek minősége miatt, de csak telefon volt nálam, annak is koszos volt a lencséje, és a nagy kapkodásban elfelejtettem megtörölni.
Lóerőben veri a Lamborghini Aventadort, az M6 és a CLS 63 AMG pedig a fasorban sincs.
Kevés a kétliteres motor teljesítménye a BMW-ben, tehetek bele tuning gyertyát?
Mi a legjobb dolog, ami a kipufogóban ragadt korommal történhet? Ha egy szupermodell mellére kenik. Itt és most, videóval.
A G63 AMG gyári állapotban sem éppen szerény, de a hatás bőven fokozható. Ilyen, ha a szépérzék és a pénz nem szab határt.
Talán az. A kiállása mindenesetre kitágítja a pupillákat, és teljesítményben sem vall szégyent a GTX.
A világ egyik legdurvább családi autója lehet az átalakított ötajtósból – kár, hogy az ötletet mástól vették kölcsön.