Végre egy pofás Fiat
Egy picit sikerült visszahozni az eredeti 500-as kedves karakteréből. Így talán esélye is lesz az új modellnek.
Egy picit sikerült visszahozni az eredeti 500-as kedves karakteréből. Így talán esélye is lesz az új modellnek.
Nem szeretnék sokat költeni komponens szettre meg mélyládára.
Csak viccelünk, esztétikai értelemben nincs drámai fejlődés, bár most máshogy fura a Fiat haszonjárműve.
Hivatalosan is megerősítették: a Mitsubishitől veszi egyik jövőbeli modelljét az olasz gyártó.
Nem egyszerű kiigazodni az 500-asok erdejében, de az X jelzésű szabadidő-autó eddig a legpofásabb ötajtós.
Meglepetésre ez a modell egyáltalán nem készül gyenge motorokkal – nyilván nem is lesz olcsó.
Nehezen veszi az 1-2 fokozatokat
A gyári hangszórókra érdemes-e rákötni egy négycsatornás erősítőt+ mélynyomót?
És dübörgő hanggal figyelmeztetnek, ha letérsz a helyes útról.
A zseb-Maserati még mindig eszményien szép, és a motorja is fantasztikus. Na de a többi.
Úgy tűnik, a Punto Evo név marad, bár az autó külsejét alaposan átszabták.
Kissé összekuszálódnak a szálak az olasz gyártó háza táján. A költségeket csökkentenék.
A helyzetjelzőnél nem, pedig de hátul kiírja hibás izzónak. Pedig direkt Can-busost vettem.
Egyelőre titok, mi sül ki belőle, csak annyi biztos, hogy puttonyos lesz.
Állítólag összeültek az Elkann és Agnelli családok képviselőivel.
A generációváltás előtt még egy ráncfelvarrással is megpróbálkozik az olasz autógyártó.
Érdemes-e átépíteni a kormányt?
Aki azt gondolta, az egyik legborzasztóbb Fiatnak jót tesz, ha amerikába megy, hatalmasat tévedett.
Külsőleg szolidabb, belsőleg erősebb.
Az európai piacon nem látnak javulást, és Brazília is gyengélkedik, de az olaszok optimisták.
Úgy hallani, két éven belül elkezdik árulni az olaszok saját VW Amarok riválisukat, amely a Mitsubishitől érkezik majd.
Vezettél már telefonfülkét? Na ez majdnem olyan, csak gyorsabb.
A vezérigazgató azt kéri, senki ne vásároljon az új típusból, hisz minden darab jelentős veszteséget hoz.
Pár nappal az angol Totalcar Magazine-on megjelent Linea tesztem után (köszi annak, aki fordította ; én magyarul írtam) eszembe jutott az az apró tény, hogy a Linea-ügynek lett utóélete.
Konkrétan arról van szó: a Linea tartósteszt ötlete annak idején úgy jött, hogy tartósbér-autóként évekig használtam, beletettem vagy 80 ezer km-t, majd a flottakezelő jelezte, hogy lejárt az ideje, másik autót kapok.
Így került hozzám egy új Ford Focus 3000km-el az órájában, ami kétségkívül jó autó.
Ameddig a szem ellát, színes púpok tarkítják a Duna-korzót. Mi történt, ezeket újra gyártani kezdték?
Az olaszok elsősorban a kedvezőbb adózás miatt döntöttek a nagy-britanniai költözés mellett.
A Panda és az 500-as után a Fiat Punto sem lesz már olasz termék. A helyén Jeep készül majd.
Az olasz gyártó visszatér a gyökereihez: olcsó autókkal igyekszik visszaszerezni korábbi vásárlóit.
A Zastava 1100-at ismerik, ugye? Nos, az a Fiat 128-ból készült, ja persze, azt is árulta a Merkur. Ez itt pedig a 128-as elődje, a brutál-népautó.
Kőkemény harc dúl az európai furgon-piacon, amelyben a Fiat-PSA sem szeretne lemaradni.
Tudom, gyarlóság, de valószínűleg én is a földön fetrengtem volna a nevetéstől.
A cél 7 millió autó eladása évente, de ebben még a vezérigazgató sem hisz igazán.
Nem ez lenne az első eset, hogy egy autógyártó próbálkozik a motor-piacon.
Újabb elképzelések születtek az Alfa Romeo fellendítésére. Hét új modell jöhet néhány éven belül.
Alig ezer kilót mozgat 190 lóerő – ez már igazán jó aránynak tűnik.
Az olasz-amerikai társulás nem csak ígér, valóban nagyon kicsi a legvagányabb idei újdonságuk.
Nem titok többé, hogy fog kinézni az első Fiat-alapú Jeep, amely a Nissan Juke kategóriájában támad.
Az összkerék-hajtáshoz ezúttal lábujjhegyen álló futómű és látványos külsőségek társulnak.
Bővült a család, ezért lecserélném imádott Peugeot-mat. Nagy és szép Fiatot szeretnék, de villog a piros lámpa.
Ha nem jön össze az Alfa Romeó feltámasztása, akkor nemigen marad más, csak apró sportkocsimárkák.
Hollandiában jegyezteti be magát az új Fiat-Chrysler, a vállalat adózási székhelye viszont Nagy-Britanniában lesz.
Aki azt hiszi, a képen két Ladát lát, nagyot téved, mert csak egyet. Amikor a bal oldali készült, a Zsiguli még pajzán gondolat sem volt.
Öt évvel azután, hogy az olaszok átvették a detroiti vállalat irányítását, sikerült minden részvényt megkaparintaniuk.
Az olaszok világszerte népszerű márkát szeretnének, cél az egymillió eladott példány.
Prokee-t szentté kellene avatni.
Három év alatt közel 80 ezer kilométert tettem meg vele. És sosem evett többet 6,2-nél.
Az olasz márka a jövőben csupán egyetlen modellt gyártana - kizárólag a hazai piacra.
Ahogy a frissen megvett Fiat Ulysse-t vittük Szentendréről az M0-on, pár dolog kiderült.
Kíméletlenül fújt az arcunkba a metsző, viharos szél, a szemüvegünkre csapódott fel a vízszintes eső.
Az olaszok tizedannyit fizettek a nagy amerikai autógyárért, mint tizenöt éve a Daimler.
Elsőkerekes legyen vagy 4x4-es? Benzines vagy dízel? Karburátoros vagy injektoros?
Kilenc év alatt negyedszer készül újabb akcióterv az egyik legjobb nevű olasz autómárka sikeressé tételére.
Eddig nem is hallottunk az olaszok újdonságáról, pedig egy ideje már ismerjük. A Fiat nagy durranásnak szánja.
El tudom képzelni, hogy tíz év múlva is tökéletesen működik majd, csak nála ez a tökéletes.