Még többet fog tudni rólunk a Facebook
Az új hirdetési rendszerük látja például, ha egy mobilhirdetés hatására laptopon vásárolunk.
Az új hirdetési rendszerük látja például, ha egy mobilhirdetés hatására laptopon vásárolunk.
Állami reklámügynökséget hoznak létre, pont olyat, amilyet a magyar kormány is tervez.
Hanem hogy te mozgathatod a saját testeddel!
Egy hamis parfümmel bújtak ki a milliós szerződés alól. Az NFL-lel viszont saját magukat szívatták meg, de alaposan.
Schiffer szerint ami állami cégek kommunikációja címén folyik húsz éve, az közönséges lopás.
A pontossággal reklámozzák a fél éve csúszó bringahálózatot.
2,2 milliárdot költünk fogyasztószerekre évente.
Aranyos. Bár ha már ennyire erőltetik benne azt a szegény hegedűst, akkor a zenében legalább egy vonásnyi lehetne belőle.
Három perccel több reklámot néztünk idén, mint tavaly, mert közel öt órát bámuljuk a tévét.
Negyven milliárd forintnyi állami hirdetési pénz elosztásának központosításával, eddig bejáratott csatornák felszámolásával a kormány az eddig neki kedves lapoknak és vállalkozóknak is nekimegy.
És az Apple Sirijének jut a buta liba szerepe, míg Cortana játssza a mindentudó okos nőt.
David Duchovnyt szétszedik az internetezők és a sajtó, mert oroszbarát sörreklámban szerepelt.
Elég egy YouTube-ra feltöltött videó, és egy kis szerencsével bármilyen hülye milliós nézettségeket tud elérni, majd a reklámokkal több raklap pénzt keresni – tartja az online népi bölcsesség. Utánajártunk, mi igaz ebből.
Űr-Messi küzd az idegenekkel és meztelen emberek táncolnak az utcán az amerikai Adweek toplistáján.
Van egy kiskapu, amivel ki lehet kerülni a sarcot.
Kivételes eljárásban átment a javaslat.
A médiaügynökségi bónusz rendszere átláthatatlan és nem túl etikus, de régóta bevett, működő rendszer. Az eltörlése a multiknak rossz lenne, jól járhatna viszont néhány magyar cég.
A felhasználók elkérhetik mások eddig üresen hagyott adatait. Ezzel a hirdetők járhatnak jól.
A Nagykörút annyira nem menő, hogy már siránkozni felette sem az.
Így cibálja május 25-re az urnák elé a választókat a dán parlament saját szuperhőse.
Lehet, hogy valakinek már unalmasak az újabb és újabb erzsébetvárosi falfestményekről szóló hírek, én azonban nem tudok betelni velük.
Na megjött hozzánk is a világ legkülönbözőbb pontján felbukkanó gumikacsa.
Itt az EP-választás hivatalos reklámja.
Az összes jegy elkelt a Zöld Szofi bemutatójára, amit egy kamu fűshoppal reklámoztak.
A hirdetők 2,7 milliárd dollárral többet költöttek online, mint a tévében. Nem nálunk, az USA-ban.
A színész már meg is érkezett Magyarországra, és valószínűleg Andy Vajnánál lakik majd.
A reklámügynökség munkatársai saját és gyerekeik cipőiből készítettek hirdetést, szerintük a holokauszttal ma is foglalkozni kell.
Pedig volt már pár hiper-szuper ötlet a közelmúltban, de ez tényleg visz mindent.
Sőt, még 90 százalékkal el is térhetnek fölfelé, és így 1,33 milliárd forintot költhetnek majd el.
Az Amerikai Mozgássérültek Szövetségének hirdetése nincs túl cifrázva: "vannak, akiknek ez az Everest".
Minimálisan, de erre sem volt példa 2009 óta.
Zseniális reklám lehet ez is, meg ez is ugye, de a fenti megoldás azért üt hatalmasat, mert fillérekbe kerül.
Matricánként 20-40 ezret. Kató néni után, újabb unortodox húzás a Jesz-MDF Szövetségtől.
Hogy, hogy nem, a fideszes önkormányzat cége az összes plakáthelyet az kormánypártnak adta.
Persze elhiszem, hogy a törvény betűje szerint semmi kivetni való nincs ebben, de nekem akkor is bántja a szemem.
Először is baromira zavar, hogy miközben tilos dohányt reklámozni, dohányboltot simán lehet (miközben ugye az egész trafikozásnak az lenne a lényege papíron, hogy visszaszorítsuk ezt a káros szenvedélyt).
Másodszor baromira zavar, hogy miközben nem szennyezhetjük tele a várost óriásplakátokkal, ha szerelünk rá négy kereket már mehet is a dolog.
A televíziós reklámtorta 45,6 milliárd forintra zsugorodott.
Levakarták a győri buszokról a baloldal helyi jelöltje vallási krimijének reklámjait.
Visszaéltek a választási iroda nevével.
Napi átlag 4 óra 46 percet tévéznek az emberek Magyarországon, ebből 23 percig reklámot néznek.
Hiába költenek rájuk tízmilliókat, a nézők csak szórakozni akarnak rajtuk, és nem vásárolnak.
Megőrül, ha ugatós játékkutyát akarnak rásózni a tévében a gyerekre? Írjon nekünk!
Az utasnak csak a reklámokat kell elviselnie a fuvarért cserébe. Az elképzelést levédették.
A nyomtatott New York Times egy twitterüzenetet ábrázoló hirdetéssel jelentkezett.
94,5 méter átmérőjű gabonakörökkel hülyítették a kaliforniaiakat. Nem ufók voltak.
Ezzel kíván boldog karácsonyt.
Nagy-Britanniában közvetlenül a rajzfilm után sugároztak egy szexuális tartalmú reklámot.
A felhasználók falán jelennek meg még a héten, és automatikusan elindulnak.
Kétszeresére nőtt a reklámbevételük, 5,6 milliárd dollár jött be reklámból idén.
Főleg techcégek és italgyártók vannak a tíz legsikeresebb online reklámvideó-kampányban.
Te is szívrohamot kapnál tőle, mint a bostoniak? A legszebb benne az, hogy tulajdonképpen semmi ijesztő nincs az egészben.
A hobbit 2-premier miatt ismét turistalátványosság lett az erdei folyókból és a szőrös lábú pilótákból.
A reklámok ötöde, az akciós ajánlatok több mint, fele jogsértő. Szexfronton javult a helyzet.
A legnagyobb amerikai sportszergyártó cég reklámjában, amelyben a Féreg végleg kiutazik É-Korába.
Nem használ az ízületi bajokra és a fogyitabi se fogyaszt. 22 millióra büntették a visszaeső céget.
Miniszoknyás japán diáklány küzd gyilkos robottal, segít neki a mágikus Internet Explorer.