Így inkább ne legyen szobra Michael Jacksonnak
A Szobrot Michael Jacksonnak! című szerb vígjátékban csak a cím jó, minden más bántóan semmilyen.
A Szobrot Michael Jacksonnak! című szerb vígjátékban csak a cím jó, minden más bántóan semmilyen.
A Doboztrollok az év meglepetésanimációja, sok vicces szörnnyel és gőzgépeket irányító gonosszal.
Török Ferenc új filmje, a Senki szigete tényleg nem lett Moszkva tér 2. Feleannyira sem jó.
A Démonok között előzményfilmje, az Annabelle közel sem lett olyan ijesztő, mint az első film. Kivéve, ha gyereket vár valaki.
Pierce Brosnan vérszomjas nyugdíjas kém a November Manben, de nem áll jól neki a Liam Neeson-jelmez.
A Krétakör új, sokkolóan őszinte darabja az Orbán-rendszer nélkül sosem született volna meg.
A Svájcban dolgozó magyar prostituáltakról szóló film egy fillért sem kapott itthon, mégis elkészült. Sok embernek kéne látnia, mert fontos és jó.
A Lavina megnézése után sokan fognak kínos kérdéseket feltenni maguknak vagy a társuknak.
Pálfi György Szabadesése hullámzó film lett, a magyar filmtörténet leghitelesebb nőgyógyászával és legbizarrabb szexjelenetével.
A védelmező című filmben Denzel Washington tökéletesen játssza Denzel Washingtont. Ennyi.
A T. S. Spivet különös utazása könnyű és optimista, sőt még az Amélie-nél is bizakodóbb.
Az emlékek őre pont olyan tinidisztópia, mint az összes többi, csak ez fekete-fehér, és van egy papucsos Jeff Bridges is.
Kizárólag a drogozás, a bulizás és a lövöldözés jó benne, minden más idegesítő. Nem ez az év filmje.
Az Utóélet egyszerre nagyon vicces és szomorú, és nincs benne semmi fárasztó, tipikus magyar filmes modorosság.
Ridley Scott '79-ben gyúrta össze a Star Warsból, a B-filmekből és Giger festményeiből minden idők legjobb űrszörnyét. A héten újra levetítik a mozik.
Egy éjjel dőlt el, hogy a Diadalív, az Eiffel-torony, a Louvre és a Notre Dame nem repült a levegőbe. Most filmen a két ember története, akiken múlt.
A velencei filmfesztivál legfelkavaróbb filmje az indonéz tömegmészárlásokat feldolgozó The Look of Silence. A gyilkosok nem bántak meg semmit.
Akcentussal, láncdohányozva játssza a német árnyékügynököt egyik utolsó filmjében.
A Tini nindzsa teknőcök a legfontosabb dolgot, a teknősöket nem cseszte el, minden mást viszont igen. Ostoba, néhol kifejezetten szexista a forgatókönyv, rosszak a színészek, kevés az akció.
A készítők is érzik, az első részhez képest több is lett. Viszont a megmaradt történet is túl sok.
Kevés vicc jó másodjára is. A 22 Jump Street kivétel.
Az élet ízei a Csokoládé újraforgatása, csak indiai ételekkel. De ettől még nem lett kevésbé cukros.
Az olaszok és a szlovének. Lassú, de szép film lett.
Tekintélyelvű nacionalizmusról, sarlatánokról és gengszterekről ír a magyar illiberalizmus kapcsán.
Az Imagine Dragons 2013 legnagyobb slágereit, Disney-betétdalait és reklámzenéit hozta el a Szigetre. Meg iszonyatosan sok dobot.
A galaxis őrzői nem akar többet, mint két órán át szórakoztatni. Nincs moralizálás, erkölcsi tanulság, lélektani dráma, csak a hülyéskedés. Végre!
A vihar magja lehetett volna egy Twister 2, de a pocsék színészeknél és a rémes forgatókönyvnél elbukott a dolog.
Stallone sajnos képtelen volt eldönteni, milyen filmet akar, görcsösen ragaszkodott ahhoz, hogy a fiatalokat is érdekelje. Mi meg azon kaptuk magunkat, hogy ásítozunk. Megnéztük az internetre kiszivárgott harmadik részt.
A lázadás kora: Michael Kohlhaas legendája filmnek nem túl jó, de oktatási segédanyagnak remek.
Luc Besson Lucy című akció-sci-fije ugyanis jó nagy baromság, de legalább szórakoztató. Azzal együtt, hogy ahogy telt az idő, úgy takarta el egyre több ember az arcát a moziban. Kínjában.
Az év vígjátékának indult, kínos Apple-reklám lett belőle. Jack Black pornócézárként sem vicces.
Frank a hatalmas műfejével nem akar követni semmilyen sémát, de a róla szóló film már nem képes ennyire merész lenni.
Az országúti bosszú egy vontatott melodráma, nagyon koszos és rém kegyetlen szereplőkkel.
Megdöbbentően sok embert. Tegnap a Parkban remegtek meg újra az egykori tinilányok. Kopott tetkók, régi pólók, anyukák. Szeretnék én ilyen rossz zenét játszani.
Dwayne Johnson akkor jó, ha üt, és nem filozofál. Az új Herkules-filmben álszakállban színészkedik. Na, ezt nem kellett volna.
Ha valakinek mégis meg kell néznie, akkor a szépen átgondolt mesevilággal indokolja a döntését.
A majmok bolygója 2 látványban és sztoriban is veri az elsőt. Kár, hogy a Cinema City nem vetíti.
A Távozz tőlem Sátán! a Transformers 4 mellett az év legostobább filmje. És még csak nem is ijesztő.
Lehet néha röhögni az Afrika-témájú Kavaráson, de pont olyan alpári a humora, mint a Nagyfiúké.
Ha valami félreértés folytán beülne az Yves Saint Laurent-ről szóló filmre, amiben a férfiszerelem és a tehetség is magától értetődő.
A szőke csaj pipaszár lábai között átsütő nap fényében lassított felvételben lobog az amerikai zászló, közben a háttérben pár robot lebontja fél Kínát. Szörnyülködő kritika a forrónadrágos romboláspornóról.
Egy jóléti társadalom általános iskolájában is lehet lázadni, de a felnőtt élet elől nem lehet menekülni. A Mi vagyunk a legjobbak! pedig megmutatja, milyen az, amikor az elsőből a második lesz.
Az így neveld a sárkányodat 2 egyszerre baljós, vicces és családbarát. A Disney kezdhet aggódni.
Mijazaki utolsó filmje egy keserves tanmese arról, hogyan próbálja a gonosz világ jenesíteni a szárnyaló képzeletet.
A Hogyan rohanj a veszTEDbe néha vicces, néha jópofa, de legtöbbször bántóan középszerű.
Tarantino idei kedvence, a Csúnya gonosz bácsik arról szól, hogy meddig megy el egy apa, ha bántják a lányát. Nagyon-nagyon messzire.
A holnap határa tényleg az év sci-fije: brutálisan jó Idétlen időkigbe oltott Csillagközi invázió lett.
A Rossz szomszédságból lehetett volna vicces filmet csinálni, de egy poénra nehéz 100 percet úgy felfűzni, hogy ne aludjunk el rajta.
Dögunalmas film egy izgalmas életből, ami méltatlan az alanyhoz és a főszereplőhöz is.
Az Isteni műszak rendezőjének új darabja kaotikus, de nagyon vicces. Még Vajnával is poénkodnak.
Végre egy jó film a mozikban: Az eltűnés sorrendjében bosszútörténet és beszámoló a nevetséges jólétben élő norvégokról.
A Vérkötelék egy unalmas melodráma lett, amiben néha lőnek párat, és kicsit kurválkodnak mellé.
Nincs szerencsénk, idén egyszerűen minden film szar.
Egyszerűbb felsorolni, hogy milyen filmekből nem loptak Az elnémultakhoz, mint azt, hogy miből.
A Borgman misztikus családi thriller, de tele van fekete humorral és a jóléti társadalom kritikájával.
Van benne magyar ufó, szerelmes geek és tahó gimis humor is, de az E.T. azért jobb volt 32 éve.
Annyi keserű év után a felnőttek visszaszerezték a vámpírfilmet a kamaszoktól. Jim Jarmusch Halhatatlan szeretők-je nagyszerű lett.
Megnéztünk párat a Titanic fesztivál versenyfilmjei közül, a felhozatal erős, a témák kegyetlenek.
A Frankenstein serege néha gyomorforgatóan véres, de mégis remek B-kategóriás szutyok.
Az Isten Fia giccses, felszínes és ízléstelen film egy hipszter Jézussal és egy plasztikázott Máriával.