Jöhet a túrabakancsos Audi TT
Nem marad koncepció a Kínában bemutatott TT crossover. Még nem tiszta, mi a célja az Audinak vele.
Nem marad koncepció a Kínában bemutatott TT crossover. Még nem tiszta, mi a célja az Audinak vele.
Alig két nap alatt a teljes első széria elkelt, úgy tűnik, a svédek megragadták az utolsó esélyt.
Oroszországban nem csak a közúti sérelmeket rendezik érdekesen, a dugók elkerülésére is van szokatlan megoldás.
Három millióért már egész jó autót lehet kapni, nem? Akkor is, ha egy X5-ösről van szó?
Régóta ígérik, két év múlva viszont kijön az Alfa SUV-ja. Stílussal vernék a konkurenciát.
Az évek óta feltámasztani kívánt Lagonda a márkánál végbemenő változások áldozata lehet.
A böhöm SUV-ot helyben fogják gyártani, hozzánk Skodaként jöhet.
A hivatalos részletfotók után most az utcán kapták le a hamarosan érkező Infiniti ESQ-t.
Ezt már nem rejtették a Q7-es alá, ezen már látszik, hogy Bentley. Kémfotókon a várt SUV.
A németek a Nintendóval szövetkeztek, hogy Japánban népszerűsítsék a GLA-t.
Már tesztelik a Bentley SUV-ot, de még bezacskózva sem merik megmutatni.
Eltűnik harminc centi és két ajtó a 2008-asból, de legalább olcsóbb lesz ezer euróval.
Elsőre barbárságnak hangzik, de hamarosan érkezik az a modell, amellyel gond nélkül megtehetjük.
Krómozott hűtőráccsal, extra hosszú tengelytávval jön a C-XR. A SUV nem marad tanulmány.
Hobbiterepjáró épülhet a sportos Audi alapjaira. A tanulmányt Kínában már be is mutatták.
Újabb gyári fotók kerültek nyilvánosságra a németek kupétetős hobbiterepjárójáról.
Igazi, ereszd-el-a-hajam út volt. Előttünk két német csapat is leesett a hegyről, egy forgalomirányító porschés PR-csávó pedig a nap végére vett magának egy feleséget. Marokkó, Macan-bemutató.
A Dacia modellje elérte az egymilliós példányszámot, már több mint száz országban kapható.
Volt már Jimnyje és kabrió kispókja. Adott volt a következő lépcső, a világ sokak szerint egyik legcsúnyább kocsija.
Kaotikus formák, rengeteg LED, és a márka első turbómotorja – ezt kínálja a Lexus NX.
Vajon mire jó egy Audi Q7 és miért kell a világnak a sok, nagy SUV illetve miről ne feledkezz meg, ha turbódízel autód van. És persze Schwarzenegger.
Az X7-es eddig csupán pletyka volt, most azonban biztossá vált: a bajorok felfelé terjeszkednek.
Legutóbb, amikor láttuk, még borzasztóan nézett ki a luxus-szabadidőautó. Újragondolták.
A lett Dartz legújabb guruló bunkere egy fehér ló. Legalábbis így hívják, utaljon ez bármire.
Ezektől leszakad a pofád, az biztos. Nem tudom, hogy röhögjek-e rajtuk, vagy térdre boruljak előttük.
Nemcsak a formaterv újszerű: a koreaiak anyaghasználata és hajtáslánca is igen szokatlan.
A Mercedes végre elkapta a fonalat, az A és a CLA után itt a következő slágergyanús autójuk, a kis SUV.
Az emészthetetlen koncepcióból egy egész pofás crossover lett az NX hibrid.
A kompakt szabadidőautó a következő TT formáját vetíti előre, néhány nap múlva hivatalosan is bemutatják.
A franciák három újdonsággal bővítenék a DS-sorozatot, hobbiterepjárójuk jövőre érkezhet.
Úgy hírlik a Porsche megidézné a hetvenes évek legendás raliautóját. Akár szériagyártásban is kerülhet.
A gyártósor képeivel hergeli ügyfeleit a Porsche. Nem kérdés: az új belépőmodell készen áll a piacra.
A hobbiterepjáró bemutatása a korábbi tervekhez képest csúszik, de már így sem kell sokat várni.
A németek most mindenkinek megígérnek mindent: sportos szabadidő-kupé érkezhet.
A párthivatalnokoknak limuzin kellett, ezért nem támogatták az újító mérnök terveit.
A végeredmény az, ami megjelenik a képernyőn és a neten, de természetesen rengeteg minden kimarad- és elmarad a hosszú folyamat során.
Futurisztikus formai elemek a japánok tanulmányain. Tokióban ott lesz mind a három SUV.
A kicsi? A nagy? Elsőkerekes? Összkerekes? Az olcsó? A drága? Hat szabadidő-autót vizsgáltunk meg, a Daciától a Suzuki SX4-en át a BMW-ig.
Van belőlük mindenféle: kicsi, nagy, olcsó, drága, elsőkerekes és összkerekes, a vásárlók feje zsong a sok rövidítéstől: SUV, SAV, crossover és miegymás, de valójában mindegyik ugyanabba a kategóriába tartozik.
A címben feltett kérdésre nem adunk választ, ellenben tudjuk, melyiket kedveltük a leginkább és miért.
A brit márka vezére a következő M osztályban látja a Lagonda alapjait. Így 2017-re elkészülhet.