Jön a Panamera-fazonú Kia
A koreaiaknak három évükbe telt, mire eldöntötték, hogy megvalósítják a drága ötletet.
A koreaiaknak három évükbe telt, mire eldöntötték, hogy megvalósítják a drága ötletet.
A héten bemutatják a koraiak a dízel-hibrid hajtásukat, amit a következő Optima már meg is kaphat.
Turbómotor és összkerékhajtás kell a boldogsághoz? A koreaiak így erősítenének.
A német prémiummárkák után a Kia is felhúzna egy üzemet a közép-amerikai országban.
Akad önnél éppen hat-hétmillió forint autóra és az egyetlen dolog, ami fontos, az a STÍLUS? Semmi gond, segítünk!
Ennek az autónak sosem a formájával volt a baj. Minden mással ellenben igen. És tudják, hogyan fejlesztenek Koreában? Nem hiszik el: kidobják, ami rossz. Ha kell, akkor mindent.
A Sorento volt a Kia egyik első komolyan vehető autója – ez pedig már a harmadik generáció lesz.
Elöl jó, de beülök hátra, és jön a gond – térdem a fülemen, igazi Peltor-stílusban. De ha csak ennyi áldozatot kell hoznom, pláne nem is nekem, hanem az utasaimnak, hát nem szóltam.
Sokféle Astrám volt már, a következő autón viszont elgondolkodtam. Legyen inkább Ceed, esetleg i30?
Elárasztották a piacot az 1,6-os dízelek. Összeszedtünk párat: a magyar motoros Astra kombi ellen a Ceed-Mégane-Leon csatázik.
Megtették, amit a műfaj korlátain belül megtehettek – az eredmény egész kellemes.
Eddig mintha készakarva lett volna bugyuta plüssmackó-fazonú, de most mintha változna a kép.
Olvasónk Spanyolországban kapta lencsevégre a hobbiterepjárót, mely akár a Sorento utóda is lehet.
Ezren kérdezték: szabad-e ilyet venni? Korábban egy válasz létezett: ha jót akarsz magadnak, nem, a Soul ugyanis csak szép, de nem jó. Nos, mostantól váltás jön.
A Soul maga is nagy siker, de fontolgatják kétajtós, sportos változat gyártását is.
Pont, mint a sztriptízbárban. Bódító hangulat, gyönyörű idomok, csak a végén azért jól esne, khm, egy jót kanyarodni.
Tartottunk attól, hogy egy újabb furcsaságot mutatnak a koreaiak, de a Stinger kellemes csalódás.
Az egy dolog, hogy brutálisan néz ki, de jó helyen is hajt és több mint 300 lóerős.
A koreai márka eddig leginkább a tömegmodellekre koncentrált, de januárra valami izgalmasat ígérnek.
A Kia igen ötletes történeti áttekintése a belsőégésű motoroktól a navigációkig.
Négyszáz lovas V6-ossal és hátsókerékhajtással csábít a dél-koreai autógyártó.