Nem megy az egyik henger
Az egyik henger nem megy gázon, amíg benzinnél kifogástalanul működik.
Az egyik henger nem megy gázon, amíg benzinnél kifogástalanul működik.
Persze az sem kizárt, hogy volna, ha nagyon akarnák, mondjuk az M1-es feltámasztására.
Nem mindegy? A vevők szerint de. És ezt csak így lehetett jól megcsinálni.
Kovács Zoli olvasónk küldte át ezt a három linket.
Hirtelen veszítheti el szinte minden erejét a i3 REX. A BMW azt ígéri, megoldja a problémát.
Roberto Fedelli a Ferrari műszaki igazgatója volt, bár az még nem egyértelmű, hogy mit csinál majd a BMW-nél.
Hengerűrtartalom nincs, adót pedig az alapján kéne fizetni. Akkor elengedik? Megjött a hivatalos válasz.
Nem gondoltam volna, hogy megnézik. Alapos okaim vannak, hogy azt gondoljam, nem néznek meg egy X4-est, hiába vadonatúj.
Az M6 GT3 ugyan csak két év múlva érkezik, de már most megmutatták, milyen lesz.
Egyértelműen ez derül ki a BMW és a Mercedes legutóbbi lépéseiből: egyszerűsítenék a vevőik dolgát.
Japánok estek neki a német villanyautónak – sok munkával csúfították tovább.
Nagy prémium kell, lehetőleg e kettő közül valamelyik.
Nehogy már tolatgatni kelljen egy mélygarázsban.
Mit tippelsz, otthon melyik a legnépszerűbb motor hozzá? Természetesen a háromliteres triturbó M50d. Mindössze 700 Nm nyomatékkal.
Sport-túrától a nagyrobogóig szinte minden területen alkottak a bajorok.
Nem vicc, tényleg létezik. És pár hónapja akárki meg is veheti. Itt a BMW, amivel filléres és mindennél gyorsabb a városi közlekedés. Kipróbáltam, imádom.
Komoly modelloffenzívára készülnek, néhány év múlva a BMW-t és az Audit is lenyomnák.
A hónap végén mutatják be a felfrissített S1000RR sportmotort és még két, egyelőre titokzatos modellt.
A Coupé és az Active Tourer motorválasztéka is bővül, sőt, az egyterű összkerék-hajtást is kap.
De ha nem, ez az autó majd elhiteti magával. És még csak kétszázzal sem kell menni hozzá.
Késve kaptak észbe, de most belehúznak a bajorok: jön a lépcsőshátú 1-es.
Maga a gyártó is fontosnak tartotta a testre szabhatóságot, de a négy motorépítő messzebbre ment.
Friss jogsihoz keresek benzines, hátsókerekes, jól szerelhető autót. BMW lesz, vagy Lada.
A rendőrség elfogta és előzetes letartóztatásba helyzete azt a férfit, aki balesete okozott, majd segítségnyújtás nélkül elhagyta a helyszínt.
Nem mutat szintet a műszer. Ha a műszeregységben lévő mutatót tesztelem, az kileng. Elvileg annak jónak kell lennie.
Nem az a meglepő, hogy nem működik, hanem az, hogy így is milliókat ajánlanak érte.
A Hero a bajorok egykori formatervezőjét szerződtette, a szakember októberben kezdi a munkát.
Ahol a driftpálya szélét M-es BMW-k jelölik, nagy dolgok születnek. Így élvezkedett az M4-es.
Ipari kamera készített felvételt a helyszínről elsétáló BMW-sről, az autó tulajdonosa eltűnt.
Három millióért már egész jó autót lehet kapni, nem? Akkor is, ha egy X5-ösről van szó?
Még nem tudni, a tulajdonosa vezette-e a balesetet okozó BMW-t, a rendőrség ismeretlen tettes ellen indított nyomozást.
Az X5-ösnek ez a változata a gyáriak szerint véd a Kalasnyikov lövedékei ellen is.
Alapból sem olcsó, de most az eredeti ár hatszorosát fizették érte. Megér ennyit egy egyedi szín?
Akad önnél éppen hat-hétmillió forint autóra és az egyetlen dolog, ami fontos, az a STÍLUS? Semmi gond, segítünk!
A sportkocsinak ebből a változatából ez az egy példány készül – aki megveszi, jó ügyet támogat.
Egy ilyet látsz közelről, hozzáérsz a kisujjaddal, és az unokáidnak meséled ötven év múlva. Itt volt ilyen több tucat. Következzen a szűkített álomlista, a nyolc agyhalál.
A hatóság szerint a cégek szabadverseny-ellenes tevékenységet űznek. A Chryslert is vádolják.
Önt is figyelik? Manipulálják? Mérgezik? Mindent megteszünk, hogy ŐK ne tudják elkenni a valóságot. Mutatjuk az eltussolt híreket.
Hiába a több ezer környi tapasztalat, egy erős, hátsókerekes autó még egy hivatásos sofőrt is megtréfálhat.
Keresztbe csúszó autók, sűrű gumifüst, és csábos rendőrnő. A Németek még mindig jól használják a régi receptet.
A Genesis egykori frontembere nem közismet autóbolond, de ettől még van ízlése.
Lassan csiszolódik-csiszolódik, nem kerget a tatár, ráérünk Ez a poszt nem akar rábeszélni az öregautózásra.
Elképesztő állapotban került elő az autó. Története mesébe illő.
Két év múlva lesznek százévesek, ezt illene rendesen megünnepelni.
A bonneville-i sós síkság egyik legjobb motorjára lehet majd licitálni, a bevételt jótékony célokra fordítják.
Profilból szobor, szemből veszélyes, a seggébe legszívesebben beleharapnál. Ez a pofon 25 éves, de ugyanúgy csattan még ma is. Ha van rá pénzed.
Ekkora pimaszsághoz arc kell, de muszáj elismerni, az ötlet jó.
Dízel? Lenézed? Vigyázz, mert ez a motor már az 5-ösben sem volt rossz, itt viszont egy fele akkora autót visz.
A Hockenheimringen a legelsőt és a legújabbat eresztették össze? Vajon melyik volt a gyorsabb?
A BMW először a HP4 sportmotorhoz teszi elérhetővé az új ABS Pro blokkolásgátlót.
Évei javát féltve töltötte, most harmadik tulajdonosára vár ez a narancsszínű M1-es.
Talán sokszor nem is tudatosítják, milyen életveszélyes helyzetet okoznak egy-egy manőverrel. És most kiderül, kinek volt először lézeres fényszórója. BMW vagy Audi?
Nem kevesebb, mint 1,6 millió autót hívnak vissza egy japán beszállító miatt.
Soha nem adtak még el annyi motort fél év alatt, mint az idei év első hat hónapjában.
Első generációs, de már a negyedik használja. Alapmodell, ám még hatévesen is igazi extra volt felénk. Újonnan került a családba, mégis veteránossá tett többeket.
Tudtuk jól, hogy a vizesítést nem lehet megúszni, de biztosíthatunk mindenkit: a BMW-bokszernek ez a változtatás nemhogy kivette volna az élét. Épp ellenkezőleg.
Bár a legnagyobb riválisnak számít a két német luxusautó-gyártó, a színfalak mögött mégis folyik a közös munka.
A kézi váltós Alpina B12 5.7 igazi ritkaság – ráadásul ez a példány egyedi rendelésre készült, Brunei szultánja számára.
Ezen a versenyen nem a sebesség a legfontosabb. Viszont nem árt, ha a nyeregben is tudsz tájékozódni.