Parádézz velünk újra!
Amikor megrendeztük az első Parkoló Parádét, talán még mi sem gondoltuk, hogy ennyire népszerű lesz.
Amikor megrendeztük az első Parkoló Parádét, talán még mi sem gondoltuk, hogy ennyire népszerű lesz.
Az ország legtávolabbi részében volt. Amikor elindultunk a trélerrel, még szinte semmit nem tudtam a típusról.
Hengerűrtartalom nincs, adót pedig az alapján kéne fizetni. Akkor elengedik? Megjött a hivatalos válasz.
Ha azt akarod érezni, hogy tudsz endurózni, akkor ez a te motorod. Ha kicsit húzod, kicsit megy, ha nagyon húzod, nagyon megy.
Öt perc múlva már széles vigyorral az arcomon forgattam fejem a bukósisak alatt, miután először megéreztem a szabadság ízét.
Tavasszal ért az első meglepetés: hatvan kilométeren egy deci olajat elfogyasztott. Szégyen-gyalázat, hogy nincs egy olajnyomás-visszajelző sem rajta.
Három év alatt 54 ezer kilométer, nyolc ország.Bírta a Fogarasi-havasokat és az igazi román utakat is
Bárhogy is szeretné az elmúlt tíz év szépíteni az emlékeket, ezek a gépek, mint mindennapi járművek, megbuktak.
A motor karakteréből fakadóan észrevétlenül múlnak a száz kilométerek, ami nap végén jön ki egy kis csukló és hátfájásban.
Soha előtte nem ültem motoron. Két hét után azonban egyre biztosabban mentem, a kanyarok is kevésbé voltak ijesztőek, kezdtem ráérezni.
Ha nyaralni mentünk, az ülés alá elfért egyheti cuccom. Persze a barátnőmé nem, de ez más kérdés.
Szerelni borzalom. Minden nagyon szűken van elhelyezve benne. Aprónak gondolt munkákért is komolyan meg kell bontani a motort
Városban, szerpentinen verhetetlen. Amikor cserélgettünk a barátaimmal, alig vártam, hogy visszaüljek rá.
Nem volt elvesztegetett idő a nyergében eltöltött három év, de hosszabb túrákhoz jól jön a nagyobb motor.
A régi Uralok szépsége ötvözve a megbízhatósággal. Ez a motor egy csoda.
Valaki szerint csúnya, valakinek érdekes, kevesek szerint szép. Szerintem megbízható, elpusztíthatatlan kis dög. Ja, és persze magyar.
Elfogyott a bizalmam, nem mertem vele elindulni sehova sem, mennie kellett a háztól.
Ha valami jó konstrukció, az nem azt jelenti, hogy a szervizt is hanyagoljuk, és csak tankoljuk bele a legolcsóbbat.
Minden porcikája gondosan megtervezett. Mégis az a legjobb tulajdonsága, hogy mocskos módon átalakíthatod.
Olcsó, keveset eszik, elnyűhetetlen és mindenhol megállja a helyét. Bizonyára van jobb motor is a világon, de minek?
Számomra ez az ideális gép. Mindenre elég jó, igaz, mindenre van ennél jobb is.
Mivel a motorral nem a szüretelő asszonyoknak kívántam csujogatni haragos gázfröccsök kíséretében, a visszahalkítás mellett döntöttem.
Lezárult a Totalbike írói pályázata, a sisakot csak egyvalaki viheti haza. Eredményt hirdetünk.