Hyundai S-Klasse
Ötméteres, kéttonnás, 315 lóerős, összkerekes, és mindent tud, ami kényelemről, biztonságról avagy éppenséggel veszélyeztetésről tudni kell. Mi meg jól meghajtottuk.
Ötméteres, kéttonnás, 315 lóerős, összkerekes, és mindent tud, ami kényelemről, biztonságról avagy éppenséggel veszélyeztetésről tudni kell. Mi meg jól meghajtottuk.
A Genesis Coupéból legalábbis kidobják. Továbbra is megmarad viszont a szívó V6-os.
Ha a németek elképzelése megvalósul, nem lesz szükség drága formákra az autógyártáshoz.
A vadiúj Genesis most inkább Audira hasonlít, mint BMW-re, de kétségtelenül sokat fejlődött.
Ha nem lenne a rendszámtábla helyén Genesis felirat, azt is elhinnénk, hogy egy német prémium autógyár új limuzinját látjuk.
A Jaguar, a Lexus és az Infiniti mellé újabb trónkövetelő érkezik, bár egyelőre inkább csak próbaképp.
Az erős márkaarculat még hiányzik, de a következő Genesis kevésbé másolja a konkurenciát.