Hibridet a tengeren túlról?
Prius lenne itt is, de az kicsi. A tengeren túl van több hibrid, ami tetszik. Nagyot kockáztatnék velük?
Prius lenne itt is, de az kicsi. A tengeren túl van több hibrid, ami tetszik. Nagyot kockáztatnék velük?
Ilyen Mercedes nincs is. De mégis, hiszen beleültem, elájultam, megtekertem. És nagyon-nagyon Mercedes.
Olyan történt, amire egy hibridben egyáltalán nem számítottam. Hangosabb muhaha szakadt ki belőlem, mint Doktor Genyából bármikor.
A héten bemutatják a koraiak a dízel-hibrid hajtásukat, amit a következő Optima már meg is kaphat.
Néhány nappal a párizsi bemutató előtt egy újság lapjain jelent meg az Asterion.
Asterion lehet az újdonság neve – a tanulmányt akár néhány héten belül bemutathatják.
Quartznak hívják, és a vázlatok alapján fura szabadidőautó-kupé öszvér, elképesztő erővel. Papíron legalábbis.
Amióta a Jedlik Ányos programot bejelentették, átkozottul kíváncsiak vagyunk, hogy mindez mit jelent majd.
A mai nap a szerkesztőségben Golf GTE lázban telt.
Úgy hírlik, két év múlva már a Mazda sem lesz dízel-elektromos hibrid nélkül. 2,5 literes fogyasztás jöhet.
Egyszerű óvatoskodásról van szó, vagy egy új típus miatt kellett a Chevynek a név?
Bringázni stílusosan, gyorsan, izzadságcseppek nélkül. Városi élet a robogón innen, egy jobb használt autó áráért.
Az Uralvagonzavod prototípusa akkumulátorral működik, áramkimaradás esetén is közlekedne.
Kívülről egy átlagos A3. Pedig ha kell, nem fogyaszt üzemanyagot, ha pedig menni kell letépi a fejed.
Egy gyári E osztályú Mercedesszel tette meg a kétezer kilométeres távot egy brit újságíró.
Az ötlet nem rossz – a kérdés az, hogy mennyire egyszerű megvalósítani.
A Mitsubishi túlél, autói Magyarországon is kaphatók. Az egyikben elfér a család, benzint alig fogyaszt. Van azért rossz hír is.
Mivel vigyázzak egy használt hibridnél? Egyáltalán, Honda legyen vagy Toyota?
Nem csak spórolós lesz, tiszta is – ezzel akár vissza is térhet az orosz márka az európai piacra.
A képviselőknek juttatott laptopok alatt görbülnek majd a vállak, gémberednek a nyakak. Kipróbáltuk a 600 ezer forintos képviselői csodahibridet.
Mégis, ha kell, 5,5 másodperc alatt van százon.
A százmilliós luxusautók a legritkább esetben szólnak a környezettudatosságról. Eddig legalábbis így volt.
A kedvezőbb helykihasználás miatt kisebb benzinmotorral szerelnék az elsőkerekes hibrideket.
A márka új irányvonalát mutatja meg. Maradtak a stílusjegyek, de közben baromi jól néz ki, és iszonyat hightech.
Van benzinmotorja is, de a vezetés 60-80 százalékában a levegő hajtja a Hybrid Airt.
Látszatra nincs benne semmi különös, de nagyon gyors és nagyon takarékos.
Az Insight és a CR-Z sem váltotta be a hozzá fűzött reményeket, mindkettőt kivonják Európából.
A hóban pihent meg az i8-as prototípus, melyet a segítségére érkező 7-essel sem tudtak kihúzni.
Akár egy Lancer Evót is lenyom, miközben alig fogyaszt benzint a BYD hibridje.
Nagy terveik vannak a Fiskerrel, de még nincs a kezükben.
Egy Mazda 2 prototípusba építhetik a bolygódugattyús blokkot - hibrid rendszer részeként.
A Frankfurtban megismert hajtás helyett egy két és feles, öthengeres turbósról hallani.
Takarékos, olcsón fenntartható, jó méretű hibrid az új Lexus. Egyelőre mindenki nyugodtan aludhat az Audi-BMW-Mercedes szentháromságban?
Gyökerei megakadályozzák, hogy a műtrágyák összetevői üvegházhatású gázzá váljanak.
Világelső technikai újdonság, hátsókerekes, sportos limuzin, remek formaterv és egy lehetőség, amely ezúttal is kimaradt.