Furcsa szag a Mitsubishiben
Időnként megállás után furcsa szagot érzek, mintha kuplung lenne, vagy behúzva maradt volna a kézifék,.
Időnként megállás után furcsa szagot érzek, mintha kuplung lenne, vagy behúzva maradt volna a kézifék,.
Öreg, 200 ezer kilométer felett van kicsivel, de ár/érték arányában számomra mindent üt.
Hogy miért is kedvelem én sok, nagy sztárnál és híresebb bajnoknál jobban ezt a nyomott orrú, kopaszodó kis embert? Miért is gondolom úgy - és miért is gondolják így azok is, akik vele versenyeztek -, hogy az egyik legnagyobb ikon annak ellenére, hogy egyetlen bajnokságot sőt: egyetlen futamot sem nyert? Miért imádják a világon mindenütt, ahol megfordul? Azért, mert látványosan ment? Igen, lehet, kívülről úgy tűnik, hogy mindig a közönségnek autózik.
A Mitsubishi szabadidiő-autó legnagyobb hibáját próbálják kijavítani, bár mintha egy kicsit későn kapcsolnának.
Hivatalosan is megerősítették: a Mitsubishitől veszi egyik jövőbeli modelljét az olasz gyártó.
Hibás alkatrészek miatt. Nincs köztük magyar kocsi, és olyan se, ami balesetet okozott volna.
Csodálkoznánk, ha a Consumer Reports lesujtó értékelése után bárki megvenné a japánok kiskocsiját.
A Mitsubishi túlél, autói Magyarországon is kaphatók. Az egyikben elfér a család, benzint alig fogyaszt. Van azért rossz hír is.
A Mitsubishi elektromos versenygéppel készül meghódítani a legendás Pikes Peaket.
Nagyon komplikált neve van, de legalább jól néz ki, jól megy, és könnyű lesz hozzájutni.
Úgy hallani, két éven belül elkezdik árulni az olaszok saját VW Amarok riválisukat, amely a Mitsubishitől érkezik majd.
Kéne a hét ülés, de fájna a kisbusz? Volna itt egy Mitsubishi.
A tünet az, hogy kanyarodáskor kb. félúton erős kopogó hangot lehet hallani a futómű felől. Mi lehet?
A japán gyártó a Galantot váltaná fel az idegen modellel – úgy tűnik, saját nagykocsit mostanában nem fejlesztenek.
A japán autógyártó újra önállósodni próbál, de ez a lépés nem lesz egyszerű.
Kémiai reakció okozhatta a robbanást Japánban.
Nem zörög, nem esik szét, de kívülről már kihívásokkal küzd. Belsőleg viszont még mindig nagyon egyben van.
Három fontos modell előfutárának is tekinthető a három tokiói tanulmány – a gyémántos márka még nem adta fel.
Káoszból indult és káoszba fulladt a mai műsor, de közben remekül szórakoztunk.
Tipikus japán autó: nem baj, ha megfeledkezünk az olajcseréről, csak víz ne érje a testét.
Úgy néz ki, a Renault egyszerűen kiszorítja a PSA csoportot a Mitsubishivel kötött partneri kapcsolatából.
Futurisztikus formai elemek a japánok tanulmányain. Tokióban ott lesz mind a három SUV.
A japán gyártó semmitől sem riad vissza, hogy eladja új kisautóját, még attól sem, hogy talpig pinkbe öltöztesse.