Már az AMG sem a régi
Az új kétüléses über-Mercedes csak 37 millióba kerül, negyedannyiba mint anno egy SLR, persze nagyon erős és a csajok is imádják.
Az új kétüléses über-Mercedes csak 37 millióba kerül, negyedannyiba mint anno egy SLR, persze nagyon erős és a csajok is imádják.
Lát az ember elég tanulmányautót Párizsban, a sok csőtengelyen betolt, autónak látszó, csillogóra vikszelt purhab-kocsi már a könyökén jön ki. Ez is épp olyan. Csakhogy mégsem.
A világ legszomorúbb munkái sorozatunk újabb gyöngyszemei következnek.
Nem rizsáznék sokat: megláttam és lefotóztam.
Aki megfejtené, hogy mit akart az Allianz ezzel a kompozícióval kifejezni a szabadtéri kiállítási területen, az megérdemli, hogy egy bónuszkategóriát ugorjon felfelé a kötelezője.
Maserati Alfierinek hívják, tulajdonképpen egy genfi tanulmányautó.
Be akart jutni az autószalonba, a kerítésen át.
Szigorúan véve egy ilyen autó mindenhez elég.
Harci kutyából Ferrari, magyar álmok és a valóság.
Azt hiszik, hogy egy ekkora dögöt csak kompenzáló barmok vesznek? Ez egyáltalán nem biztos, lehet, hogy csak nyugalomra vágynak.
Minden, amire idén nyálat csorgatunk. És az is, amire nem.
Az autóipar rebellis bandája tartja még magát. Jófejéknél jártunk.
Ezt is megéltük: BMW-propeller az elsőkerekes autón. Meglepetéssel.
A harmincharmadik emeleten szürcsölöm a frissen főzött zöld teát.