Ötmilliárd dollár a Mercedes ellen
A Ford bekeményít, és felvirágoztatná a Lincolnt. Sokba kerül majd, de vajon megéri?
A Ford bekeményít, és felvirágoztatná a Lincolnt. Sokba kerül majd, de vajon megéri?
2014 vége két Godzilla harcáról szól. Két új autó, két meghatározó típus, nagyok, vágyottak, népszerűek. Új Mondeo az új Passat ellen.
Mi mindenre jó az Év Motorja? Most éppen egy pehelykönnyű élményautóba építették be.
A vadiúj Ford F-150-est kétféleképp is megpróbálták érdekessé tenni a SEMA Show-ra, persze gyári támogatással.
Nem tudni, pontosan mi volt a Focust vezető hölgy terve, de nem jött össze. Csodával határos módon megúszta.
A gondom az, hogy az alapjárat gáz üzemben elég nagy kilengéssel ingadozik, de ha éppen gondol egyet akkor beáll és jól működik.
Szeretnék az elejébe a ködlápák főlé vízszintesen egy led csíkot.
A csere után a futómű felől (én balról hallom) a kerék fordulattal megegyezően dübörgő hang hallható!
És egyáltalán: valóban új, vagy csak átpofozták a régit? Ízekre szedtük az új Mondeót, és megnéztük.
A sebességmutató időnként leesik, ilyenkor a napi km számláló is mozdulatlan. Kis idő múlva magától rendbe jön. Mi lehet az oka?
Lesz, akinek csak az tűnik fel, hogy hiányzik az orráról a vágtató paripa. Pedig felesleges a rosszindulat.
Miközben óriási csinnadrattával vezetik be az új S-Maxot és a frissített C-Maxot, a Mondeót a szégyellős hallgatás felhője lengi körül itt.
C-Max, Fusion és még Lincoln is van a 850 ezer légzsákhibás autó között.
Úgy néz ki, a négyhengeres nem szólt elég jól, így a Ford tervezői a hifivel csináltak neki dögösebb hangot. De inkább hallgattak róla.
A klíma rendszer bekapcsolása után az autónak gáz üzemben el kezd ingadozni az alapjárat
Visszaestek az eladások, ezért két hónapig lassítanak a kölni gyártósoroknál.
Megfigyelték, hogy az utóbbi időben sorra születnek az érdekes autós témák a szerkesztőség tövében? Nyáron felfedeztük a lekopott rokkantparkolót, egy héten belül felfestették.
Még azt is meg lehet bocsátani, hogy a Ford egyen-arcot kapja. Az első pillanattól egy kellett volna kinéznie.
Valamikor többmillió volt belőlük, aztán elhasználták, kidobták őket, kutyának se kellettek. Pedig az ős-Fiesta veteránnak, tuning-autónak is tökéletes.
Rowan Atkinson nem először zúzott autót életében, de a hétvégén ismét leírt egy klasszikus versenygépet.
Ha jobban megnézzük, kiderül, hogy egészen új modellről van szó, bár az összhatást sikeresen megtartották.
És akkora mint egy ház. Csak gyorsabb.
Szeretjük vagy sem, ilyen autót többé aligha mutat be a Ford.
Még kb 3 évig tervezem használni az autót és 40-50 000 km-t fogok vele menni
Egyszerre segít az alkalmazottainak és a környezetnek a Ford új zöldprojektje.
Jó állapotú, benzines, de nem mai csirke.
Az év motorját a vásárlók is szeretik, minden ötödik Fordot egyliteres háromhengeressel adják el.
Ráadásul most bármelyiket megveheti. Egy családi vállalkozás gyűjteménye kerül kalapács alá.
A formát ugyan már két éve megmutatták, de csak most derült ki, hogy mi kerül az európai kivitelbe.
Összecsapnak a katalógusadatok a valósággal, kicsi turbómotorok a kétliteres szívóval: melyik benzines fogyaszt kevesebbet?
Nyolc kilométert tett meg vele tiltás közelében, pechére a fedélzeti kamera rögzítette.
A kiadók a szerzői jogok megsértésével vádolják az autógyártókat. Jogos követelés, vagy pénzsóvár trükközés?
Megismétlődhetnek a hatvanas évek legendás küzdelmei a 24 óráson. Ferrari és Ford Le Mans-ban?
Ezzel fel sem tűnik, ha véletlenül átmész egy járdaszigeten, valószínűleg még akkor sem, ha éppen ott parkolt egy kispolszki.
Utángyártott töltővel hallgathatatlan a rádió. Van megoldás?
Csak jót jelenthet, ha a Nürburgringre viszik gyilkolni. Megizzasztja még a németeket is?
A 3-as BMW konkurensének szánják az új modellt, amelyet még megjelenése előtt át kellett keresztelni.
Nem lesz több hátsókerék-hajtású cirkáló, ez a műfaj utolsó hírmondója a Fordnál.
Az új Focus ST-ben a legnagyobb újdonság a dízelmotor. Épp ideje volt.
Néhány éve még elképzelhetetlen lett volna, hogy egy ilyen motor díjat kapjon, de lassan nincs más.
Itt a Mondeo alapú szabadidő-autó, amely állítólag Ford európai csúcsmodellje lesz.
Vannak pillanatok, amikor amikor azt sem látjuk, ami kiveri a szemünket. Mondjuk a háromméteres kínai kosarasok szállítását segítő kisajtót.
A különleges modell akkor született, amikor a Ford le akarta győzni a Ferrarit. És ezzel össze is jött. Négyszer.
Beszerelték a gázrendszert, azóta szerelőről szerelőre járok.
Benzinpumpa problémák az Escorttal
A kölni tervezők nem szívbajosak: a legkisebb Ecoboost motorból kitapostak 140 lóerőt.
Carroll Shelby és Henry Ford II pózolt benne egy időben. Rekord talán nem lesz, de sokat ér.
Egyértelmű, hogy a Caddy megszorongatása a cél. Még személyautónak is jó lenne, pedig nem az.
Több mint 360 kilogrammot tudtak faragni az utcai modell tömegéhez képest, így az ezres motor is könnyedén elviszi.
Az új T4 a Troller autógyár első, egész korszerű hatást keltő modellje.
Úgy tűnik, 90-135 kilogrammal nyom majd többet az új modell, ami semmi jót nem jelent.
Az első európai szállítmány fél perc alatt gazdára talált, több ezren regisztráltak már.
Ilyen olcsón ennyi fílinget és menőséget sehol nem kapni. Egy soha nem restaurált kupé és annak csodája.
Mai adásunk rendhagyó lett.
Mai adásunkban sajnos nem kedvezünk a hétköznapi autósoknak. Sőt, a szürke autók kedvelőinek sem. Baj?
Amit a Ford a Mustang ötödik generációjával tett, azt csak évszázadonként egyszer lehet.
Lehet, hogy nem a világ legsportosabb autója, de messze nem a legrosszabbja sem. Meglepetés olcsón, őserő outlet-áron.
Amit a Ford a Mustang ötödik generációjával tett, azt csak évszázadonként egyszer lehet. Feltámadás nincs minden nap, de Winkler utánajár, hogy viselik sorsukat a régi vasak.
Nem hittem volna, hogy a kishaszonjármű olyan, mint egy luxusautó. Az alapár felét még rá kell költeni, hogy igazán jó legyen.